LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] athleteshop.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
averschoor
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2014 23:08

athleteshop.com

Ongelezen bericht door averschoor »

Ik kon geen eerdere informatie vinden over deze website op dit forum, excuses als dit alsnog zo is. Ik heb nu 6 weken geleden een paar schoenen besteld, waarvan de levertijd 5-10 werkdagen was. Deze heb ik besteld bij athleteshop.com. Om een lange uitleg wat korter te maken
-Eerst kreeg ik melding dat de schoenen niet in mijn kleur aanwezig waren (overigens staan ze op de website nog steeds te koop)
-Aangegeven dan maar de andere schoenen te bestellen
-Vervolgens krijg ik een product wat ik totaal niet besteld heb
-Vervolgens moet ik met een foto bewijzen dat ik de verkeerde schoenen heb gekregen
-Ondertussen zijn we al 3 weken verder, dus ik vraag de bestelling te annuleren, prima maar dan moeten eerst de schoenen teruggestuurd worden
-De schoenen teruggestuurd, vervolgens krijg ik een week later doodleuk van de webshop de zending retour gestuurd
-Ik ben nu nog steeds in afwachting van mijn geld, schoenen maar weer opnieuw teruggestuurd

Wat ik nog niet eens vermeld heb is de zeer moeizame communicatie. Ik kan alleen met een 0900 nummer bellen, waar mij aangegeven wordt dat ik teruggebeld ga worden, wat vervolgens niet gebeurd. Ik krijg elke 3 dagen hooguit een email.

Vervolgens lees ik op internet dat dit hun handelswijze is geweest bij veel klanten, en staat internet vol slechte reviews over deze webshop.

Zijn er meer ervaringen met deze webshop? Ga ik ooit nog mijn geld terugzien?

averschoor
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2014 23:08

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door averschoor »

Michiel,

Bedankt voor je bericht. Ik heb ze gebeld op dit nummer en we zijn na wat overleg er prima uitgekomen. Ik heb mijn schoenen ondertussen binnen en neem terug wat ik over athleteshop.nl gezegd heb.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door encore »

Maar je hebt in je OT met geen kwaad woord over die webshop gesproken. En een vraag terugnemen is een beetje erg raar... :wink:

j.tukker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2015 09:09

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door j.tukker »

:evil: Een sportbril bestelt met verwisselbare lenzen. Nadat de bril was geleverd wilde ik de donkere lazen vervangen door de transparante glazen te plaatsen. Dit ging niet eenvoudig, de geplaatste glazen zaten vast en nadat ze eenmaal waren verwijderd wilde de transparante glazen niet goed vast blijven zitten. Daarop besloten de bril retour te zenden. Aanvraag retourzending ingediend via mijn account en toen begon de ellende, ondanks dat op site bij het retourzendingen staat vermeld dat je binnen 14 dagen ook zonder opgaaf van reden je gekochte product terug mag sturen ging die vlieger niet op. Ze wilden eerst weten wat de problemen waren, daar heb ik keurig antwoord op gegeven, hoewel ik dat volgens het consumentenrecht niet verplicht ben. Toen wilde ze dat ik eerst foto's opstuurde van het probleem enz. enz. Ik heb aangegeven dat ik hier niet aan mee wilde werken en gewoon het product terug wilde sturen en mijn geld terug wilde hebben. Hoe moet je foto's maken van een bril waarvan de glazen bij het schoonmaken eruit vallen!!!!! Niets meer van ze gehoord, ook telefonisch wilde ze me niet helpen, moest ik via de mail regelen.
Ik doe veel internet aankopen, echter dit is het eerste bedrijf waar ik op deze manier wordt behandeld, schandalig!!!!!!!

lazzaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2015 19:41

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door lazzaro »

averschoor schreef:Ik kon geen eerdere informatie vinden over deze website op dit forum, excuses als dit alsnog zo is. Ik heb nu 6 weken geleden een paar schoenen besteld, waarvan de levertijd 5-10 werkdagen was. Deze heb ik besteld bij athleteshop.com. Om een lange uitleg wat korter te maken
-Eerst kreeg ik melding dat de schoenen niet in mijn kleur aanwezig waren (overigens staan ze op de website nog steeds te koop)
-Aangegeven dan maar de andere schoenen te bestellen
-Vervolgens krijg ik een product wat ik totaal niet besteld heb
-Vervolgens moet ik met een foto bewijzen dat ik de verkeerde schoenen heb gekregen
-Ondertussen zijn we al 3 weken verder, dus ik vraag de bestelling te annuleren, prima maar dan moeten eerst de schoenen teruggestuurd worden
-De schoenen teruggestuurd, vervolgens krijg ik een week later doodleuk van de webshop de zending retour gestuurd
-Ik ben nu nog steeds in afwachting van mijn geld, schoenen maar weer opnieuw teruggestuurd

