LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Park Plus verzorgt valetparking op Schiphol en geeft mijn auto na 12 dagen beschadigd terug, reageert niet op herhaalde telefoontjes en e-mailberichten. Schade ruim 400,- euro.

Ik heb dit direct per telefoon en per mailbericht gemeld bij ParkPlus. Eerst heb ik in 3 dagen tijd 3 maal telefonisch contact gehad en is mij tweemaal een schriftelijke reactie op mijn schademelding toegezegd, maar ook deze toezegging is wederom niet nagekomen. Op de website van Parkplus, zie https://parkerenvaletschiphol.nl, wordt de indruk gewekt dat het gaat om een betrouwbaar, transparant en service-gericht bedrijf. Zo staat er met grote letters ‘U kiest toch ook voor zekerheid’ en bij Verzekering staat ‘U loopt bij Park Plus geen risico met uw auto’. Er staat zelfs een e-mailadres bij om klachten te melden. Dat is pure misleiding want klachten worden genegeerd.

We zijn nu 3 weken verder waarin ik ruim de tijd heb gegeven om te reageren op de voorcalculatie door een officieel schadeherstelbedrijf en 3 foto’s van de schade aan mijn auto. De schade bedraagt 442,- euro. Ik heb gevraagd om deze schade aan mij te vergoeden. Ik heb ook de dash-cambeelden opgevraagd. Ook dat wordt geweigerd.

Ik houd Park Plus aansprakelijk en ik mocht er vanuit gaan dat mijn auto was verzekerd tegen schade. Dat staat op hun website.

Mij is opgevallen dat de medewerkers die mijn auto voor de vertrekhal van Schiphol in ontvangst namen geen herkenbare bedrijfskleding dragen zoals op de website is te zien. Op mijn vraag waarom niet, was het antwoord ‘Wij willen niet opvallen’ . Voor de vertrekhal wordt mijn auto met een smartphone rondom gefilmd, maar dat kost tijd. Daarom vraagt de medewerker mij tussentijds mijn auto een tiental meters te verplaatsen omdat een parkeerwacht nadert. ‘Deze mensen schrijven hoge boetes uit’ wordt mij gezegd, maar waarom moet alles zo sneaky? Het is net alsof ik betrokken wordt in iets dat illegaal is.

Als dit laatste waar is, wordt Schiphol opnieuw geconfronteerd met malafide bedrijven, in ieder geval door het bedrijf Park Plus. Het bedrijf is telefonisch moeilijk bereikbaar. Ik heb bij mijn schademelding eerst een bandje moeten inspreken en mail moeten sturen en kreeg daarna nog geen antwoord. Ik blijf zo met de schade zitten en ik neem niet aan dat ik de enige ben.

Ik wil iedereen waarschuwen om niet met het bedrijf Park Plus in zee te gaan.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Har45 »

Ik heb ook de dash-cambeelden opgevraagd. Ook dat wordt geweigerd.
Volgens de site zou u bij de vertrekhal een contract meekrijgen met daarin vermeld een link naar de dashcam beelden.

Algemene voorwaarden :

5.3 Eventuele aanwezige schade en/of andere (technische) gebreken van het voertuig moeten direct op Schiphol aan de chauffeur, die het voertuig terugbrengt, kenbaar gemaakt worden, bij gebreke waarvan het klachtrecht op hiermee verband houdende schades vervalt. Vermeende schades moeten dus direct op Schiphol gemaild worden naar [email protected]. Bij het verlaten van de luchthaven Schiphol vervalt het recht op reclamatie.

Heeft u geen telefoon met mobiele data kunt u mailen met het zakelijke toestel van de chauffeur. Tevens in deze e-mail graag de foto’s van de schade.

Verzekeringsvoorwaarden Park Plus Schiphol:

Onze verzekering staat dus los van uw eigen autoverzekering.
Bij schadegevallen onder de €750,- herstellen wij de schade aan uw voertuig, dit gaat niet via uw autoverzekering.

Uw auto moet wel volledig casco verzekerd zijn om gebruik te maken van onze parking.
Laatst gewijzigd door Har45 op 13 feb 2018 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door renewouters »

Voor die tarieven kan je ook gewoon op de Schiphol parkings parkeren.

