LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CATF

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mjudistira
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2016 10:55

Re: CATF

Ongelezen bericht door mjudistira »

Joepie, men is begonnen met betalen!

Bonkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2016 19:55

Re: CATF

Ongelezen bericht door Bonkie »

Ik ben zelf ook belegger en heb redemrtions 2015 . met joepie men is begonnen met betalen bedoel je daarmee dat al je units uitgekeerd worden of een gedeelte

Bonkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2016 19:55

Re: CATF

Ongelezen bericht door Bonkie »

Hoeveel % van jouw redemptions 2015 zijn toegewezen

Kompier
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2016 21:05

Re: CATF

Ongelezen bericht door Kompier »

Ons is ook telefonisch toegezegd dat ze een gedeelte van de Redemption 2015 gaan uitkeren. Maar helaas nog niets gezien.

Bonkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2016 19:55

Re: CATF

Ongelezen bericht door Bonkie »

Bij mij ook niks. Hebben ze bij jullie ook gevraagd om voor een groot gedeelte jezelf terug te trekken.

CD130
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2016 09:59

Re: CATF

Ongelezen bericht door CD130 »

Hier zelfde verhaal. 28% van de aangeboden units in 2015 zou omstreeks 15 december 2016 op mijn rekening moeten staan. Dit was middels een belafspraak op 9 december 2016 omstreeks 9:00 uur mondeling toegezegd. Het was toen nog onbekend of de 2e farm was verkocht. Echter werden om 10:00 uur dezelfde dag al mensen gebeld (voor hun 2e balafspraak) welke te horen kregen dat de 2e farm niet was verkocht... Op 14 december 2016 was mijn 2e telefonische gesprek over de verkoop van de 2e farm. Niet verkocht, maar morgen zou wel de 28% worden bijgeschreven. Tot op heden nog niks op de rekening en Oko-life (http://catf.oko-life.nl) is tot 2 januari 2017 niet te bereiken. De resterende 72% heb ik inmiddels via het redemptie revocation form 2015 terug laten zetten. Dit moest voor de 17e deze maand en toen ik dit telefonisch bevestigde waren ze hier opvallend blij mee...

lei48
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2017 23:14

Re: CATF

Ongelezen bericht door lei48 »

na vanaf 4 oktober 2016 praktisch elke dag zeuren, dreigen met procedures etc. nu 28% uitgekeerd op 9 januari 2017. De rest zou via Darion Management worden ingekocht. Afwachten hoe dat in mekaar zit.

CD130
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2016 09:59

Re: CATF

Ongelezen bericht door CD130 »

Hier vandaag de 28% ontvangen. Heb heel veel moeten bellen en mailen. Meerdere afspraken zijn hierbij niet nagekomen. Hou dan ook mijn hart vast voor de komende jaren...

XLR
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:05

Re: CATF

Ongelezen bericht door XLR »

Heb dezelfde beloftes gekregen als vorige melders maar ik heb nog niets uitgekeerd gekregen.
Wat kan ik nog meer doen?

West1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2017 16:31

Re: CATF

Ongelezen bericht door West1963 »

Helaas ook al vanaf 2015 aan het proberen een uitkering te krijgen, wil het liefst van alles af. Redemption verzoek 2015 is toegekend, maar er is niets uitgekeerd, ook niet de 28% waarvan ze hadden gezegd het uit te keren. Zijn wij de enigen die die 28% niet gehad hebben?
Wat is nu de beste weg te bewandelen? Heeft het zin om incasso procedure te starten bijvoorbeeld?
Wie heeft ervaring met het platform?
Graag horen wij iets van andere investeerders.

XLR
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:05

Re: CATF

Ongelezen bericht door XLR »

Heb ondertussen wel de 28% ontvangen en wacht nu maar af wat er komen gaat.
Wel zie ik de club als erg onbetrouwbaar en weinig beter dan Terra Vitalis want op mailtjes aan personen wordt zelden gereageerd.
Meeste kans is er als via de website vragen gesteld worden.
Je wordt ook niet meer op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen want je bent geen investeerder meer!!

