LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door floyd »

Via Esther Blom's Coaching een op maat gemaakt voedingsschema aangevraagd, die volgens de website in 1 a 2 dagen wordt verzonden. Nu wacht ik inmiddels al een paar weken en er wordt zowel op mail als persoonlijke berichten via meerder Facebook pagina,s niet gereageerd. Zijn er meerdere mensen die wel betaald hebben maar niets geleverd krijgen? En kan ik nog iets doen om mijn geld terug te krijgen? :evil:

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo, op deze pagina https://www.detelefoongids.nl/esther-bl ... 99180/5-1/ staat onder 'toon nummer' het telefoonnummer
06-39762287. De recensies op deze pagina zijn niet bijster enthousiast.

En bij Consuwijzer https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... uisbezorgd staan de stappen die u kunt volgen om uw geld terug te krijgen. Dit geldt niet alleen voor electronica zoals de naam van de webpagina zou doen vermoeden maar in het algemeen over het niet geleverd krijgen van producten via een webshop of social media.
Succes!

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door vroem »

floyd schreef:Via Esther Blom's Coaching een op maat gemaakt voedingsschema aangevraagd, die volgens de website in 1 a 2 dagen wordt verzonden. Nu wacht ik inmiddels al een paar weken en er wordt zowel op mail als persoonlijke berichten via meerder Facebook pagina,s niet gereageerd. Zijn er meerdere mensen die wel betaald hebben maar niets geleverd krijgen? En kan ik nog iets doen om mijn geld terug te krijgen? :evil:
jazeker , met het correcte traject een incassobureau inschakelen. En/of aangifte doen van oplichting. Wanneer iedereen dat zou doen ipv alleen maar negatieve recensies schrijven stopt ze er waarschijnlijk ook snel mee.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door yan »

Esther Blom's Coaching
06-39762287
Stobbenveen 6
5102 GB Dongen
Nederland

Neem eerst telefonisch contact op, geef aan dat als er binnen 14 dagen geen geld is gestort er verdere stappen worden ondernomen.

(indien in de buurt kan je ook langs gaan en het ter plekke opeisen? )

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door vroem »

niet telefonisch, schriftelijk! gewoon in vorm van 14 daagse aanmaningsbrief. daarna gelijk doorzetten naar incassobureau. Sommige incassobureaus willen deze brief ook wel sturen en heel soms doen ze dat stukje nog gratis ook mits rest wel via hen. DAS incasso doet dat ook meen ik.
Punt is: reactie kan ook worden dat je alsnog dat advies ontvangt.. dan is aan de verplichting tot levering wat was toegezegd voor het geld voldaan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topicreacties verwijderd.

floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Re: Voedingschema Esther Blom's Coaching laat op zich wachten

Ongelezen bericht door floyd »

Schriftelijk is al meerdere malen geprobeerd...wordt niet op gereageerd. Dit is gewoon oplichting en heb inmiddels aangifte gedaan. Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit gaan doen.

Gesloten