LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Potatopirate

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
fransvandaelen
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 sep 2017 14:19

Potatopirate

Ongelezen bericht door fransvandaelen »

Buenos dias vanuit Alicante! Hier Frans van Daelen die gelukkig net op tijd is ontkomen aan een lynchpartij en zich nu kan wijden aan de terugbetaling. China heeft beloofd hiervoor het benodigde geld over te zullen maken. Omdat de fietsenmakers hun aankoopsom moeten terugbetalen gaat hier nog wat tijd overheen, doch Potatopirate erkent dat zij aan de wettelijke termijnen aangaande de leveringsvoorwaarden is gehouden.
Dus zal ik komende dagen de ontvangen facturen in mijn inbox gaan uitprinten, sorteren op alfabet en ontdubbelen. Ik schat in dat hiermee 3 hele dagen benodigd zijn. Zodra ik beschik over de storting uit China zal ik alle uitbetalingen persoonlijk realiseren. Frans van Daelen, Algemeen Directeur Nederland.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door Brahms »

fransvandaelen schreef:Buenos dias vanuit Alicante! Hier Frans van Daelen die gelukkig net op tijd is ontkomen aan een lynchpartij en zich nu kan wijden aan de terugbetaling. China heeft beloofd hiervoor het benodigde geld over te zullen maken. Omdat de fietsenmakers hun aankoopsom moeten terugbetalen gaat hier nog wat tijd overheen, doch Potatopirate erkent dat zij aan de wettelijke termijnen aangaande de leveringsvoorwaarden is gehouden.
Dus zal ik komende dagen de ontvangen facturen in mijn inbox gaan uitprinten, sorteren op alfabet en ontdubbelen. Ik schat in dat hiermee 3 hele dagen benodigd zijn. Zodra ik beschik over de storting uit China zal ik alle uitbetalingen persoonlijk realiseren. Frans van Daelen, Algemeen Directeur Nederland.
Frans als Algemeen Directeur Nederland, wat moet Rutte hier nu van vinden......
Maar zonder gekheid, hou is het weer daar in Alicante, hier zijn niet alleen je klanten boos, maar ook het weer.

atlas1302

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Lynchpartij ? welke Frans ? U denkt nog meer vrienden te krijgen om in Alicante het achter over gedrukte om te zetten in coktails. Alicante is niet zover weg en zeker niet voor de rechterlijke macht in Europees samenwerkingsverband, en dat gaat spelen want ze slepen u voor de rechter.

Je geeft je openingspost ook nog eens een fleugje arrogantie, BEUNOS DIAS, met andere woorden 'wie maakt mij wat'.

Ik zie uw toekomst als algemeen directeur van Nederland somber tegemoed!

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door Moneyman »

atlas1302 schreef:Alicante is niet zover weg en zeker niet voor de rechterlijke macht in Europees samenwerkingsverband, en dat gaat spelen want ze slepen u voor de rechter.
Tuurlijk... ze hebben wel wat beters te doen. Overdrijven is ook een vak.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door witte angora »

fransvandaelen schreef:Buenos dias vanuit Alicante! Hier Frans van Daelen die gelukkig net op tijd is ontkomen aan een lynchpartij en zich nu kan wijden aan de terugbetaling.
En vanuit Alicante vertrek je eerdaags zeker naar Brazilië of Argentinië of zo? Zo gauw het geld uit China binnen is?

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Yep, en alle berichten over de betalingen die van het weekend uitgevoerd zijn? Was dat een misverstand en had je het chinees van je fictieve partners verkeerd vertaald?

Oplichting is nog nooit duidelijker geweest. En hij verstopt zich niet eens, maar vind het geen enkel probleem dat hij met zijn eigen naam publiekelijk gefantaseerde verhalen blijft publiceren.

Vermoedelijk is hij prima op de hoogte van alle regels en lacht iedereen uit omdat er op dit moment nog niets rechterlijk ondernomen kan worden. Tegen de tijd dat dat wel is zal de BV geploft of overgeheveld zijn en blijft hij vrolijk buiten schot.

Ik begin steeds meer te geloven dat deze man zakelijk precies weet waar hij mee bezig is en in korte tijd flink heeft weten te cashen. En dat alles vanachter een laptop.

Maar er hoeft maar 1 gedupeerde tussen te zitten die niet met zich laat sollen en dan is hij toch echt het haasje. Daar beschermd geen enkel regeltje je tegen. Kwestie van afwachten lijkt mij.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door Brahms »

Alicante, of is hij gewoon op camping De Paal in Bergeijk ?

atlas1302

Re: Potatopirate

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Dat denk ik eerder en meer voor de hand liggend, hij voelt zich daar waarschijnlijk meer beschermd door zijn camping vrienden je kent dat wel...ouwe jongens krentebrood.

Dus waarom nu een Algemeen Directeur Nederland op een camping moet gaan zitten om zijn zaakjes te regelen, daar heeft hij zeker geen goede bedoelingen mee.

Ik denk dat Frans niet lang hoeft te wachten op een onuitgenodigde gast, hier kan iemand toch behoorlijk aggressief van worden.

Gesloten