LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Morteza000111
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:58

Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door Morteza000111 »

Goedendag,

Ik heb een bedrijf en één van onze klanten start een topic omdat die gene niet tevreden was.
Heel simpel, klacht is opgelost en dat betekent topic graag verwijderen want het wekt geen juist reclame op voor ons bedrijf
Klant geeft aan niet te weten hoe zij dit moet verwijderen
Wij mailen al meer dan 20 keer naar Radar maar krijgen geen contact.
Ik hoop dat ik op deze weg verder kom hoe ik radar weet te bereiken en hoop dat zij of iemand mij verder kan helpen want ik ben hier niet bij mee!

Met vriendelijke,

Leon

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door kuklos »

Niks topic verwijderen. Laat de topic starter er maar bij zetten dat de klacht is opgelost.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door thecure »

om welk topic gaat het dan??

Morteza000111
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:58

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door Morteza000111 »

Dat blijft geen goede reclame voor een bedrijf als personen daarop reageren
Bij google staat Radar zeer hoog en dat ik geen reclame voor een bedrijf.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door thecure »

Misschien voor zorgen dat de klanten tevreden zijn? ben wel heel benieuwd om welk topic het ging. soms zijn er wel zeurtopics inderdaad, maar soms zijn er ook terechte klachten

lijfrente
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 feb 2017 17:17

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door lijfrente »

Morteza000111 schreef:Dat blijft geen goede reclame voor een bedrijf als personen daarop reageren
Bij google staat Radar zeer hoog en dat ik geen reclame voor een bedrijf.
Op de eerste plaats is dit een consumenten forum en niet voor ondernemers, daarom reageert ook Radar niet.

Ten tweede als de klacht opgelost is, kan TS de moderatie vragen, om het topic te sluiten, zo werkt het hier.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door newmikey »

Morteza000111 schreef: Heel simpel, klacht is opgelost en dat betekent topic graag verwijderen want het wekt geen juist reclame op voor ons bedrijf
Ik geloof niet dat u helemaal door heeft hoe een klachtenforum werkt en waarom het juist uitermate belangrijk is dat zo'n topic blijft staan, inclusief de eventuele oplossing die u geboden hebt. U kunt, net zo simpel als u hier nu komt klagen, op het betreffende topic reageren en daar aangeven dat het probleem is opgelost en hoe. D zou reclame zijn en het zou u sieren. Wat u nu doet bereikt exact het tegenovergestelde effect - het voorbeeld van een onbetrouwbare ondernemer aan het werk...

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door witte angora »

Morteza000111 schreef:Ik heb een bedrijf en één van onze klanten start een topic omdat die gene niet tevreden was.
Heel simpel, klacht is opgelost
Of de klacht naar tevredenheid van de klant is opgelost weet ik niet. Om welk topic het gaat weet ik ook niet. Het is een feit dat veel topicstarters, na het plaatsen van een topic, niks meer van zich laten horen. Of het nu opgelost is of niet, of dat de TS begrijpt dat hij zelf boter op het hoofd heeft, of dat het achteraf allemaal wel meeviel - je leest er niks meer van.

En dát is dus wel een probleem hier. Het zou zomaar kunnen dat een bedrijf ter goeder trouw is, een klant krijgt gewoon zijn zin niet, maakt hier het bedrijf zwart, en het bedrijf moet maar zien het op te lossen. Gelukkig hebben de vaste bewoners hier het nog wel vrij snel in de gaten, maar fraai is anders.

Maar, beste Morteza, één troost: de meesten die hier komen, komen niet om te bekijken hoe een bedrijf bekend staat alvorens tot aankoop over te gaan. De meesten kopen eerst, en pas als er iets niet goed is, gaan ze anderen waarschuwen - die exact hetzelfde doen: eerst kopen, en pas daarna gaan nadenken. Het 'waarschuwingseffect' is dus bijzonder marginaal.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door scontra »

Morteza000111 schreef:Goedendag,

Ik heb een bedrijf en één van onze klanten start een topic omdat die gene niet tevreden was.
Heel simpel, klacht is opgelost en dat betekent topic graag verwijderen want het wekt geen juist reclame op voor ons bedrijf

@Morteza000111,

Enig achterdocht is op z'n plaats bij dit soort topics.
U geeft aan dat de klacht is opgelost en zou graag zien dat het betreffende topic zou worden verwijdert, maar ieder zich benadeeld voelende ondernemer kan dit wel (gaan) beweren, zonder hiervan ook maar enig bewijs te (kunnen) leveren.
Het is uitsluitend en alleen aan de Topic starter om in het topic aan te geven dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
U zult dus terug moeten naar uw inmiddels tevreden klant om te vragen of deze genegen is het e.e.a. aan zijn topic toe te voegen.
Nog beter is het om het geheel verder te laten rusten en geen "ouwe koeien uit de sloot te halen" en iedereen weer alert te maken.
Nee, u komt niet in aanmerking voor "het beste idee van Nederland" ;-))

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door crazyme »

Of het inhoudelijk klopt of niet, radar kan op zijn minst het fatsoen opbrengen om de mail te beantwoorden.

