LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seniorenvoordeelpas

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
gbroek53
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2017 13:30

Ervaring met Seniorenvoordeelpas.nl

Ongelezen bericht door gbroek53 »

Hallo,mijn vrouw en ik zijn 60 plus en hoorden van de voordelen van Seniorenvoordeelpas.nl
Een pas waar je in allerlei grote zaken in Nederland extra kortingen krijgt.(o.a.hunkenmuller,hema,anwb,restaurants etc)
Ik heb enkele hoofdkantoren gebeld van grotere zaken en bij iedereen is deze pas onbekend.Alleen studentenpas is in omloop.
Heb vervolgens Consumentenbond gebeld en deze zeggen helemaal onbekend te zijn met deze pas.
Zij adviseerden om alles terug te sturen omdat dit lijkt op oplichting.
Heb ik binnen 2 weken gedaan en nu gaat men mij verplichten om toch te betalen.
Adres Seniorenvoordeelpas is postbus 6037 Eindhoven 5600HA met telefoon 085-0298517
Heeft iemand ervaring met deze gang van zaken??
gr
Gerard vd Broek.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 sep 2017 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Brahms »

gbroek53 schreef:Hallo,mijn vrouw en ik zijn 60 plus en hoorden van de voordelen van Seniorenvoordeelpas.nl
Een pas waar je in allerlei grote zaken in Nederland extra kortingen krijgt.(o.a.hunkenmuller,hema,anwb,restaurants etc)
Ik heb enkele hoofdkawntoren gebeld van grotere zaken en bij iedereen is deze pas onbekend.Alleen studentenpas is in omloop.
Heb vervolgens Consumentenbond gebeld en deze zeggen helemaal onbekend te zijn met deze pas.
Zij adviseerden om alles terug te sturen omdat dit lijkt op oplichting.
Heb ik binnen 2 weken gedaan en nu gaat men mij verplichten om toch te betalen.
Adres Seniorenvoordeelpas is postbus 6037 Eindhoven 5600HA met telefoon 085-0298517
Heeft iemand ervaring met deze gang van zaken??
gr
Gerard vd Broek.

Betalen om korting te krijgen, dat is altijd al een combinatie welke niet kan.
Verder de verkeerde volgorde, schijnbaar eerst iets kopen en dan kijken wat het is.
Je hebt dit forum wel weten te vinden, dus eerst even op onderzoek uitgaan naar de werkelijke werking en wat reviews van Seniorenvoordeelpas was een betere volgorde geweest.

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door witte angora »

gbroek53 schreef: Heeft iemand ervaring met deze gang van zaken??
Kijk eens in de algemene voorwaarden. Wat zeggen die?

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik de site probeer te ontleden dan blijkt dat het een jong bedrijf is. Het zou dus zomaar kunnen dat de Consumentenbond het bedrijf niet kent omdat het nog maar zo kort bestaat.

Verder zie ik een hoop kortingen die je elders ook kunt krijgen. Korting op je energieleverancier? Ga naar een vergelijkingssite. Korting op de zorgverzekering? Krijg je bij de Anbo ook, en bij heel veel andere organisaties ook. Cash-back acties? Die krijg je sowieso wel, daar hoef je geen lid voor te zijn van deze club. Leuk dat je 23,95 betaald om op de hoogte te worden gehouden van dingen, maar er zijn ook andere, gratis manieren om op de hoogte te geraken. Een Healthcheck kun je ook bij je zorgverzekeraar krijgen, en wie weet is dat exact wat ze bedoelen: meldt je eerst aan bij hun zorgverzekeraar, en dan krijg je die check. Een hotelkortingsbon van 185 euro is aardig, maar als dat de korting is, dan wil ik niet weten wat de prijs is.

Verder zie ik dat er korting wordt gegeven bij met name genoemde webwinkels. Welke fysieke winkels dat zijn is me niet duidelijk. Die korting bij webwinkels is niet zo moeilijk: Je krijgt een code. Maar codes van acties zwerven nogal eens rond op internet, waardoor ook mensen die niet tot de doelgroep behoren die code, en daarmee die korting kunnen krijgen. Dus eigenlijk is dat ook niet zoveel bijzonders.

