LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Carrousel auto's Apeldoorn

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Sjoerd112
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2017 02:43

Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sjoerd112 »

Niemand ervaring met de garage carrousel auto's Apeldoorn? Ik anders wel. Ze hoeven maar te weten dat er interesse is en dan beginnen ze met de poes pas. Jammergenoeg zijn er mensen die er een auto hebben gekocht en niet weten hoe ze het geld terug kunnen krijgen. Tip: rdw contacteren mits ze erkend zijn en twijfel niet om weer terug te gaan. Je kunt ze zo onder druk zetten om je geld terug te krijgen. Ik kocht een peugoutje en heb zelf nog veel geld aan onderhoud uit moeten geven.

Sergo
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2014 19:04

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo »

Ja ik heb ook slechte ervaring met een auto van hun garage. Heb nu advocaat genomen en we zijn ermee bezig. Mensen moeten gebruik maken van internet om het bedrijf te vinden. Over garage carrousel auto's in Apeldoorn lees je niet veel. Ze zijn klein en daarom minder opvallend. Bekende beloftes is als er iets is met de auto, dan maken lossen we het op voor je. Ik laat weten hoe het met mijn ervaring gaat aflopen. Maar zeker niet vergeten om ze te pesten. Samen sluiten we deze dieven op.

Sjoerd112
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2017 02:43

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sjoerd112 »

Advocaat is ook een goede.. inderdaad, carrousel auto's Apeldoorn heeft alleen schroot auto's. Ze zijn rdw erkend maar wat heeft die erkenning te betekenen als ze ongemerkt schroot verkopen.

stofzuigertje

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

RDW erkend betekend dat ze de aankoop op naam mogen zetten en de inkoop ook zonder postkantoor mogen doen.
Verder is RDW erkend niets, gewoon dat je zowel bij aan als verkoop niet meer naar plaatseljke postkantoor hoef voor overschrijven!

RDW controleerde op fraude van overschrijvingen, niet op de voertuigen zelf!
Voertuigen op naam zetten en inruil op bedrijf boeken, meer houd RDW erkend niet in.

Bij een rechtszaak telt dit niet mee, gewoon handelaar met computer die toestemming heeft, en zegt niets over bedrijf of voertuig.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Frantic2 »

2.55 uur slechte recensie van Sergo.... en 12 minuten later... bijval..... Midden in de nacht.... Iemand met een dubbel account die op zichzelf reageert?

stofzuigertje

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@fantic2,

De geregistreerd datum is 2014 om 2017... dus op jezelf reageren?

Sergo
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2014 19:04

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo »

Advocaat pakt het op :)
Wordt eraan gewerkt.

Sergo
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2014 19:04

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo »

wel bekend voor degenen die een auto van carrousel hebben gekocht, ze zullen zeker mankementen tegenkomen die ze misschien achterwege laten en niet belangrijk achten. Hun auto's worden niet nagekeken en apktje is zo eraan vastgeplakt. Misschien werkt de apk-keurder samen met hun en zijn ze nog niet door de mand gevallen

Sergo
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2014 19:04

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo »

Carrousel is op naam van leupens. Wordt aangeraden om bij BOVAG te kopen in verband met garantie en dus niet van ieder klein garagetje die auto's heeft staan. Carrousel is een garage die de auto's zonder omschrijving op eigen terrein heeft staan en mocht je iets hebben uitgekozen, dan komen ze je mondeling informatie geven over het een en ander. Of dat zo hoort, is mij de vraag

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door crazyme »

