LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Garcinia cambogia

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
hargin11
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2017 15:46

Ervaring met Garcinia cambogia

Ongelezen bericht door hargin11 »

wie kan mij helpen .
Ben er ook ingetrapt maar kan niet opzeggen . per telefoon nemen ze niet op .
iedere keer half u. wacht tijd of u kan nu niet bellen stuur een mail ook daar geen gehoor hoe moet ik dan opzeggen ? dit gaat al 2 maanden zo maar hebben wel 68 euro van mijn rekening gepakt.
heb ik ook weer gestoneerd.
geen contract getekend een fout gemaakt door de 7.50 over gemaakt toen hadden ze mijn rekening nummer.
en kunnen aan mijn geld. ben radeloos kan u mij helpen of moet ik toch betalen
vriendelijke groet .
mvr. g peeters.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 mei 2017 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaring met Garcinia cambogia

Ongelezen bericht door Moneyman »

hargin11 schreef:wie kan mij helpen .
Ben er ook ingetrapt maar kan niet opzeggen . per telefoon nemen ze niet op .
iedere keer half u. wacht tijd of u kan nu niet bellen stuur een mail ook daar geen gehoor hoe moet ik dan opzeggen ? dit gaat al 2 maanden zo maar hebben wel 68 euro van mijn rekening gepakt.
heb ik ook weer gestoneerd.
geen contract getekend een fout gemaakt door de 7.50 over gemaakt toen hadden ze mijn rekening nummer.
en kunnen aan mijn geld. ben radeloos kan u mij helpen of moet ik toch betalen
vriendelijke groet .
mvr. g peeters.
Misschien kan je je verhaal iets duidelijk neerzetten? Dan valt er ook meer te adviseren. Je kunt sowieso het rekeningnummer van de incassant laten blokkeren oor je bank, dan kunnen ze in ieder geval niet meer incasseren.

MV0606
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2017 11:48

Re: Ervaring met Garcinia cambogia

Ongelezen bericht door MV0606 »

Hoi Allemaal,

Ook ik ben zo stom geweest om hierin te trappen...
Gewoon even bellen met onderstaande gegevens, aangegeven dat je je pakket hebt geretourneerd :

Adres: Pakketdienst QLS - Bamendaweg 18, 3319GS, Dordrecht

Telefoon: +31 (0)78 647 55 90

Email: [email protected]


Dit is het adres waar wij onze pakketjes naartoe moeten terug sturen.
Nadat ik aangaf dat ik vanmiddag wel even langskwam in Dordrecht en in Oosterhout, vertelde mevrouw mij dat alle pakketjes van G.C. en Slimfruit gewoon worden vernietigd en hun alleen maar een mailtje naar Japan hoeven te sturen met de melding dat wij als klant onze pakket hebben geretourneerd.
Helaas word daar flink gebruik van gemaakt m.b.v. incasso bureau Billink.

Dus.... NIET BETALEN!!!!!

Karin Brans
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2017 14:14

Re: Ervaring met Garcinia cambogia

Ongelezen bericht door Karin Brans »

hallo, ook ik ben hierin getrapt, heb de zending geretourneerd, naar dit adres, heb zelfs de bon hiervan nog, en toch blijft Park Incasso mij lastig vallen met dreigende brieven, inmiddels is het totaal bedrag €256,- ( en dat is zelfs zonder de 69€ van het pakketje)
Ik schrik hier best van. Maar ga toch echt niet betalen, laat het dan maar op een rechtzaak aankomen, maar de onrust bij weer een volgende brief vind ik wel echt heel vervelend.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaring met Garcinia cambogia

Ongelezen bericht door Moneyman »

Karin Brans schreef:hallo, ook ik ben hierin getrapt, heb de zending geretourneerd, naar dit adres, heb zelfs de bon hiervan nog, en toch blijft Park Incasso mij lastig vallen met dreigende brieven, inmiddels is het totaal bedrag €256,- ( en dat is zelfs zonder de 69€ van het pakketje)
Ik schrik hier best van. Maar ga toch echt niet betalen, laat het dan maar op een rechtzaak aankomen, maar de onrust bij weer een volgende brief vind ik wel echt heel vervelend.
Hoe kan je 256 euro kosten hebben zónder rechtszaak...? Kan je die eens specificeren?

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ervaring met Garcinia cambogia

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Karin Brans schreef:hallo, ook ik ben hierin getrapt, heb de zending geretourneerd, naar dit adres, heb zelfs de bon hiervan nog, en toch blijft Park Incasso mij lastig vallen met dreigende brieven, inmiddels is het totaal bedrag €256,- ( en dat is zelfs zonder de 69€ van het pakketje)
Ik schrik hier best van. Maar ga toch echt niet betalen, laat het dan maar op een rechtzaak aankomen, maar de onrust bij weer een volgende brief vind ik wel echt heel vervelend.
Is het ook ontvangen?

Gesloten