Voor mijn gevoel is het een jong bedrijf dat op een snelle manier, zonder al te veel moeite, een dubbel belegde boterham binnen probeert te harken.

In de algemene voorwaarden lees ik niks over een bedenktijd van 14 dagen. Dat geeft te denken. Voor de liefhebbers (nogal lastig te vinden op de site): https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door henk51 »

Op de site van het ouderenfonds wordt deze pas ook aanbevolen (logisch ze krijgen als ik het zo lees 1 euro per verkochte kaart).
Misschien iets voor omroep Max om dit te onderzoeken in een van hun programma's. Zal ze een mailtje sturen.


groeten Henk

Seniorenvoordeelpas
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2017 22:00

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Seniorenvoordeelpas »

Beste lezers, Gerard, Henk,

De Seniorenvoordeelpas is een nieuw initiatief dat na een uitgebreid marktonderzoek naar de behoeftes en wensen van de doelgroep is gestart in 2016. De Seniorenvoordeelpas heeft als doel om 50 plussers in Nederland voordeel te bieden op gangbare aankopen.

Graag vermelden we hier enkele voorbeelden van webwinkels waar onze leden voordeel en kortingen ontvangen bij online aankopen; Ziggo, T-Mobile, HEMA, Hunkemöller, Decathlon, C&A, Weight Watchers, Beter Bed, Booking.com, HelloFresh, Kijkshop, Suncamp, Safaripark Beekse Bergen, Europcar, Durlinger Schoenen, Flindall, Douglas, Miss Etam, VT-Wonen, Hotels.com, Treatwell en Woonexpress. De voordelen die onze leden ontvangen zijn verschillend van 10% korting op de aanschaf van een product tot een eenmalige teruggave tot €80,00. Al deze voordelen en kortingen hebben wij exclusief voor onze leden bedongen bij de verschillende webwinkels omdat zij de "50 plus doelgroep" als verenigd collectief interessant vinden.
Tevens beloven we eind 2017 toe te werken naar ruim 1.000 locaties in Nederland waar onze leden op vertoon van de voordeelpas een interessant aanbod krijgen. Het doel is om in 2018 in elke stad in Nederland meerdere winkels en restaurants aangesloten te hebben waar onze leden korting kunnen verkrijgen.

Naast exclusieve kortingen binnen ons collectief bieden wij onze leden passende content in de vorm van dagelijkse artikelen, exclusief door onze redactie geschreven. Deze artikelen sluiten aan bij het leven van de 50 plusser.

Seniorenvoordeelpas wil haar leden niet alleen de mogelijkheid geven tot besparen op dagelijkse uitgave maar ook op de grote jaarlijkse uitgaven. Daarom zijn wij gestart met het energiecollectief. Vanaf eind oktober zullen onze leden een bericht ontvangen met daarin het energie aanbod dat wij hen aanbieden in samenwerking met EnergieFlex. Wij begrijpen dat onze leden momenteel een lopend contract hebben. Daarom zullen we iedereen viermaal per jaar de mogelijkheid geven om over te stappen en zo gebruik te maken van dit goedkope energie aanbod.

Daarnaast bieden wij onze leden ook een Health Check aan. De Health Check is een diepgaand onderzoek waarbij de gezondheid van onze leden onder de loep wordt genomen. Middels een vragenlijst, die onze leden naar waarheid moet invullen, kan er een analyse gemaakt worden van de gezondheid. Eventuele aandoeningen kunnen hierdoor vroegtijdig worden opgespoord, zodat deze in veel gevallen nog goed te behandelen zijn.
Als lid van de Seniorenvoordeelpas wordt dit onderzoek gratis aangeboden. De Health Check wordt op 500 locaties in Nederland uitgevoerd. Leden krijgen automatisch bericht als er een Health Check locatie bij hen in de buurt geopend wordt. Op het moment zijn nog niet al de locaties bekend omdat deze eerst moeten voldoen aan onze strenge eisen. Indien deze locaties allemaal bekend zijn en goedgekeurd ontvangen leden van ons bericht en kan de Health Check starten. Leden van de Seniorenvoordeelpas krijgen deze Health Check aangeboden voor €0,- in plaats van het gebruikelijke tarief € 300,-.

