LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht mediamarkt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cosmas
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 apr 2017 09:43

klacht mediamarkt

Ongelezen bericht door cosmas »

ik heb tijdens btw aktie 2 siemens drogers gekocht .levertijd 1 tot 11 werkdagen, helaas vandaag telefoontje dat het weer langer gaat duren ,wel voorruit betalen maar niet leveren

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: klacht mediamarkt

Ongelezen bericht door scontra »

cosmas schreef:ik heb tijdens btw aktie 2 siemens drogers gekocht .levertijd 1 tot 11 werkdagen, helaas vandaag telefoontje dat het weer langer gaat duren ,wel voorruit betalen maar niet leveren
Twee drogers die iets later dan gepland worden geleverd, dat is vervelend maar niet onoverkomelijk en is nog iets heel anders dan "wel betalen maar niet leveren".
U laat voor de onduidelijkheid maar even buiten uw mededeling welke verklaring Mediamarkt heeft gegeven voor de vertraging.
Drukte vanwege de actie misschien ?

rpvanoyen
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jul 2011 23:22

Re: klacht mediamarkt

Ongelezen bericht door rpvanoyen »

Ik neem aan dat u 21% factuurkorting wel hebt ontvangen? Of krijgt u die na de levering pas gerestitueerd?
Als een apparaat niet meer in hun magazijn op voorraad is, dan kan het inderdaad tot een paar weken duren, afhankelijk waar het vandaan moet komen. Ik zou mij in ieder geval nog geen zorgen maken.

Moneyman
Berichten: 29993
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: klacht mediamarkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

De levertijd uit hun voorwaarden is nog (lang) niet overschreden. Niet te druk maken dus.

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: klacht mediamarkt

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

rpvanoyen schreef:Ik neem aan dat u 21% factuurkorting wel hebt ontvangen? Of krijgt u die na de levering pas gerestitueerd?
Als een apparaat niet meer in hun magazijn op voorraad is, dan kan het inderdaad tot een paar weken duren, afhankelijk waar het vandaan moet komen. Ik zou mij in ieder geval nog geen zorgen maken.
Was geen 21% korting :wink:

cosmas
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 apr 2017 09:43

Re: klacht mediamarkt

Ongelezen bericht door cosmas »

hoe kan het dan dat je hem nu via de webshop wel binnen 2 dagen krijgt tegen de veel hogere prijs

Gesloten