LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Mooiedeal.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bijl65RB
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2017 10:36

Ervaring met Mooiedeal.nl

Ongelezen bericht door bijl65RB »

Bij mooiedeal.nl zie ik een mooie prullebak voor in de keuken, 50 liter met sensor dus deksel gaat automaties open en dicht, dit product word aangeboden door IChica en VidaXL. na 4 maanden gaat hij stuk, het mechanisme wat de deksel omhoog moet drukken is afgebroken.
Ik neem contact op met IChica en kan alleen via email, doe er fotoos bij en doe dit ook bij VidaXL.
Het is nu inmiddels 2 maanden later, veel email verkeer en nog steeds is het mechanisme niet opgestuurd, iedere keer smoesjes, helaas kan ik geen fotoos erbij doen, zijn te groot.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mei 2017 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

Speedy123
Berichten: 1051
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ervaring met Mooiedeal.nl

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Bekend probleeem bij dealwinkels zonder danwel met een matig service apparaat. Het enige wat deze winkels doen, is jouw claim doorsturen naar de leverancier. Omdat dealwinkels vaak rest partijen opkopen, zal de betreffende leverancier ook niet erg happig zijn om je service te verlenen. Vaak zit de leverancier geeneens in Nederland en dan wordt het al snel een heel lastig verhaal. Service leveren is duur en dan is het lastig om producten ver onder de marktprijs aan te bieden.

Juridisch sta je wellicht in je recht maar je recht krijgen wordt een lastig verhaal.

Overigens zie ik dat je ook VidaXL meldt als leverancier? Deze is aangesloten bij de thuiswinkel organisatie dus wellicht kan je hen vragen te bemiddelen.

Gesloten