LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Pimmetje53
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2017 17:09

Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door Pimmetje53 »

In april van dit jaar (2017) heb ik een nieuwe TomTom gekocht via Coolblue, de Start Europe 25. Ik woonde toen nog in België maar dit terzijde. Via de officiële website van TomTom heb ik voor één jaar flitslocaties aangeschaft en de aanbieding was toen 1,5 jaar voor € 19.95. Na een paar maanden kreeg de Tom problemen en hij is begin oktober teruggestuurd naar Coolblue België. Omdat de gps niet meer gerepareerd kon worden en deze uitvoering niet meer wordt gemaakt heb ik keurig via Coolblue een nieuwe TomTom gekregen op mijn nieuwe Nederlandse adres. Tot zover niks mis. Omdat ik voor anderhalf jaar die updates op de flitslocaties had gekocht in mei van dit jaar wilde ik graag dat de overgebleven tijd (bijna een jaar) naar mijn nieuwe TomTom zou worden overgezet.
Ik kreeg bijna op mijn donder van de telefoniste van de klantenservice van TomTom omdat ik mijn defecte apparaat niet naar hen had gestuurd want ze hadden hem zeker kunnen repareren.... Nog erger is dat ik van mijn jaar updates dat er nog over is bij de gratie Gods slechts 3 maanden terugkrijg met de mededeling dat het nooit mogelijk is dat ik maar € 19.95 heb betaald omdat het normaal voor een jaar € 29.95 kost. Ondanks het feit dat de medewerkster de bon ook voor haar neus had bleef zij ontkennen dat ik voor 1,5 had betaald. Om een lang verhaal kort te maken: ik wil het aantal maanden waar ik nog recht op heb ook gewoon hebben.....
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, ik vind dat dit niet klopt! Met vriendelijke groet,

Mw. Pim ......

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Pimmetje53 schreef:In april van dit jaar (2017) heb ik een nieuwe TomTom gekocht via Coolblue, de Start Europe 25. Ik woonde toen nog in België maar dit terzijde. Via de officiële website van TomTom heb ik voor één jaar flitslocaties aangeschaft en de aanbieding was toen 1,5 jaar voor € 19.95. Na een paar maanden kreeg de Tom problemen en hij is begin oktober teruggestuurd naar Coolblue België. Omdat de gps niet meer gerepareerd kon worden en deze uitvoering niet meer wordt gemaakt heb ik keurig via Coolblue een nieuwe TomTom gekregen op mijn nieuwe Nederlandse adres. Tot zover niks mis. Omdat ik voor anderhalf jaar die updates op de flitslocaties had gekocht in mei van dit jaar wilde ik graag dat de overgebleven tijd (bijna een jaar) naar mijn nieuwe TomTom zou worden overgezet.
Ik kreeg bijna op mijn donder van de telefoniste van de klantenservice van TomTom omdat ik mijn defecte apparaat niet naar hen had gestuurd want ze hadden hem zeker kunnen repareren.... Nog erger is dat ik van mijn jaar updates dat er nog over is bij de gratie Gods slechts 3 maanden terugkrijg met de mededeling dat het nooit mogelijk is dat ik maar € 19.95 heb betaald omdat het normaal voor een jaar € 29.95 kost. Ondanks het feit dat de medewerkster de bon ook voor haar neus had bleef zij ontkennen dat ik voor 1,5 had betaald. Om een lang verhaal kort te maken: ik wil het aantal maanden waar ik nog recht op heb ook gewoon hebben.....
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, ik vind dat dit niet klopt! Met vriendelijke groet,

Mw. Pim ......
Wij kunnen hier niets mee, je zit op een forum. Jij wel: als je vindt dat je in je recht staat, zul je hen in gebreke moeten stellen. Vraag is wel wlek recht van toepassing is: Nederlands of Belgisch.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt natuurlijk ook gewoon uw snelheid in de gaten houden, dan hebt u die flitslocaties helemaal niet nodig.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Waarom zo’n ouderwets apparaat gebruiken waar de updates maanden achterlopen?
U kunt beter op uw smartphone Waze installeren. Dit programma is gratis, wordt onderhouden door vrijwilligers en wordt vaak meerdere keren per week geupdate zonder dat u iets hoeft te doen.
Daarnaast wordt u tijdens het rijden eventueel gewaarschuwd door uw voorgangers voir gevarlijke situaties of flitsers.
Zelf kunt u ook een waarschuwing plaatsen

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

taxikemperman schreef:Waarom zo’n ouderwets apparaat gebruiken waar de updates maanden achterlopen?
U kunt beter op uw smartphone Waze installeren. Dit programma is gratis, wordt onderhouden door vrijwilligers en wordt vaak meerdere keren per week geupdate zonder dat u iets hoeft te doen.
Daarnaast wordt u tijdens het rijden eventueel gewaarschuwd door uw voorgangers voir gevarlijke situaties of flitsers.
Zelf kunt u ook een waarschuwing plaatsen
En hoe helpt dit TS met zijn vraag?

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Precies wat ik schrijf. Als hij goede updates wil hebben kan hij beter die DomDom weggooien en een gratis app downloaden.
Daar heeft hij meer aan dan te gaan strijden met een bedrijf wat niet wil meewerken

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Er kunnen goede redenen zijn om juist een losse navi in je auto te willen, ipv de smartphone te gebruiken.

Als mijn service contract van de verwarmingketel niet nageleefd wordt heb ik ook niets aan het advies om op hout te gaan stoken omdat dat gratis is toch?

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Hout stoken is niet gratis maar peperduur. Bovendien ga je dan ook weer terug in de tijd

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Ik woon in het bos.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

webshopeigenaar14 schreef:Ik woon in het bos.
Dan zou ik toch oppassen met hout stoken. Voor u het weet hebt u een bosbrand veroorzaakt en dan is het een duur grapje. Is er een pad voor auto's naar uw huis in dat bos? Zo nee, dan is het ook nog een gesjouw elke keer als u nieuw hout hebt gekocht. :roll:

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Kan ik fluiten naar mijn TomTom flitslocatie-updates?

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Het hout ligt hier voor het oprapen naast mijn paddestoel.

Gesloten