LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
micbas
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jan 2018 18:07

Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door micbas »

Welzorg draagt de dienstverlening rond verhuurartikelen per 1 januari 2018 over aan Vegro.
Goede nieuws, voor januari hoef je niet te betalen. Slechte nieuws, per 1 februari moet ik €202,50 per maand voor mijn scootmobiel gaan betalen in plaats van de €80,- die ik nu per maand betaal!!!
Meer dan een verdubbeling van de huurprijs en een prijs die ik niet kan betalen :evil:
Mag dit zomaar?

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door Lowieze »

micbas schreef:Welzorg draagt de dienstverlening rond verhuurartikelen per 1 januari 2018 over aan Vegro.
Goede nieuws, voor januari hoef je niet te betalen. Slechte nieuws, per 1 februari moet ik €202,50 per maand voor mijn scootmobiel gaan betalen in plaats van de €80,- die ik nu per maand betaal!!!
Meer dan een verdubbeling van de huurprijs en een prijs die ik niet kan betalen :evil:
Mag dit zomaar?
Vegro hanteert inderdaad hogere tarieven dan Welzorg. Maar u bent toch vrij om een andere thuiszorgwinkel te kiezen?

micbas
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jan 2018 18:07

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door micbas »

Lowieze
Vegro hanteert inderdaad hogere tarieven dan Welzorg. Maar u bent toch vrij om een andere thuiszorgwinkel te kiezen?
Welzorg was de goedkoopste. De rest ontloopt elkaar niet veel wat betreft de huurprijs.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien kunt u eens bij uw gemeente informeren of zij via de WMO financieel kunnen bijdragen?

micbas
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jan 2018 18:07

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door micbas »

Misschien kunt u eens bij uw gemeente informeren of zij via de WMO financieel kunnen bijdragen?
Door mijn autisme kan ik niet overdrijven. Ik vertel het gewoon zo als het is maar instanties zoals WMO gaan er van uit dat ze je verhaal met een korreltje zout moeten nemen.
Daarom waren ze van mening dat ik mij ook met een elektrische fiets kan redden en krijg ik geen scootmobiel of een tegemoetkoming in de kosten daarvoor.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En kunt u zich niet met een elektrische fiets redden dan? Voor autisme heb je toch geen scootmobiel nodig?

ER-Vegro
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2018 18:25

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door ER-Vegro »

Wat vervelend om te lezen dat de huur van de scootmobiel voor u te hoog uitvalt. Stuurt u mij een persoonlijk bericht via [email protected] en dan zorg ik voor een passende oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Else

micbas
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jan 2018 18:07

Re: Uitleen hulpmiddelen Welzorg wordt overgenomen door Vegro

Ongelezen bericht door micbas »

Als ik geen scootmobiel nodig zou hebben dan zou ik er niet om vragen. En nee, voor autisme heb je geen scootmobiel nodig, als je pech hebt, wel voor fibromyalgie.
Met een elektrische fiets mag je niet het winkelcentrum in, of een dierentuin, of een pretpark, etc. Ik wil wel gewoon kunnen winkelen met mijn zoon ipv zijn kleren via internet te kopen en ik wil ook gewoon met hem weg kunnen tijdens de vakanties.

Gesloten