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Pas nu ik Radar heb benaderd reageert Park Plus inhoudelijk op mijn klacht. Kennelijk is het niet voldoende dat ik het bedrijf al eerder eerst vriendelijk en daarna dringend 3 maal schriftelijk heb verzocht op mijn schademelding te reageren. Ook mijn 3 telefonische verzoeken waren vergeefs en voor mij is nu wel duidelijk dat Park Plus alleen antwoord geeft wanneer het bedrijf rekening moet gaan houden met slechte publiciteit in het programma Radar.

Park Plus reageert door te wijzen op hun kleine lettertjes, hun algemene voorwaarden.

In de eerste plaats wil ik kwijt dat slechte publiciteit niet in uw belang is, tevreden klanten zijn betere reclame. Behandel klachten serieus door klanten fatsoenlijk antwoord te geven en doe dat niet enkel en alleen nadat mogelijke uitzending op televisie dreigt.

Veel ergernis is ontstaan doordat Park Plus tweemaal toezegt te zullen reageren op mijn schademelding en dit gewoon niet doet. Notabene stuur ik op verzoek 3 foto’s van de schade toe plus nog een officieel schaderapport. Er volgt geen reactie. Daarna stuur ik dan mijn derde schriftelijke verzoek om te antwoorden. Ook daarop volgt dus geen antwoord.

Park Plus zegt, wanneer ik hen de tweede keer bel, de dashcam-beelden van mijn auto te hebben gezien maar zelf kan ik die niet bekijken omdat mij niet duidelijk is hoe dat moet. Op mijn schriftelijke vraag om een toelichting of instructie volgt eveneens geen antwoord wat ik opvat als een weigering om inzage te geven.

In de tweede plaats merk ik op dat Park Plus nu wel verwijst naar hun algemene voorwaarden maar dat het bedrijf zich zelf tegen spreekt. Telefonisch is mij namelijk weer wat anders voorgehouden. GROOT is mijn verbazing wanneer die tweede maal dat ik het bedrijf moet bellen er achteraf wordt beweerd dat ik voor de verzekering nog 20 euro extra had moeten betalen en dat ik daar niet voor heb gekozen. Toen ik de beslissing nam om een reservering te maken heb ik dat op de website nergens kunnen lezen, sterker, ik mocht er op vertrouwen dat mijn auto gedurende de parkeerperiode is verzekerd door Park Plus want dat staat er heel nadrukkelijk. En dat zonder extra kosten voor de klant.

Kijk even mee op hun website: https://parkerenvaletschiphol.nl/

Zoals ik al schreef, op de website van Parkplus, zie https://parkerenvaletschiphol.nl, wordt de indruk gewekt dat het gaat om een betrouwbaar, transparant en service-gericht bedrijf. Zo staat er met grote letters ‘U kiest toch ook voor zekerheid’ en bij Verzekering staat ‘U loopt bij Park Plus geen risico met uw auto’.

Op de volgende pagina staat ‘We zijn de 1e Airport Parking waar uw auto wel verzekerd is’ De werkwijze is: Als u aankomt op Schiphol filmen we met onze HD dashcam de buitenkant van uw voertuig. We filmen voor de 1e keer uw KM stand. U ontvangt een link naar de videobeelden. Zodra onze chauffeur plaatsneemt in uw auto wordt de route naar onze garage en het parkeren gefilmd. In onze garage filmen we voor de 2e keer uw KM stand. Bij het verlaten van onze garage op de terugreis filmen we voor de 3e keer uw KM stand. We filmen ook de volledige route van de terugreis naar Schiphol.

Ten overvloede staat er als reden waarom Park Plus als hoogst beoordeeld wordt o.m Inclusief WEGAM + autoverzekering

Bij Tarieven staat met grote letters Overdekt parkeren Schiphol inclusief Dashcam en Verzekering. Als enige toeslag staat: Nachttoeslag € 6,00.- vanaf 00:00 tot en met 07:00

Ik reserveer en betaal de afgesproken prijs inclusief nachttoeslag. Op de bevestiging van mijn reservering die ik na betaling ontvang staat een nieuwe toevoeging omtrent een eigen risico dat is gesteld op nul euro en tegelijk op 750,- euro. Bij afgifte van mijn auto wordt mij gezegd dat dit onduidelijk is maar dat mijn auto wel is verzekerd. Dit staat ook duidelijk te lezen, zie bovenstaande fragmenten.

