LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziekenhuiszorg, wat vindt u belangrijk?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
AN21010
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2017 00:15

Ziekenhuiszorg, wat vindt u belangrijk?

Ongelezen bericht door AN21010 »

Prijs en kwaliteit zijn zoals bekend belangrijke aspecten binnen de (ziekenhuis)zorg.
Wat vindt de zorgconsument (nog meer) belangrijk? Ook u bent een zorgconsument, die privé met ziekenhuiszorg te maken zou kunnen krijgen. Wat zou u dan belangrijk vinden?

Wilt u mij helpen afstuderen? En daarbij ziekenhuizen actuele inzichten bieden/ bijdragen aan betere ziekenhuiszorg?
Vul dan de enquête in. Gemiddelde duur; tussen de 6 en 7 minuten. U krijgt een casus te lezen gevolgd door een aantal vragen. https://nl.surveymonkey.com/r/ziekenhuiszorg-s

Als u interesse heeft in de resultaten, aan het einde van de enquête zie u hoe u deze kunt opvragen. Ook maakt u kans op een boekenbon t.w.v. 75 euro Aan iedere deelnemer; alvast heel hartelijk dank.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Ziekenhuiszorg, wat vindt u belangrijk?

Ongelezen bericht door ZaBo »

Wat ik me afvraag is, in deze post heeft u het over gemiddeld 6-7 minuten en in uw enquête 6-10, beetje jammer, dat u twee verschillende tijdsindicaties aangeeft.

Weet dat die drie minuten niet zo heel veel uitmaakt, maar komt heel klein beetje slordig over :wink:

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Ziekenhuiszorg, wat vindt u belangrijk?

Ongelezen bericht door ZaBo »

Aangezien het toch over Neurologie gaat in de casus mis ik ook wel de mogelijkheden van een MEG of EEG en niet alleen maar MRI

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziekenhuiszorg, wat vindt u belangrijk?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ZaBo schreef:Wat ik me afvraag is, in deze post heeft u het over gemiddeld 6-7 minuten en in uw enquête 6-10, beetje jammer, dat u twee verschillende tijdsindicaties aangeeft.

Weet dat die drie minuten niet zo heel veel uitmaakt, maar komt heel klein beetje slordig over :wink:
Gelukkig dat de enquete ruim onder de 6 minuten is in te vullen :-)

Gesloten