Wat ik nog niet eens vermeld heb is de zeer moeizame communicatie. Ik kan alleen met een 0900 nummer bellen, waar mij aangegeven wordt dat ik teruggebeld ga worden, wat vervolgens niet gebeurd. Ik krijg elke 3 dagen hooguit een email.

Vervolgens lees ik op internet dat dit hun handelswijze is geweest bij veel klanten, en staat internet vol slechte reviews over deze webshop.

Zijn er meer ervaringen met deze webshop? Ga ik ooit nog mijn geld terugzien?

Ik heb excact hetzelfde aan de hand,zéér zéér herkenbaar !

Ik heb pas een paar schoenen besteld en dat is nu bijna een maand geleden.

Ik had ze besteld en de maat was er niet van dat type schoen en ik moest 15 € bijstorten om dezelfde schoenen in een ander kleur te bestellen omdat ze die niet meer in mijn maat hadden en heb dit dan maar gedaan.

Vervolgens krijg ik om de 3 dagen een mail dat mijn schoenen zullen worden verzonden binnen de 2 a 3 dagen.
Ik sta met mijn rug tegen de muur,dat is mijn gevoel,ik weet niet ik moet doen.

Als iemand tips of advies heeft wat ik mogelijk kan doen hoor ik het graag.

MGT
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2015 11:27

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door MGT »

Bij mij is hetzelfde gebeurd. Ik heb iets besteld en betaald (achteraf betalen stond wel als optie op de site aangegeven, maar deze optie kon ik uiteindelijk toch niet kiezen), dat zou binnen 3 tot 5 werkdagen verstuurd worden. Na 3 weken stuurde ik een mail, hoe eht met mijn bestelling stond, en toen kreeg ik deze reactie:

''Helaas vernemen wij dat de door u bestelde product niet leverbaar is op dit moment. Onze excuses voor dit ongemak. Graag zouden wij u onderstaand alternatief willen aanbieden tegen dezelfde prijs. Graag vernemen wij of u hierin geïnteresseerd bent.''

Al een raar verhaal natuurlijk.. Waarom konden ze me dat niet meteen vertellen? En van spelfouten in een brief word ik ook achterdochtig van..Ik heb ze terug gemaild dat ik geen interesse heb in het alternatief. Daarna heb ik ook het 0900- nummer gebeld, maar hier kreeg ik geen reactie. Toen heb ik het bovenstaande 050-nr gebeld, waarbij ik eerst een rare toon kreeg (alsof het in het buitenland was) en toen werd ik 10 min in de wacht gehouden. Er werd overigens ook niet gezegd wie ik aan de lijn had, en dit nummer staat ook niet op hun site. Ik kreeg toen een vrouw aan de lijn, die mijn bestelling annuleerde. Ik vroeg om een bevestiging en die kreeg ik meteen via de mail. Het geld moet ik binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort krijgen, maar ik vraag mij af ik dat dat geld ooit nog terug krijg..

Niet bestellen via deze site dus! Via Bol.com had dit product de volgende dag al in huis gehad, en voor dezelfde prijs!

tamara.wulffelé
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2016 14:47
Contacteer:

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door tamara.wulffelé »

Wat een ongelofelijke baggershop is die Atheleteshop, zeg! Sorry, dit is mijn allereerste bericht hier, kan je nagaan hoe geïrriteerd ik ben dat ik er zelfs een profiel hier voor aanmaak.