Een bedrijf kan serieuze schade oplopen door een negatief bericht en wanneer een bedrijf middels een dure advocaat contact opneemt ben ik er zeker van dat de mail wel beantwoord zal worden.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door BL2 »

crazyme schreef:Of het inhoudelijk klopt of niet, radar kan op zijn minst het fatsoen opbrengen om de mail te beantwoorden.
Juist bij een consumentenforum als Radar mag je verwachten dat ze enigszins normale omgangsvormen bezigen.
Niet alleen als een bedrijf 20 mails zendt, maar ook als bijvoorbeeld complete topics verwijderd worden.
Even de reden opgeven richting TS is dan wel zo netjes (en eigenlijk niet meer dan normaal)

In het geval van dit draadje, slechts de topicstarter kan aangeven of het topic weg kan. Straks laat elk bedrijf alles wissen, dan is het snel over met het forum.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Een bedrijf dat op dit forum negatief wordt uitgelicht heeft meerdere opties ...

1 - De klant via het forum of via een privé-mail te benaderen om een 'gesprek' aan te gaan
2 - Zonder tevredenstellende oplossing voor de TS zèlf de redenen als deelnemer te posten
3 - Ná een positieve oplossing de TS vragen hierover een melding te maken op zijn eigen topic
4 - Zèlf een melding te maken dàt hoe het probleem is opgelost

Radar stel dit forum als medium ter beschikking, bewaakt de spelregels en laat zich uit de praktijkvoorbeelden inspireren en informeren. Wraaktopics zijn een negatief bedrijfsrisico met imagoschade en hier geldt uitsluitend de regel om het niet zo ver te laten komen. U kunt nu de topic laten rusten òf man en paard en de topic noemen, zodat de forumdeelnemers verder kunnen reageren op de oorspronkelijke topic.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door crazyme »

Meer aandacht voor het onderwerp is natuurlijk niet gewenst, dus een weinig realistisch voorstel om het topic maar bekend te maken. Het is eerder een kans om de nieuwsgierigheid te bevredigen en wellicht het topic tot op het kleinste detail door te zagen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door olaf79 »

hänschen klein schreef:Een bedrijf dat op dit forum negatief wordt uitgelicht heeft meerdere opties ...

1 - De klant via het forum of via een privé-mail te benaderen om een 'gesprek' aan te gaan
2 - Zonder tevredenstellende oplossing voor de TS zèlf de redenen als deelnemer te posten
3 - Ná een positieve oplossing de TS vragen hierover een melding te maken op zijn eigen topic
4 - Zèlf een melding te maken dàt hoe het probleem is opgelost

Radar stel dit forum als medium ter beschikking, bewaakt de spelregels en laat zich uit de praktijkvoorbeelden inspireren en informeren. Wraaktopics zijn een negatief bedrijfsrisico met imagoschade en hier geldt uitsluitend de regel om het niet zo ver te laten komen. U kunt nu de topic laten rusten òf man en paard en de topic noemen, zodat de forumdeelnemers verder kunnen reageren op de oorspronkelijke topic.
Een andere optie is natuurlijk om het topic via een rechtsgang te laten verwijderen. Ik vind dat als een TS een topic opent op een openbaar forum over een klacht en deze is opgelost dit ook vermeldt dient te worden in het topic. Zo niet dan maak je iemand zwart die dat niet verdiend.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Eens, dat zou mooi zijn. De realiteit is anders, positieve uitzonderingen daargelaten.

Moiseule58

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

scontra schreef:
Morteza000111 schreef:Goedendag,

Ik heb een bedrijf en één van onze klanten start een topic omdat die gene niet tevreden was.
Heel simpel, klacht is opgelost en dat betekent topic graag verwijderen want het wekt geen juist reclame op voor ons bedrijf

@Morteza000111,

Enig achterdocht is op z'n plaats bij dit soort topics.
U geeft aan dat de klacht is opgelost en zou graag zien dat het betreffende topic zou worden verwijdert, maar ieder zich benadeeld voelende ondernemer kan dit wel (gaan) beweren, zonder hiervan ook maar enig bewijs te (kunnen) leveren.
Het is uitsluitend en alleen aan de Topic starter om in het topic aan te geven dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
U zult dus terug moeten naar uw inmiddels tevreden klant om te vragen of deze genegen is het e.e.a. aan zijn topic toe te voegen.
Nog beter is het om het geheel verder te laten rusten en geen "ouwe koeien uit de sloot te halen" en iedereen weer alert te maken.
Nee, u komt niet in aanmerking voor "het beste idee van Nederland" ;-))
Misschien is dit zo'n geval dat de ondernemer vindt dat het probleem opgelost is, maar dat het probleem totaal niet opgelost is. Er zijn namelijk ondernemers die zelfs glad maling hebben aan een vonnis van de rechter. Laat TS zelf bepalen of het onderwerp verwijderd kan worden.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door BL2 »

Juist, dat zie je ook zeer veel op Klacht.NL

Daar Staat dan dat de klacht is opgelost, omdat het bedrijf (slechts) gereageerd heeft met een weinig ter zake doende reactie en/of een compleet verkeerde voorstelling van zaken.
Kijk maar een wat Philips antwoord op de vraag waarom de Senseo zo roest........

Morteza000111
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2017 15:58

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door Morteza000111 »

De klacht van de klant is opgelost en zij als TS wilt de topic heel graag verwijderen maar wij weten nu niet hoe wij verder moeten want de klant geeft ook aan dat Radar geen response geeft op mailtjes.
Wat kunnen wij nu doen ?

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Radar reageert niet op mijn mails en laat niks horen

Ongelezen bericht door BL2 »

Juist, waarom verwijderen. Beetje geheimzinnig allemaal.
Veel beter is om aan te geven hoe de klacht is opgelost.
TS laat ook niets meer van zich horen hier, dus of TS het topic wil verwijderen is nog even de vraag...

Gesloten