LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed weg bij vectonemobile.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ghiulnar
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2017 22:40

Beltegoed weg bij vectonemobile.nl

Ongelezen bericht door Ghiulnar »

Jaren klant van delightmobile.nl met prepaid zonder problemen opgewaardeerd en tegoeden zonder tijd beperking gebruikt. Helaas is per 30-11-2017 door vectonemobile.nl overgenomen en sindsdien ook onze ellende. Mijn tegoed van meer dan €9 is weg. Ik had het op 29 augustus jl opgewaardeerd en 1 keer een kort gesprek mee gevoerd. Zonder een bericht is mijn geld weg omdat vectonemobile zegt dat je saldo binnen 90 dagen op moest maken. Op hun site verwelkomen ze de klanten van delight met de melding dat aan de tegoeden niets veranderd. Mooi niet. En wat een ellende om in contact te komen met de klantenservice. 2 e-mails gestuurd binnen 6 dagen, geen antwoord. Eindelijk na elke dag bellen zonder succes iemand te mogen spreken is vandaag mij gelukt. Maar het antwoord was dat het tegoed binnen 90 dagen op moest, verder kan ze niets voor mij betekenen, helaas. Mogen ze zomaar onze geld te nemen.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2017 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Beltegoed weg bij vectonemobile.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nee, zoals ik je verhaal hoor, mag dit niet.

Gesloten