Ik heb een onwijs heftige knieblessure en ik word daar ook binnenkort aan geopereerd. Het helpt goed tegen de pijn om te koelen en daarvoor heb ik ook een cold hot pack van Mueller. Echter wilde ik er 2 bijbestellen om af te kunnen wisselen. Eentje gebruiken, andere koelen etc. Dus netjes op de site gekeken naar de levertijd: direct leverbaar stond er. Ik netjes bestellen en betalen, zou rond 3 aug geleverd worden. Best nog lang wachten als je op 30 juli bestelt en veel pijn hebt, maar vooruit. Kreeg ik op 2 aug een mail dat het pas op 4 augustus geleverd zou kunnen worden. Goed, 1 dag uitstel. Dus ik blijf netjes de hele dag thuis, want ik wil mn pakketje niet missen. Maar er kwam niks. Volgende dag ook niet. Toen op de site gaan kijken, staat er: levering vanaf 9 september! Ik schrik me een ongeluk en ga naar de site ivm contact. Dat gaat niet zomaar, daar moet je 'een ticket' voor aanmaken. Dus ik netjes, maar geërgerd vragen waar mn bestelling blijft en wijs ze op alle verschillende leverdata. Laten me vervolgens 3 dagen op antwoord wachten en dat klonk ongeveer zo: "Tja, we kunnen pas op 9 september leveren, maar we kunnen ook een vervangend item sturen op 17 augustus. En anders mag je je geld terug."

Dus ik ontplof zo ongeveer (bleef nog steeds netjes) en mail iets terug over misleiding en dat ik per direct mn geld terug wil, zodat ik elders kan bestellen. Waar ze wel een dag later kunnen leveren. Zei ook dat ze er maar een spoedprocedure van moeten maken op hun kosten, want hun schuld. Moeilijk leverbaar kan gebeuren, maar achter elkaar foutief of gewoon niet informeren vind ik niet tof.

Duurt het vervolgens nog 24 uur voor ze reageren dat ze mn bestelling kunnen annuleren en dat het dan nog 5 tot 7!! werkdagen duurt voor ik mn geld terugkreeg. Vanaf nu, niet vanaf het moment dat zij mij foutief informeerden of vanaf het moment dat ik aangaf mn geld terug te willen. Ik ben echt zo vreselijk boos! Ik verrek van de pijn, ik zoek verlichting, ben ook maar een triest geval bijstandsmoeder en ik heb het niet breed. Ik kan dus niet elders bestellen voor ik mn geld terug heb en dat heb ik ze duidelijk gezegd.

Net maar even gebeld en na 5 minuten naar een bandje te hebben geluisterd kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Die me vervolgens wees op hun procedures en leveringsvoorwaarden en dat ik echt 5 tot 7 werkdagen op mn geld moest gaan wachten. Ik bleef nog steeds netjes (kostte steeds meer moeite, maar goed, kon dat kind ook niks aan doen), maar o wat was ik boos. Ze hebben mijn geld al anderhalve week en ze willen me er nog anderhalve week langer op laten wachten!! En ik krijg er niks voor terug! Ja, ze wilde wel 'geld op mn account' zetten, zodat ik een volgende keer geen verzendkosten hoef te betalen. Alsof ik daar ooit nog wat ga bestellen.. Ja, ze kregen 200 berichten per dag en kunnen dus niet altijd gelijk alles lezen. Daarom moest ik zo lang wachten op antwoord. Ik zei dat als ze zo zo'n groot bedrijf en zo druk waren, er ook wel iemand zou zijn die mij gewoon mijn geld terug kon betalen. Via internetbankieren heb ik het binnen 24 uur terug. Maar dat vertikken ze gewoon. Als ze zo werken, dan weet ik zeker dat ze veel meer ontevreden klanten hebben. En als ze bij allemaal dat geld zolang vasthouden, dan worden ze hier slapende rijk van.

Nee, ik wil niets meer met die rot-webshop te maken hebben! Ik wacht met smart op de uitnodiging om een recensie te schrijven. Dan kunnen ze hem krijgen. Mijn advies: bestel hier nooit!

Wies26
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2017 20:36

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Wies26 »

Ik heb ook een vreselijke ervaring met de Athleteshop.

Op woensdag 30 augustus heb ik voor een vriendin een Dare2Tri Transistie Rugzak Zwart / Rood besteld, voor een bedrag van 50,55 euro. Hij was op voorraad en zou op 1 september worden bezorgd. Dat was mooi, want mijn vriendin gaf op 2 september haar verjaardagsfeestje. Op 1 september was niets bezorgd, dus voor de zekerheid heb ik de Athleteshop gebeld om te vragen of de rugzak wel zeker de volgende dag bezorgd zou worden. Dat was geen probleem! Hij zou er zeker voor 18 uur zijn. Helaas ... om 18 uur geen pakketje. Ondertussen heb ik een soort surprise in elkaar geknutseld, met de belofte dat haar cadeau snel zou volgen.

