LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
campaan

Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Ongelezen bericht door campaan »

Zijn er meer slachtoffers van Lebara prepaid? Waar beltegoed als sneeuw voor de zon verdwijnt "met zogenaamd(!!!) bewijs internetgebruik" . Waar automatisch na enkele dagen na activering van een nieuwe kaart door Lebara de voicemail erop wordt gezet, zonder dat je gebeld kan worden / je ziet niet wie er gebeld heeft en uit smsen niet lukt, dwz. pas na een boze mail aan haar. Spontaan je nummer een informatietoon gaat geven en je helemaal niet meer bereikbaar bent? De klant krijgt natuurlijk brutaal de schuld van de klanten"service".
Laatst gewijzigd door Radar op 12 okt 2017 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

campaan schreef:Zijn er meer slachtoffers van Lebara prepaid? Waar beltegoed als sneeuw voor de zon verdwijnt "met zogenaamd(!!!) bewijs internetgebruik" . Waar automatisch na enkele dagen na activering van een nieuwe kaart door Lebara de voicemail erop wordt gezet, zonder dat je gebeld kan worden / je ziet niet wie er gebeld heeft en uit smsen niet lukt, dwz. pas na een boze mail aan haar. Spontaan je nummer een informatietoon gaat geven en je helemaal niet meer bereikbaar bent? De klant krijgt natuurlijk brutaal de schuld van de klanten"service".
Uw prepaidtegoed verdwijnt dus. Heeft u al naar de instellingen gekeken van uw telefoon? Als deze apps gaat bijwerken en u heeft niet aangeklikt dat dit alleen mag bij wifi verbinding gaat dit dus van uw tegoed af. Er wordt natuurlijk niet zomaar iets afgeboekt.

Wat u bedoeld met een nieuwe kaart waar de voicemail opgezet wordt ontgaat mij. En het smsen lukt niet nadat u een boze mail aan een vrouw gestuurd hebt? En wat is een informatietoon? Het is een onsamenhangend relaas.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Ongelezen bericht door mahadma »

Welke telefoon gebruikt U? En het internet bewust alleen op wifi ingesteld? Of niet?

stofzuigertje

Re: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U moet de Voice mail zelf uitzetten, dan heb je geen kosten meer.
Ook mobiel internet staat automatisch aan en ik heb die ook uit gedaan.

Welke Lebara je hebt maakt niets uit, zelf Lebara One en daar alles gelijk juist ingesteld.
Zowel bij Lebara als een nieuw toestel altijd dit soort gebruikers controleren!

SjaakFink
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2017 18:19

Re: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Ongelezen bericht door SjaakFink »

Zelf heb ik ooit Lebara pre paid gebruikt, waarbij het tegoed bijna sneller verdween dan ik het aan kon vullen. Meermaken contact met de klantenservice leverde niets op en volgens de gegevens was mijn gebruik minimaal. De enige oplossing was voor mij om mijn verlies te nemen en naar YouFone over te stappen, die mij uiteindelijk veel minder kost, en zonder gezeur. Nadeel is misschien dat het een abonnement is, maar wel tegen lage kosten, en maandelijs aanpasbaar of opzegbaar.

Speedy123
Berichten: 1148
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Het enige advies dat ik kan geven, zeg het direct op en neem een abbonement of prepaid van een normale telefoonmaatschappij. De Lebara's, YouFone's, Simpel's etcetera van deze wereld leiden bijna altijd tot hoge kosten die veel hoger liggen dan wanneer u gewoon een abonnement of prepaid had afgenomen van een A merk maatschappij. De reden is ook vrij eenvoudig, ze hebben geen eigen netwerk maar kopen capaciteit in bij de A merk maatschappijen die wel een eigen netwerk hebben. Vervolgens reken ze vaak lagere tarieven dan de A merk maatschappij zelf rekent aan haar klanten.

Hoe kan dat dan? Ze hebben hogere kosten maar rekenen lagere tarieven en verdienen toch nog geld? Het zit hem in de kleine lettertjes, de bijzondere voorwaarden die niemand leest. En die zorgen ervoor dat je bundel in no-time leeg is. Of in het geval van een abonnement, dat je woekertarieven betaald zodra je over de afgesporken bundellimiet heen gaat. En dan blijkt achteraf vaak dat goedkoop ineens duurkoop is.

Gesloten