Frantic2 schreef:2.55 uur slechte recensie van Sergo.... en 12 minuten later... bijval..... Midden in de nacht.... Iemand met een dubbel account die op zichzelf reageert?
Zoveel toeval bestaat niet.
Lekker vage klachten ook, duidelijk een zwartmaak operatie.
Twee autohandelaren zullen wel mot met elkaar hebben.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Sergo schreef:Advocaat pakt het op :)
Wordt eraan gewerkt.
Waarom dit hier poste? je geeft niet eens aan wat het probleem was welke klachten je auto had niks, dit is gewoon een onzin post en daar help je niemand mee.
Dus leg eerst eens uit wat het probleem met de auto was.
Welke auto?
KM stand?
Klachten na koop?
bewijs?
Heb je een proefrit gemaakt?
Heeft de garage geboden te helpen/repareren?
heb je een keuring laten doen voordat je kocht?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sergo schreef:Carrousel is op naam van leupens. Wordt aangeraden om bij BOVAG te kopen in verband met garantie en dus niet van ieder klein garagetje die auto's heeft staan. Carrousel is een garage die de auto's zonder omschrijving op eigen terrein heeft staan en mocht je iets hebben uitgekozen, dan komen ze je mondeling informatie geven over het een en ander. Of dat zo hoort, is mij de vraag
Hier wordt al jaren gepleit om bij minimaal een bovag aangesloten garage te kopen. En wat maakt het uit of de auto's op eigen terrein staat? Of ze nu gekocht of gehuurd zitten, u moet de auto ergens kunnen bekijken. Ook een nette service dat ze persoonlijk iets over de auto zeggen.
Inderdaad een trolltopic dit. Vage verhalen, zwartmakerij en inhoudelijk niets zeggend.

stofzuigertje

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zelf nu 3 voertuigen van ruim 10 jaren oud....
Vele kleinigheden en jaarlijks veel werk aan om ze zo goed mogelijk te houden.
Van simpel afgebroken plastic wegens ouderdom tot slijtage.
Maar ik heb er nu 1 te koop, best redelijk betrouwbaar voertuig maar perfect en volledige garantie, dan moet ik toch al snel €2000,- meer rekenen en geen
€2000,- maar €4000,- voor deze liefhebbers auto vragen.
Het exemplaar dat ik nu te koop heb staan moet in 2018 het volgende gebeuren;
Tandriem + waterpomp + dynamo airco snaar.
Beide fusee kogels beginnen minder te worden.
Klepdeksel pakking zweet olie....
Remschijf word minder... blokken gaan nog...
En hoe lang gaat de originele koppeling nog mee die er al 17 jaren in zit en 247.000 km erop heeft zitten?
Stabilisatie stangen twijfelachtig...
Totaal kom ik dan rond de €450,- onderdelen maar de montage, vooral tandriem en koppeling kosten veel tijd en ik hoop dat er niets vastgeroest zit...
Dan komt er al snel €1500,- arbeidsloon bij dus hoe moet ik deze afleveren?
Voor €4000,- perfect reageerde er niemand en bij €2000,- word ik door bovenstaande personen hier bekend?

Als je een dochter met smeerkuil in garage hebt en mag gebruiken en zo €1500,- arbeid bespaarde is het best zelf te doen als je handig bent.
Ja, ik weet hoe die handel werkt en een mooie uitzoeken en vergeet de leeftijd en kans op gebreken die er al zijn of binnenkort komen.....

Tip;
Als je op vakantie naar Oost Europa gaat, lekker kamperen en de plaatselijke garage al deze dingen laat uitvoeren van de reeds hier gehaalde onderdelen is na weekje je auto klaar.
Ja, ook ik ben te lui om te werken en met reuma zijn de bouten die ik voor de koppeling moest los halen te zwaar geworden.
Weekje Oost Europa en Polen is helaas nu duurder geworden.
Oekraïne is nu visumvrij en met zelf gekozen merken.... Sachs koppeling en Conti riemset en zo dus geen merkloze dubieuze zooi.....
Nauwelijks duurder en je weet nooit wat ze daar hebben.
Alleen arbeidsloon betaald, gewone tarief omgerekend €7,32 per uur bij nette garage die alles netjes uitvoerde.

Het kan dus wel, voordelig en goed maar je moet er wel tijd voor en zin in hebben!