3 september: excuusmail met de boodschap dat de rugzak op woensdag 6 september wordt bezorgd. Het was toch al te laat, dus ik heb mijn vriendin gebeld dat de rugzak er binnen een paar dagen zou zijn. Dat was mooi, want mijn vriendin had op 9 september een triatlon-wedstrijd waarbij ze de rugzak graag wilde gebruiken.

5 september: opnieuw een excuusmail: “Helaas heeft de levering van uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling rond 9 september 2017 verwachten. Onze excuses voor het ongemak”. Te laat voor de triatlon-wedstrijd, maar ik had er nog steeds vertrouwen in dat het goed zou komen.

15 september: nog steeds geen rugzak. Ik ben maar eens in de telefoon geklommen. Na 9 minuten wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon: “Sorry, maar ik zie dat deze rugzak pas in 2018 geleverd kan worden”. Of ze een alternatief konden aanbieden. In een naïeve bui heb ik toen dezelfde rugzak in de kleur Zwart / Rose besteld. “U zult het dinsdag 19 september ontvangen.” Deze rugzak was ook nog eens 6 euro goedkoper. Het terugstorten van de te veel betaalde 6 euro werd gemakshalve achterwege gelaten.

20 september: U raadt het al, er was nog steeds geen rugzak bezorgd. Weer telefonisch contact met Athleteshop gezocht. Ook de Zwart / Rose rugzak is pas in 2018 te leveren. Jammer dat ze dat niet op 15 september konden melden, want dan had ik de rugzak natuurlijk nooit besteld.
Ik heb de order geannuleerd en kan het geld dat ik oorspronkelijk heb betaald volgens de dame van Athleteshop van binnen 5 werkdagen terugverwachten, met heel veel excuses (voor wat je er aan hebt).

De moraal van dit verhaald: Athleteshop heeft prachtige producten, maar is zeer onbetrouwbaar, komt afspraken niet na, blijkt niet te leveren en houdt je geld zo lang mogelijk vast.

WAARSCHUWING: BESTEL NOOIT OP DEZE WEBSITE!

Irene1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2017 11:21

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Irene1985 »

Hier ook ontevreden over de afwikkeling van een retour.

Ik bestel 4 paar schoenen. Maar de maten vallen vreselijk klein, dus ik bestel 2 andere schoenen 2 maten groter (bestelling 2), en omdat mijn dochter een paar gymschoenen nodig heeft ook voor haar een paar, (vergeten rekening te houden met het klein vallen) Ik krijg na contact 5.95 korting vanwege de nieuwe verzendkosten.
Bestelling komt weer netjes aan, 2 dagen na bestelling. De kinderschoentjes zijn te klein, 1 paar wat ik snel nodig had voor mezelf was prima. dus ik ging er blind vanuit dat het andere paar ook goed was.
Ik stuur de kinderschoen, samen met de 4 andere paren van de eerste bestelling terug.
Ik krijg .80 cent retour gestort. Want zij hebben de korting van het verzenden ook meteen ingetrokken. het verschil was .80 cent.
Bestelling 1 is op een of andere manier niet gecrediteerd, na een mailtje zou dit ook opgelost worden.

Ik trek na een week het paar witte schoenen aan. ik kom er moeilijk in, maar het gaat en mijn andere voet krijg ik er gewoon niet in. Heel byzonder en al 2 maten groter, maar dan nog te klein.

Ik neem contact op en na een paar mails word het me niet duidelijk, het paar wat nu niet goed is mag ik retour sturen (a 6.95) en dan krijg ik weer 5.95 korting op mijn volgende bestelling... het geld van het paar schoenen krijg ik wel retour.. Dat is ook 7 euro dus voor mij minder moeite om ze in de vuilbak te gooien.
Een volgende bestelling mag ik wel plaatsen en dan krijg ik de verzendkosten weer als korting.
Ik kreeg te horen dat ik de paren allemaal maar tegelijk had moeten passen en dan alles samen terugsturen. Ik heb toch gewoon 2 paar nu gehouden van de bestelling, Als ze mij hadden verteld dat ze de verzendkosten bij retournering zouden inhouden op mijn creditnota had ik het paar te kleine kinderschoenen gehouden voor mijn jongste kind. Maar ik vond het zonde om een paar te houden van 8 euro terwijl het eigenlijk niet nodig was.

Een excuus, of begrip was ver te zoeken, en ik ben genoodzaakt een passend paar in een winkel te gaan kopen. want het woord service kent deze webwinkel blijkbaar niet.
We geven je korting, maar als je iets retour doet dan trekken we je cadeaubon wel weer in..
Communicatie is echt slecht hier, ik adviseer ook niemand om hier iets te kopen, of je moet 1000% zeker zijn van de maten of producten.

