LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ontvangst SBS 9 van Caiway

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Ridder777

Slechte ontvangst SBS 9 van Caiway

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede dag beste mensen van het forum wie heeft er voor mij advies?

Ik heb dus TV van Caiway wat bij de huur van mijn kamer inbegrepen zit.

Dis is mijn TV die ik heb staan op mijn kamer https://aldi.medion.com/md31196/be_nl/?refPage=aldi
Ik heb al sinds dag 1 blokken en slecht beeld op SBS 9.
Soms loopt het ook een beetje vast het beeld.

IK heb al een nieuwe splitter gekocht en een nieuwe Coax-kabel en de oude vervangen maar dat help niet.
De helpdesk zegt dat de fout toch bij mij ligt en waarschijnlijk bij de hoofdaansluiting.
Ook zeggen ze dat ze een monteur willen sturen en dat de voorrijkosten voor mijn rekening zijn.

Wie heeft er advies?
wat kan ik nog meer doen

(Ik wil mijn huisbaas er niet mee lastigvallen)

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Slechte ontvangst SBS 9 van Caiway

Ongelezen bericht door Costnix »

Vragen aan uw huisbaas kan toch geen kwaad?

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Slechte ontvangst SBS 9 van Caiway

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Ik had ook slecht beeld op sommige kanalen. (Ziggo)
Ook kabels vervangen maar het hielp niets.
Monteur laten komen. (Kosten € 40,00)
Deze heeft eerst signaal gemeten bij het binnenkomen.
Vervolgens heeft hij een nieuwe hoofdsplitter en secundaire splitter geplaatst en alle koppen van de kabels die later geplaatst zijn vervangen door nieuwe.
Al deze onderdelen zaten bij de prijs inbegrepen.
Ik heb nog nooit zo'n goed beeld gehad.

Ik kan je dus alleen adviseren om toch een monteur te laten komen

Gesloten