LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Jolien Egberts
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2017 10:06

Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Ongelezen bericht door Jolien Egberts »

Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen die opdrachten hebben geplaatst bij Ijzerwerk B.V. uit Amersfoort.
Laatst gewijzigd door Jolien Egberts op 13 nov 2017 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

no worries
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2017 10:46

Re: Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Ongelezen bericht door no worries »

Wij hebben helaas ervaring met dit bedrijf.

In onze situatie zijn afspraken continue niet nagekomen. Werkzaamheden zouden conform afspraak binnen 1 tot 2 dagen uitgevoerd worden. Dit heeft uiteindelijk +/- 10 (halve) dagen gekost en een verlate opleverdatum (10 weken later). Dit werd mede veroorzaakt door verkeerde producten (niet op de juiste afmeting geproduceerd). Fouten die door het bedrijf gemaakt zijn (inmeten en productie) worden vervolgens afgeschoven op ons als bewoners.
Daarnaast was het bedrijf op alle (10) afspraken te laat zonder ons hierover te informeren en zijn een aantal afspraken zelfs helemaal niet nagekomen (telefoons werden niet opgenomen en beantwoord).
Ook de afhandeling van schades aan wanden en vloer (die door het bedrijf veroorzaakt zijn) verloopt moeizaam.

Door onze ervaring kunnen wij alleen maar adviseren, denk goed na voordat je met deze partij in zee gaat.
Het heeft ons veel tijd, energie, frustratie en goede nachtrust gekost.

RoelaRoela
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2017 21:54

Re: Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Ongelezen bericht door RoelaRoela »

Wij hebben een goede ervaring met Ijzerwerk bv.
Het is een jong bedrijf, die tevens een leerbedrijf is voor jongeren.
[Naam verwijderd door de moderator] heeft liefde voor zijn vak en dat straalt hij ook uit. Wij hebben deuren en een tafel laten maken, waar we erg tevreden over zijn.
Afspraken gaan soms niet zoals gepland, omdat er iets anders tussen komt, maar ik ben altijd netjes opgebeld.
Bij ons was er ook iets verkeerd gesneden door een van de jongens, nou ja.. kan gebeuren bij een leerbedrijf! Hun prijzen liggen dan ook stukken gunstiger dan andere bedrijven.
Al met al komen doen ze wat je als klant wil, en leveren ze goede en mooie product af. Na het plaatsen van de deuren werd de muur netjes geschilderd en gingen ze ff stofzuigen!
Wij hebben met een grote verbouwing van 7 maanden achter de rug en zijn zo met veel bedrijven in aanraking gekomen. Ijzerwerk is een van de 2 bedrijven waar we met plezier, zonder hoofdpijn, mee hebben gewerkt.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 okt 2017 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

OntklaIjzerwerk
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2017 16:34

Re: Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Ongelezen bericht door OntklaIjzerwerk »

Helaas hebben wij dezelfde ervaring met Ijzerwerk. Tot 5 a 6 keer zijn afspraken niet nagekomen. Wanneer men wel kwam opdraven, was het vaak te laat, soms wel twee uur later. Verder is het slecht bereikbaar zijn heel herkenbaar. Doordat Ijzerwerk geen reactie gaf, hebben andere partijen in de woning hun klussen pas veel later en tegen hogere kosten uit kunnen voeren. Uiteindelijk hebben wij het werk van Ijzerwerk uit de woning gesloopt, omdat het simpelweg niet bruikbaar was, of honderden euros herstelwerk op zou leveren.

Helaas hebben wij, ondanks herhaaldelijk verzoek, van Ijzerwerk geen reactie meer mogen ontvangen,
dus vinden wij deze reactie op Radar zeker niet misplaatst. Al met al is de samenwerking met Ijzerwerk uitgelopen op een enorme teleurstelling, waarbij de aantrekkelijke prijs een behoorlijke strop werd. En dat van een partij die aangeeft altijd goed werk te willen leveren. Ons advies, zoek een andere partij.

56Mart
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2017 18:14

Re: Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Ongelezen bericht door 56Mart »

Ik heb geen klacht. Het tegendeel zelfs. Ik heb te maken gehad met een jong dynamisch bedrijf dat zich een slag in de ronde werkt om iets moois neer te zetten. Het is inderdaad zo dat men niet altijd meteen de telefoon opneemt, simpelweg omdat men aan het werk is. Spreek de voicemail in of stuur een mail en je krijgt dezelfde dag nog antwoord. Tussen het inmeten en het daadwerkelijk plaatsen van de taatsdeur zat nog geen 2 weken. Indien afgesproken tijden niet werden gehaald werd ik daar keurig van te voren telefonisch van in kennis gesteld. Het eindresultaat mag er zijn. Je kunt aan het laswerk zien dat je met vakmensen te maken hebt. Kortom, ik zou zo weer zaken doen met Ijzerwerk BV, te meer omdat de prijzen ook nog alleszins redelijk zijn.

stijnv
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2019 20:55

Re: Heeft iemand ervaring met IJzerwerk B.V. uit Amersfoort?

Ongelezen bericht door stijnv »

Helaas ook een zeer slechte ervaring gehad met Ijzerwerk voor het plaatsen van een dakluik.
Ten eerste zou het luik binnen 5 weken geleverd worden na de aanbetaling. Dit heeft uiteindelijk 4 maanden geduurd na meerdere malen gebeld te hebben voor de status.

Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor het plaatsen van het dakluik - hiervoor een dag vrij moeten regelen. De avond ervoor nog een bevestiging gevraagd en gekregen dat ze zouden komen. Op de dag zelf een berichtje gekregen dat ze niet meer konden komen.

Na vele malen bellen uiteindelijk een nieuwe afspraak kunnen maken om het dakluik te installeren. Na een dag installatie bleek een greep, een veer en een mogelijkheid om het dakluik op slot te doen te missen. Alsof dat nog niet voldoende was, bleek een paar dagen later het luik flink te lekken na regenval. Dit heeft geleid tot schade in het plafond en houtwerk.

Na weer vele malen bellen zijn ze een paar keer langs geweest maar tot op heden nog steeds een lekkend dakluik (na elke regenbui), geen veer en geen greep.

Per telefoon heeft de eigenaar toegezegd dat er een fout is gemaakt in het ontwerp / productie van het dakluik en dat een nieuw gedeelte van het luik gemaakt moet worden met nieuwe scharnieren. Mij is beloofd dit binnen 10 dagen te doen.
Na vele malen bellen, krijg ik Ijzerwerk en de eigenaar niet meer te pakken en wordt er ook niet meer gereageerd op mijn berichten en e-mails.

Heb uiteindelijk 5 keer 1 dag thuis moeten zijn voor de installatie van dit “simpele” luik wat Ijzerwerk eerder had aangegeven als een halve dag werk.

Ik blijf nu over met een lekkend dakluik die ik amper kan gebruiken omdat de veer niet werkt en er geen greep op zit.

Zou iedereen willen adviseren om niet met Ijzerwerk in zee te gaan en mocht je dat toch willen - want de producten zien er mooi uit - pas de volledige betaling doen als alles naar tevredenheid is.

Gesloten