Athleteshop
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2017 11:59

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Athleteshop »

De juiste contactgegevens van Athleteshop zijn:

Per mail: [email protected] - doorgaans binnen 4 uur reactie.
Elke werkdag bereikbaar via het volgende telefoonnummer: +31 (0)85 9020165.
Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 22:00. Zaterdag en Zondag van 12:00 tot 19:00.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Athleteshop schreef:De juiste contactgegevens van Athleteshop zijn:

Per mail: [email protected] - doorgaans binnen 4 uur reactie.
Elke werkdag bereikbaar via het volgende telefoonnummer: +31 (0)85 9020165.
Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 22:00. Zaterdag en Zondag van 12:00 tot 19:00.
beetje late reactie
mosterd na de maaltijd

Athleteshop
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2017 11:59

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Athleteshop »

MichielFRL schreef:Geen ervaring, wel een normaal Nederlands telefoonnummer voor je:
Telefoon: 050-549 71 18 - ma t/m vr 8:30 u - 17:00 u
Fax: +31 (0) 50 549 94 51
E-Mail: [email protected]
De juiste contactgegevens van Athleteshop zijn:

Per mail: [email protected] - doorgaans binnen 4 uur reactie.
Elke werkdag bereikbaar via het volgende telefoonnummer: +31 (0)85 9020165.
Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 22:00. Zaterdag en Zondag van 12:00 tot 19:00.

Ellen van Heun
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2017 15:58

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Ellen van Heun »

Ook wij hebben begin december een aantal artikelen (bokshandschoenen en scheenbeschermers) besteld. Ook niets ontvangen. Telefonisch contact niet mogelijk; na 3x een half uur in de wacht het maar opgegeven. Mailtjes van onze kant met de vraag waar de artikelen blijven worden na enkele dagen beantwoord met de belofte dat de artikelen binnenkort verzonden worden. Misschien geloven zij daar zelf nog in, wij ondertussen niet meer.
Kortom; de shop maakt in ons geval niets waar wat ze op de site beloven. Ook vanuit hen geen enkele communicatie over vertraging, niet kunnen leveren etc.
Ondertussen op diverse plekken de vele slechte reviews gelezen. Had ik deze maar voor die tijd gelezen.

Inmiddels een mail gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren met het verzoek het bedrag weer terug te storten.

Eerlijk gezegd heb ik er geen vertrouwen meer in. Maar mocht ik het geld teruggestort krijgen dan zal ik ook dat vermelden.

kneusje85
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 jan 2008 21:22

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door kneusje85 »

16 december sleetjes besteld vlak nadat ik had besteld zag ik alle klachten al staan 22 december zouden we op vakantie gaan 19 december een bericht gestuurd en ze konden toch de sleetjes niet leveren ze zouden binnen 5 a 7 dagen het geld terug storten
Nog steeds geen geld terug en krijg ook geen reactie meer via mail
Via telefoon krijg je ze helemaal niet te pakken. Ook het internet staat vol met recente klachten

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Brahms »

kneusje85 schreef:.....Ook het internet staat vol met recente klachten.......
Die recensies zijn ook bedoelt om vooraf te bekijken........

Alice48
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2018 16:19

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Alice48 »

Ook ik ben zo onoplettend geweest iets op deze site te bestellen. Ik heb een bestelling geplaatst op 29 december jl. Het gaat om een blauw adidas badpak. Ik moest het badpak direct betalen, terwijl ik achteraf betalen had geselecteerd. Maar ik dacht nog; 'ach dat komt wel goed'. Ik heb nooit een bevestigings email ontvangen, maar het geld is wel afgeschreven en ik heb het badpak nog niet ontvangen. Na verschillende keren gebeld te hebben (er wordt gewoon niet opgenomen) heb ik een mail verstuurd, waar ik tot op heden nog niets op vernomen heb. Na het lezen van alle slechte reviews ben ik bang dat ook ik slachtoffer van athleteshop ben geworden.......... Kan er niets aan deze oplichting gedaan worden?

dianakeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2018 13:29
Locatie: Weert, Netherlands
Contacteer:

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door dianakeulen »

Ook ik heb geen reviews gelezen van te voren.
Ik bestelde 11 december een kerstcadeautje voor mijn vader. De levertijd zou 5-7 dagen zijn.
Met kerst kwam ik er pas achter "verdorie, ik heb dat cadeautje voor mijn vader nog niet binnen!"
Na de kerst ben ik gaan bellen . . . . diverse malen langer dan een kwartier naar een wachtbandje geluisterd, maar de hoop maar opgegeven. inmiddels alle slechte reviews op internet gelezen en een mail gestuurd op 29 december. 3 januari kreeg ik een telefoontje en mailtje dat mijn bestelling 6 januari geleverd zou worden. Niet dus!