De komende tijd werken wij hard aan de ontwikkeling van de collectieve zorgverzekering. Uiteraard willen we deze zo goed mogelijk aan laten sluiten op onze leden. Vandaar dat we gaan onderzoeken welke wensen en behoeften er leven op het gebied van zorg. Dit onderzoeken wij middels vragenlijsten die wij toesturen naar onze leden.

Samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds

De voordeelpas helpt ouderen die niet zoveel te besteden hebben, om er op uit te gaan, mensen te ontmoeten en wellicht vriendschappen te laten ontstaan. Hiermee hopen wij een bijdrage te leveren aan de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen. Omdat het Nationaal Ouderenfonds zich sinds jaar en dag voor hetzelfde doel inzet, namelijk het bestrijden van eenzaamheid en het vergroten van de zelfredzaamheid van ouderen, schenkt Seniorenvoordeelpas.nl voor elke verkochte pas een €1,00 aan deze stichting.

Wij zijn er van overtuigd dat we onze leden kunnen helpen op dagelijkse gebruikszaken te besparen en door het gemak van ons platform ook daadwerkelijk makkelijk voordeel te kunnen bieden.

Mochten er vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag. Stuur deze naar onderstaand e-mailadres: [email protected]. Wij helpen u natuurlijk ook graag telefonisch verder. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 17:00-21:00. Ons telefoonnummer is 085-070 09 00

Met vriendelijke groet,

Team Seniorenvoordeelpas

Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Moneyman »

gbroek53 schreef:Hallo,mijn vrouw en ik zijn 60 plus en hoorden van de voordelen van Seniorenvoordeelpas.nl
Een pas waar je in allerlei grote zaken in Nederland extra kortingen krijgt.(o.a.hunkenmuller,hema,anwb,restaurants etc)
Ik heb enkele hoofdkantoren gebeld van grotere zaken en bij iedereen is deze pas onbekend.Alleen studentenpas is in omloop.
Heb vervolgens Consumentenbond gebeld en deze zeggen helemaal onbekend te zijn met deze pas.
Zij adviseerden om alles terug te sturen omdat dit lijkt op oplichting.
Heb ik binnen 2 weken gedaan en nu gaat men mij verplichten om toch te betalen.
Adres Seniorenvoordeelpas is postbus 6037 Eindhoven 5600HA met telefoon 085-0298517
Heeft iemand ervaring met deze gang van zaken??
gr
Gerard vd Broek.
Je hoorde ervan, je bent gaan bellen en je bent gewaarschuwd. Waarom heb je dan uberhaupt deelgenomen?

Magda51
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2017 16:17

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Magda51 »

Ook ik heb binnen de gestelde termijn alles retour gestuurd men blijft volhouden niets ont vangen te hebben maar wisten wel te vertellen dat de hotelcadeaubon ook retour was verzonden nu onder protest betaald en ge eist dat ik een nieuwe pas wil want ik heb er per slot van rekening nu voor betaald

Ab53
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2017 21:54

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Ab53 »

Hallo, ik wil een seniorenvoordeelpas aanschaffen en kan alleen met Afterpay betalen, verder geen andere opties. Ik heb bezwaar gemaakt bij Afterpay omdat ze mij weigeren als klant. Ik kan dus geen pas kopen. Ik woon zegt men op een besmet adres, we wonen met 32 mensen in een woongroep. We zijn ex verslaafden die in de fase zijn om weer zelfstandig te gaan wonen.Het gebouw Caesarea in Ugchelen wordt gerund door het Leger des Heils. Beide partijen de pas en Afterpay weigeren medewerking. Wie kan mij helpen?

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ab53 schreef:Hallo, ik wil een seniorenvoordeelpas aanschaffen en kan alleen met Afterpay betalen, verder geen andere opties. Ik heb bezwaar gemaakt bij Afterpay omdat ze mij weigeren als klant. Ik kan dus geen pas kopen. Ik woon zegt men op een besmet adres, we wonen met 32 mensen in een woongroep. We zijn ex verslaafden die in de fase zijn om weer zelfstandig te gaan wonen.Het gebouw Caesarea in Ugchelen wordt gerund door het Leger des Heils. Beide partijen de pas en Afterpay weigeren medewerking. Wie kan mij helpen?
Maar aan die seniorenpas hebt u helemaal niets. Is weggegooid geld. Dus wees blij dat u hem niet kan aanschaffen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma »

Op de site van de zogenaamde voordeelpas wordt ook de media markt genoemd, telefonisch info leert dat ze er niet aan mee doen .............

anton.van-laaren
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2017 23:12
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door anton.van-laaren »

Sinds een aantal weken in bezit van de zgn. Seniorenvoordeelpas.
Mijn conclusie is: het stelt niets voor!
De aangeboden kortingen kun je zelf ook regelen met de aangesloten bedrijven, zelfs wel hogere!
Hr cadeautje in de vorm van een hotelvoucher is een lachertje, totaal niet interessant. Kijk liever op Bookings.com
Weggegooid geld dus, die had ik beter kunnen besteden.
Ik adviseer een ieder om GEEN PAS te kopen , dit loont absoluut niet.
Zal de pas ook t.z.t weer opzeggen!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Brahms »

anton.van-laaren schreef:Sinds een aantal weken in bezit van de zgn. Seniorenvoordeelpas.
Mijn conclusie is: het stelt niets voor!
De aangeboden kortingen kun je zelf ook regelen met de aangesloten bedrijven, zelfs wel hogere!
Hr cadeautje in de vorm van een hotelvoucher is een lachertje, totaal niet interessant. Kijk liever op Bookings.com
Weggegooid geld dus, die had ik beter kunnen besteden.
Ik adviseer een ieder om GEEN PAS te kopen , dit loont absoluut niet.
Zal de pas ook t.z.t weer opzeggen!
Nu pas op Radar ? Terwijl dit topic toch al wat langer bestaat.
Helaas voor jou de verkeerde volgorde, nu nog even van de pas zien af te komen.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als iets te mooi is om waar te zijn... U betaald € 23,95 per jaar voor veel kortingen. Een hoop kortingen zijn al ontkracht hier aangezien je overal een korting kan krijgen. Blijft korting op webwinkels over. Je krijgt maar liefst 10% korting. Dus bij een online aankoop van een kleine 240 euro ga je besparen. Ben ik nou de enige die het apart in de orden klinkt dat er zomaar 10% korting gegeven wordt? En waar zit het verdienmodel van Senioren Voordeelpas? Het lijkt mij niet dat een grote webwinkel gratis kado's weggeeft aan een nieuwe en onbekende organisatie.
Ook krijgt men maar liefst 300 euro korting op een health check. Dus diegene die het onderzoek doet werkt voor niks, nada, noppes?

Voor sprookjes ga ik wel naar Kaatsheuvel toe. Voor een online korting wacht ik wel tot er een leuke aanbieding voorbij komt. En een health check, een huisarts wordt betaald, dus daar zijn ook geen extra kosten aan. Mijn mening: nooit aan beginnen.

eldaki
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2018 13:47

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door eldaki »

Seniorenvoordeelpas
Kunt u ons helpen, voordeelpas na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd
en nu al drie dagen heen en weer aan het mailen, omdat wij niet onder de
betaling van €23,95 uitkomen volgens hun. Heeft u advies alstublieft?
Bedankt
Heerenveen, 01-01-2018

Beste R,

De betaling van je bestelling bij seniorenvoordeelpas.nl hebben wij nog niet ontvangen.

Als service bieden wij je nu de mogelijkheid tot het aanvragen van een
betaalregeling.

Door het aangaan van een betaalregeling voorkom je dat wij je vordering
moeten overdragen naar het incassobureau. En dat scheelt je hoge
incassokosten. Wil je de factuur in termijnen betalen?

Klik dan op onderstaande button:

Voor het aangaan van een betaalregeling rekenen wij eenmalig €5 aan
servicekosten per termijn, met een maximum van drie termijnen. Voor de
voorwaarden verwijzen wij je naar onze onze website.

Betaal je de openstaande factuur liever in een keer? Betaal dan binnen 4
dagen:

* Over te boeken bedrag: € 40.45
* Naar rekeningnummer IBAN: NL24ABNA0598152180
* Ten name van: AfterPay
* Onder vermelding van het AfterPay kenmerk (................)

Mocht je de betaling van het openstaande bedrag de afgelopen dagen al
hebben overgemaakt, dan kun je deze servicemail als niet verzonden
beschouwen en bedanken wij je voor je betaling.