Charrels
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mar 2011 16:08

Re: CATF

Ongelezen bericht door Charrels »

Ook hier heel lang geleden de redemption 2015 aangevraagd en meermaals toezegging gehad dat een deel overgemaakt worden zou. Tot op heden niets ontvangen helaas.

Wel ieder jaar bij het aangeven van de inkomstenbelasting kost dit je geld, want er wordt uitgegaan van een rendement van 4% dat je halen zult op je bezittingen boven de 25k... vanaf dit jaar (2017) is het iets minder, maar toch wel zuur evengoed. Ik heb zo'n idee dat er mogelijk geen ene cent van terugkomt.

Voorheen, volgens Terra Vitalis destijds, kon je geld lenen om de investeringen te bekostigen. Het rendement zou hoog genoeg zijn om die kosten er weer uit te halen. Er zouden opbrengsten komen van tussenkappen, maar voor dat moment aanbrak werd besloten niet meer aan uitkeringen van tussenkappen te doen. Was een aardige klap in het gezicht. Uiteindelijk de leningen opgenomen in de hypotheekaire lening, omdat de rente dan 4%, later 5% was i.p.v. de 8% op de gewone leningen. Dat was niet aftrekbaar uiteraard en heeft eer alles afgelost was ook zat geld aan rente gekost.

Heb in de loop der tijd 5x ¼ hectare aangekocht à 8000 euro ongeveer waarover aardig wat jaartjes rente betaald is... en dan ook word je nu nog even aan het lijntje gehouden met uitbetalingen... In het gunstigste geval is het verlies €0 als je de misgelopen spaarrente niet meerekent die je ervoor had kunnen krijgen, mocht het hele bedrag alsnog uitgekeerd worden (61.000 USD na het betalen van de 5% fee i.v.m. "vervroegd" uitbetalen in 2015 *kuch*). We hopen maar op het beste!

bea.huffmeijer
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2017 14:08
Contacteer:

Re: CATF

Ongelezen bericht door bea.huffmeijer »

Ook wij zitten te wachten op ons geld van af 2015.
Ben zeer benieuwd of we nog iets krijgen en vooral nu de Amerikaanse Dollar aan het zakken is! Wordt alles steeds minder waard en dat is niet leuk!

Charrels
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mar 2011 16:08

Re: CATF

Ongelezen bericht door Charrels »

Haha ja ook dat nog inderdaad. Maar goed, minder terug is nog steeds minder slecht dan niets terug natuurlijk... *zucht*

Charrels
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mar 2011 16:08

Re: CATF

Ongelezen bericht door Charrels »

Nou, verrassend genoeg gisteren toch een betaling van ruim 28,1% ontvangen. Hopen dat de rest volgt alsnog.

bea.huffmeijer
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2017 14:08
Contacteer:

Re: CATF

Ongelezen bericht door bea.huffmeijer »

Wauw gefeliciteerd en nu wachten op de rest.

Charrels
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mar 2011 16:08

Re: CATF

Ongelezen bericht door Charrels »

Thx, ja inderdaad. Hebben jullie inmiddels ook al een deel ontvangen?

Miss-red-devil
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2018 10:27

Re: CATF

Ongelezen bericht door Miss-red-devil »

Mijn moeder heeft 0,75 hectare verkocht via de nu oko-life, maar we zitten al een jaar te wachten op ons geld, en er gebeurd gewoon niks.

Charrels
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mar 2011 16:08

Re: CATF

Ongelezen bericht door Charrels »

Ja het is verschrikkelijk traag allemaal hè? Hier is verder ook geen verandering nog helaas. Ik vraag me af of het nog wel goed komt allemaal. Heb je er ook zo'n hard hoofd in?

bea.huffmeijer
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2017 14:08
Contacteer:

Re: CATF

Ongelezen bericht door bea.huffmeijer »

Nu ze zijn volop aan het vergaderen , dus vooruitgang???

Gesloten