RichardZ23
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2018 03:33

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door RichardZ23 »

Ik begrijp waarom de klanten”service” van athleteshop laconiek reageerde toen ik zei dat ik een negatieve beoordeling zou plaatsen. Er zijn al zoveel negatieve berichten dat ze niet warm of koud worden van eentje meer.
Een lang verhaal proberen kort te houden.
Als de website van athleteshop aangeeft dat een product in voorrraad is, betekent dat niet per se dat dit ook zo is.
Als dit bedrijf een bericht stuurt dat het product op een bepaalde dag geleverd zal worden, betekent dat niet dat je het dan ook zult ontvangen.
Als een toegezegde leveringsdatum niet wodt gehaald, dan zeggen ze gewoon een nieuwe darum toe. En nog een keer. Niet vooraf, maar pas nadat je een dag tevergeefs hebt gewacht. Of pas nadat je zelf hebt gevraagd waar de spullen blijven. Dus niet één keer, maar tot drie keer aan toe. Daarna was ik het zat.
Er wordt zeker gereageerd op vragen per email. Maar er wordt geen duidelijkheid gegeven of een oplossing geboden. De klantenservice lijkt te zijn getraind om de klagende klant zoveel mogelijk aan het lijntje te houden.
Ik heb de bestelling geannuleerd. Mijn geld heb ik, na zes dagen, nog niet terug. Volgens de klantenservice zou dit vijf tot zeven WERKdagen duren. Hoezo? Als ik iets bestel is dat dezelfde dag op hun rekening bijgeschreven. Dat moet toch vlotter kunnen. Vooral als de annulering het gevolg is van het feit dat Athleteshop zijn beloftes niet nakomt. Ik had liever niet geannuleerd, maar mijn bestelling op tijd binnen gehad.

De bestelde wielrenschoenen heb ik inmiddels ergens anders besteld en ook al ontvangen. Nog een paar euro goedkoper ook. Ik zie geen enkele reden om ooit nog iets te bestellen bij Athleteshop.

jaseka1994
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2018 15:27

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door jaseka1994 »

Twee keer bij athlete besteld en echt een drama. Probeerde de eerste keer fitnessaccessoires te bestellen, was iets niet op voorraad en sturen ze zonder pardon een ander product.. retourneren en terugbetalen duurde maar al te lang en veel gezeik.

Sindsdien heb ik enkele keren bij jokasport besteld en totaal geen problemen gehad, belden netjes op dat ze een bepaalde kleur niet hadden en of ik een andere wilde. Volgende dag gewoon netjes in huis.. Kunnen ze wat van leren bij Athlete

Snowflake18
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2018 21:48

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Snowflake18 »

Wat een drama, deze webshop. ik moet hier toch echt m'n frustratie kwijt en ter waarschuwing voor andere mensen. Op 11 februari een bokszak (voor volwassenen) en een bevestigingsstuk besteld en betaald. Tot twee keer toe kreeg ik een mail dat de bestelling vertraagd was. Vervolgens kreeg ik een mail dat de bestelde bokszak toch niet leverbaar was. Ik heb gebeld, in de wacht gezet, er werd niet opgenomen. Toen heb ik een mail gestuurd met de vraag aan de shop om een verklaring te geven voor de gang van zaken. Ik kreeg een mail terug met excuses en een voorstel om een andere bokszak (een kleine voor kinderen van 7-8 jr.) te bestellen, het verschil zou ik terug betaald krijgen. Ik heb gemaild dat ik niet op het voorstel inging en met het verzoek mijn geld terug te storten. Vervolgens kreeg ik een mail dat het bestelde toch leverbaar was en ik de bestelling de volgende dag in huis zou hebben. De volgende dag geen spullen. Toen kreeg ik een mail dat een deel van de bestelling geleverd zou krijgen. Wat krijg ik de dag daarop; het bevestigingsstuk. Pas drie dagen daarna eindelijk de bokszak. Ik ga nooit meer iets bestellen bij deze webshop!

Gesloten