LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online (gebruikte) elektronica kopen?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Ruben-DM17
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2017 09:34

Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door Ruben-DM17 »

Beste allemaal,

Mijn naam is Ruben en ik ben aan het afstuderen aan de opleiding Commerciële Economie.

Voor mijn HBO scriptie onderzoek ik of en waar nog kansen liggen voor de online verkoop van gebruikte consumentenelektronica. Om hierachter te komen heb ik jullie hulp nodig!

Mijn doel is om zo veel mogelijk verschillende respondenten te vinden die ongeveer vier minuten van hun tijd willen besteden aan deze enquête. Het zou mij heel erg helpen met mijn afstudeeronderzoek.

Iedereen is vrij om de enquête in te vullen. Het wordt enorm gewaardeerd!

De enquête kan via deze link worden ingevuld: https://goo.gl/forms/Vwlaj7eiTC9ESisp1

Uiteraard sta ik open voor feedback en probeer ik jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Heel erg bedankt!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door sjohie »

Ingevuld

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door Dieke83 »

ook ingevuld succes

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door renewouters »

Ingevuld. Ik heb nog toegevoegd dat je misschien vragen moet stellen over prijzen van gebruikte elektronica. Bijvoorbeeld hoeveel procent de prijs minimaal lager moet zijn willen mensen het gaan overwegen om gebruikte elektronica te kopen. Je zou ook nog verdieping kunnen aanbrengen door de vragen naar de soort producten die men wel of juist niet gebruikt zou willen kopen. Ik zou bijvoorbeeld geen probleem hebben om een gebruikte desktop PC te kopen, maar ik zou nooit een gebruikte laptop kopen.

Ruben-DM17
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2017 09:34

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door Ruben-DM17 »

Allemaal hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Meer respondenten zijn natuurlijk altijd welkom :D

Rene: Bedankt voor je tips!

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door Hatertje »

Samesame. Succes!

paco.bleeker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2017 22:49
Contacteer:

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door paco.bleeker »

Hoi Ruben,

Ik heb altijd veel gehad aan surveystudent qua het verkrijgen van respondenten.
Wellicht is het ook iets voor jou!

zie hier: https://surveystudent.nl

Ruben-DM17
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2017 09:34

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door Ruben-DM17 »

Iedereen die de enquête nog heeft ingevuld, enorm bedankt!

Paco: Bedankt voor je berichtje. Mijn enquête staat op SurveyStudent. Inderdaad een enorm handige tool! Het enige nadeel is dat deze tool voornamelijk door studenten worden gebruikt en deze natuurlijk allemaal vakantie hebben. Hierdoor is de respons via SurveyStudent niet optimaal. Wel bedankt voor de tip!

Dit zal ook mijn laatste bericht zijn in de hoop om respondenten te werven. Mochten er nog mensen zijn die de enquête nog willen invullen, graag!

Nogmaals onwijs bedankt!

stofzuigertje

Re: Online (gebruikte) elektronica kopen?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De kansen voor bedrijfsleven zijn inzamelen inruil en defecte goederen en elders met lage lonen herstellen en verkopen dus voor export.
In Nederland word de energie langzaam duurder en is aankoop nieuwe spullen en oude nog werkende wegdoen rendabel.

De meer dan 10 jaren oude Koelkast, wasmachine, vriezer, vaatwasser... en nee, de Stofzuiger bleef......
Maar eerder weg doen is hier rendabel als we het milieu willen sparen.

Gesloten