LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediation Agency BV

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
AndrevanderHorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2017 12:55
Contacteer:

Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door AndrevanderHorst »

Mediation Agency BV propeerd mij op een of andere rare praktijk geld afhandig te krijgen.
Ze bellen en doen net of je iets besteld heb door je een ja te laten zeggen.
Ze sturen je een maar om maar even een bedrag over te maken.

Nu heb ik dat niet gedaan omdat wij nergens wat zijn overeengekomen, maar nu zou ik willen weten of het verstandig is om aangifte van oplichting te doen?

Met vriendelijke groet Andre

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door Lowieze »

Op Klachtenkompas wemelt het van de klachten over dit incassobureau. Wellicht kun u hier wat advies vinden van andere mensen die het gevoel hebben opgelicht te zijn.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/m ... 5885337c0a

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door yan »

Ze bellen en doen net of je iets besteld heb door je een ja te laten zeggen.
Bij dat soort belletjes ben ik altijd blij dat mijn telefoon beschikt over een knop om mee op te hangen ...

Verder gewoon niet op in gaan, niets besteld = niet betalen,

Ria jongebloed
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2017 11:55

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door Ria jongebloed »

Telefonisch bericht gehad voor incasso in opdracht shopandfly €142 , of ik dit even wil overmaken.
Ik heb niks met shopandfly ,heb me niet aangemeld ben ook niet van plan te betalen.
Wordt er gezegd dat ik me had moeten afmelden, vandaar dat het bedrag zo hoog is,hoezo afmelden ,ik ben NIET aangemeld. :twisted:
Wat te doen???

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vragen om een door u ondertekende opdrachtbevestiging. Die kunnen ze dus niet tonen. Daarna kunt u zeggen dat ze naar de kl*ten kunnen lopen.

Rumboon
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2018 17:44

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door Rumboon »

Ook ik werd vandaag door dit bedrijf gebeld met de mededeling
dat er 149 euro betaald moest worden voor iets bij de beste korting.
Dit loopt inmiddels al 2 jaar.
Het vorige zogenaamde bedrijf "inkasso unie nederland" heeft het destijds ook al geprobeerd
want wij zouden duidelijk in een bandopname geaccepteerd hebben, na veel over en weer mailen
eindelijk die bandopname toegestuurd gekregen.

Hierop is duidelijk te horen dat het een mooie knip en plak versie is.
Uiteindelijk hebben zij schriftelijk toegegeven dat het inderdaad geen echte bandopname is
en was de zaak gesloten.

Nu proberen ze het ineens weer opnieuw...

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door juliomariner »

Reageren zoals ik hierboven heb beschreven. Bandopname ook zonder plak/knipwerk is geen geldig bewijs. Eugenlijk zouden we moeten hopen dat het een rechtzaak wordt. Ben benieuwd hoe de rechter zal reageren op hun schriftelijke bekentenis van de fraude met de bandopname

Leabby
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2018 14:58

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door Leabby »

Helaas is het mijn moeder ook overkomen, Mediation agency is ondertussen niet meer te bereiken, maar ze word nu gebeld door pay-care.eu dat op dezelfde wijze werkt en ook niets qua papierwerk wil overleggen. De bewijslast ligt volgens hen bij mijn moeder en ze beloven te blijven bellen!

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ze draaien het dus even om. De bewijslast ligt dus echt bij hun.
Gewoon negeren en melden dat u niet gaat betalen en de eventuele rechtzaak met vertrouwen tegemoet ziet.

Leabby
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2018 14:58

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door Leabby »

Hebben wij inderdaad gedaan, maar vriendelijk bedankt. Tevens nog even over pay-care.eu, op hetzelfde adres staat ingeschreven consumentencollective BV, dit is van dezelfde eigenaar en daar kun je dus weer met korting kopen. Wij hopen dat dit soort praktijken goed aangepakt gaan worden en hebben een melding gedaan bij de politie.

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Mediation Agency BV

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Leabby schreef:Helaas is het mijn moeder ook overkomen, Mediation agency is ondertussen niet meer te bereiken, maar ze word nu gebeld door pay-care.eu dat op dezelfde wijze werkt en ook niets qua papierwerk wil overleggen. De bewijslast ligt volgens hen bij mijn moeder en ze beloven te blijven bellen!
Gewoon direct ophangen als ze bellen. Er ligt geen enkele bewijslast bij uw moeder. Ik begrijp dat het erg vervelend is maar u zult het uw moeder goed uit moeten leggen dat ze zich niet moet laten chanteren door te betalen om er maar vanaf te zijn.

Gesloten