Heb je vragen over je bestelling, levering of retour? Neem dan contact op
met seniorenvoordeelpas.nl . Heb je vragen
over deze factuur of je betaling? Dan helpen we je graag. Kijk eens op
afterpay.nl/klanten voor veel gestelde vragen. Bellen met onze klantenservice kan
natuurlijk ook op 020 - 7 230 270 of stuur een e-mail naar
precasso(a)afterpay.nl.

Met vriendelijke groet,
Team Precasso
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2018 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links en vermelding e-mailadres aangepast

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 »

eldaki schreef:Seniorenvoordeelpas
Kunt u ons helpen, voordeelpas na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd
en nu al drie dagen heen en weer aan het mailen, omdat wij niet onder de
betaling van €23,95 uitkomen volgens hun. Heeft u advies alstublieft?
Bedankt
Heerenveen, 01-01-2018

Beste R,

De betaling van je bestelling bij seniorenvoordeelpas.nl hebben wij nog niet ontvangen.

Als service bieden wij je nu de mogelijkheid tot het aanvragen van een
betaalregeling.

Door het aangaan van een betaalregeling voorkom je dat wij je vordering
moeten overdragen naar het incassobureau. En dat scheelt je hoge
incassokosten. Wil je de factuur in termijnen betalen?

Klik dan op onderstaande button:

Voor het aangaan van een betaalregeling rekenen wij eenmalig €5 aan
servicekosten per termijn, met een maximum van drie termijnen. Voor de
voorwaarden verwijzen wij je naar onze onze website.

Betaal je de openstaande factuur liever in een keer? Betaal dan binnen 4
dagen:

* Over te boeken bedrag: € 40.45
* Naar rekeningnummer IBAN: NL24ABNA0598152180
* Ten name van: AfterPay
* Onder vermelding van het AfterPay kenmerk (................)

Mocht je de betaling van het openstaande bedrag de afgelopen dagen al
hebben overgemaakt, dan kun je deze servicemail als niet verzonden
beschouwen en bedanken wij je voor je betaling.

Heb je vragen over je bestelling, levering of retour? Neem dan contact op
met seniorenvoordeelpas.nl . Heb je vragen
over deze factuur of je betaling? Dan helpen we je graag. Kijk eens op
afterpay.nl/klanten voor veel gestelde vragen. Bellen met onze klantenservice kan
natuurlijk ook op 020 - 7 230 270 of stuur een e-mail naar
precasso(a)afterpay.nl.

Met vriendelijke groet,
Team Precasso
Stuur een mail naar [email protected] Hij is van Seniorenvoordeelpas en beweert op het Kassaforum dat hij alle problemen oplost.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lady1234 schreef:
Stuur een mail naar [email protected] Hij is van Seniorenvoordeelpas en beweert op het Kassaforum dat hij alle problemen oplost.
Op het Kassa forum reageerd hij ook al maanden niet meer, dus de kans dat hij gAat helpen lijk me klein, maar niet geschoten etc.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door sylvesterb »

eldaki schreef:Seniorenvoordeelpas
Kunt u ons helpen, voordeelpas na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd
En heb je bij het retour sturen ook een opzegging toegevoegd? Enkel de de pas retour sturen, zonder enige vermelding erbij, is geen opzegging. Zo ja dan heb je bewijs van de opzegging dan stuur je deze op als reactie.

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

eldaki schreef:Seniorenvoordeelpas
Kunt u ons helpen, voordeelpas na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd
en nu al drie dagen heen en weer aan het mailen, omdat wij niet onder de
betaling van €23,95 uitkomen volgens hun. Heeft u advies alstublieft?
Bedankt
Beste Eldaki,

Ik zie in de mail wisseling dat ondertussen uw probleem is opgelost. Fijn om te lezen dat u opgelucht bent. Mochten anderen nog vragen hebben dan beantwoorden wij die graag via [email protected]

Team Seniorenvoordeelpas

AmersfoortA
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2018 01:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door AmersfoortA »

Niet aanschaffen!! het cadeau t.w.v. €90,-- is maximaal €10,-- waard. Daarbij betaal je nog eens €12,95 verzendkosten. De pas is bij de aangesloten bedrijven niet bekend. Ik heb mijn geld terug gevraagd.

Gesloten