Sergo112
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 mei 2017 16:43

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo112 »

Koop geen auto uit Apeldoorn of omgeving. De kampers zijn daar de grootste oplichters. Ik heb het meegemaakt en weet nu dat ik de kvk moet opvragen als ik een garage wil benaderen voor een auto.
Carrousel auto’s is weg maar ze zitten in Deventer. In Apeldoorn zijn ze nog actief op andere naam. V en A auto’s zijn ook een van de oplichters. Hun kvk geeft aan dat ze op lrinsenweide 3 zitten in Apeldoorn maar daar hangt een heel ander bord. Dat geldt ook voor de nieuwe huurder van de oude carrousel auto’s; Palm trading. Die zit in parkhoenderweg 92-2 maar hun kvk zegt dat ze in uggelen zitten.
Heb van beide een melding gemaakt.

Deze gozers horen in de cel. Sluit ze op en laat ze daar elkaar naaien.

Sergo112
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 mei 2017 16:43

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo112 »

Mond op mond reclame gaat het hardst dus hopen dat andere mensen eerst Googlen op garage namen en dan een besluit nemen. Als je ze kent kom je nooit meer bij ze langs en houd je die klanten dar weg. Doe reageren en ik kan hun namen aan je geven. Zo kun je ze vermijden door kvk te benaderen

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sergo112 schreef:
29 nov 2018 23:44
Koop geen auto uit Apeldoorn of omgeving. De kampers zijn daar de grootste oplichters.
Nu woon ik gelukkig in deze omgeving en ik kan u verzekeren dat niet alle handelaren kampers zijn en dat niet alle kampers oplichters zijn. Beetje kortzichtig hoe u reageert.

Sergo112
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 mei 2017 16:43

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Sergo112 »

De oplichters die ik ken zijn oa care store, autohuis Unique, Wolters, Gerritsen, Palm trading.

Opvallend is dat ze een website beginnen en dat het lang onder onderhoud is. Uit ervaring met eigen oplichter is dat ze nooit de website serieus beginnen, maar voor een tijdje om echt te lijken. Wel als ze goed hebben verdiend dan beginnen ze elders met betere auto’s en een website die wel werkt. Een nieuwe look dus!!

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sergo112 schreef:
24 jun 2019 22:12
De oplichters die ik ken zijn oa care store, autohuis Unique, Wolters, Gerritsen, Palm trading.
Heel gevaarlijk om zomaar namen te roepen. Buiten een onderbouwing bestaan er geen autobedrijven met de naam care store. Wel car store, maar daar zijn er een hoop van. Ten onrechte beschuldigd u goedwillende bedrijven die geen partij zijn. Idem voor Wolters en Gerritsen. Immers zegt u nu dat iedereen met die naam oplichters zijn.

Ook kunt u wel een lesje auto kopen gebruiken. Autohuis Unique (de enige die te controleren zijn): geen kentekens bekend, dus iets nakijken kan je niet. Kilometerstanden zijn verdacht laag. Bijna het hele wagenpark tussen de 5.000 en 10.000km per jaar gelopen. Heel toevallig. Geen diesels. Vreemd, met inruil zal er toch echt wel een dieseltje tussen kunnen zitten. Op het eerste gezicht lijkt het dus om import te gaan. Zitten de boekjes er bij? Zo kan je controleren of de km stand ook echt kloppend is.
Als daar al vragen zijn en als de verkoper al geen openheid geeft in zijn aanbod is dat al reden genoeg om die links te laten liggen. De enige reden waarom vage bedrijfjes blijven bestaan is omdat mensen daar blijven kopen.

Of het om oplichting gaat geen idee. Maar wie zijn wij om die stempel er op te drukken?

Arizonakid
Berichten: 1098
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Sergio is absoluut een autohandelaar uit die buurt die alle concurrentie zwart maakt......kom op man, nu 2 jaar verder en nog hier zeuren? Get a frickin life.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Carrousel auto's Apeldoorn

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Sergo 112,

De beste oplichters werken bij Kwit Fit. :mrgreen:

Ja, als ze niets oplichten krijg ik nooit nieuwe banden!
Dit is het niveau waarop U de beschuldigingen ook doet. :twisted:

Gesloten