(helaas kan ik mijn reactie op dit moment niet verder plaatsen omdat ik de volgende mededeling krijg: Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.
Je bericht bevat 7328 tekens. Het maximaal aantal toegestane tekens is 5000.) Ik zal proberen het vervolg van mijn reactie later te plaatsen waarin o.a. het volgende:

Op alle mogelijke manieren wordt er vertrouwen gewekt bij de klant. Het contract dat door mij is ondertekend bevat geen enkele verwijzing naar de algemene voorwaarden waar Park Plus nu mee voor de dag komt. Zonder die verwijzing in het getekende contract maken deze algemene voorwaarden geen deel uit van de overeenkomst.

In de derde plaats is het zo dat Park Plus in de algemene voorwaarden die nu naar voren worden geschoven een onmogelijke eis stelt waardoor in vrijwel alle gevallen het bedrijf onder de aansprakelijkheid voor schade probeert uit te komen. Feitelijk is de bewering dat (zie vervolg)

............( Nogmaals wil ik iedereen waarschuwen om niet met het bedrijf Park Plus in zee te gaan.)

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

(vervolg van mijn afgebroken reactie:)

Ik reserveer en betaal de afgesproken prijs inclusief nachttoeslag. Op de bevestiging van mijn reservering die ik na betaling ontvang staat een nieuwe toevoeging omtrent een eigen risico dat is gesteld op nul euro en tegelijk op 750,- euro. Bij afgifte van mijn auto wordt mij gezegd dat dit onduidelijk is maar dat mijn auto wel is verzekerd. Dit staat ook duidelijk te lezen, zie bovenstaande fragmenten.

Ter geruststelling is mij door Park Plus na deze bevestiging nog een mail gestuurd waarin o.a. staat: Uw auto wordt gereden door onze chauffeur (naam persoon).
(Persoon) is 44 jaar en ruim 20 jaar beroepschauffeur. (Persoon) is in het bezit van een chauffeursdiploma. (Psresson) heeft in zijn loopbaan de volgende rijbewijzen behaald. (A-B-C1-C-D1-D-BE-C1E-CE-D1E-DE-AM ). (Persoon) is jarenlang actief geweest als CBR instructeur in de Auto, Bus en Vrachtwagen branche.

Op alle mogelijke manieren wordt er vertrouwen gewekt bij de klant. Het contract dat door mij is ondertekend bevat geen enkele verwijzing naar de algemene voorwaarden waar Park Plus nu mee voor de dag komt. Zonder die verwijzing in het getekende contract maken deze algemene voorwaarden geen deel uit van de overeenkomst.

In de derde plaats is het zo dat Park Plus in de algemene voorwaarden die nu naar voren worden geschoven een onmogelijke eis stelt waardoor in vrijwel alle gevallen het bedrijf onder de aansprakelijkheid voor schade probeert uit te komen. Feitelijk is de bewering dat ‘uw auto is verzekerd’ niet anders dan misleiding en is de klant het slachtoffer. Waarom? De schade moet namelijk direct zijn vastgelegd en gemeld bij ontvangt, zo laat Park Plus nu dus weten. Ten eerste heb ik zelf geen smartphone, dus moet ik die van de medewerker gebruiken. Die stond bij aankomst om 02.15 uur in de nacht op Schiphol voor een slecht verlichte Vertrekhal te schuilen tegen de regen. In de regen en in het halfduister hadden wij dan de schade op zijn smartphone moeten fotograferen en tegelijk moeten melden bij Park Plus. Mocht zich dit voordoen tijdens de dag, dan zou deze procedure al even onmogelijk uit te voeren zijn. Zoals door mij opgemerkt geeft de medewerker van Park Plus bij aankomst voor vertrek al aan dat hij niet wil opvallen’ . Voor de vertrekhal wordt mijn auto met een smartphone rondom gefilmd, maar dat kost tijd. Daarom vraagt de medewerker mij tussentijds mijn auto een tiental meters te verplaatsen omdat een parkeerwacht nadert. ‘Deze mensen schrijven hoge boetes uit’ wordt mij gezegd. Kennelijk moet dit alles heel sneaky gebeuren. Het is net alsof ik betrokken wordt in iets dat illegaal is. Verwacht Park Plus nu ook nog dat ik de boete zelf betaal nadat de auto aan mij is overgedragen????!!!! Kortom, die bepaling 5.3 uit de algemene voorwaarden waar Park Plus mee schermt is enkel bedoeld om onder iedere aansprakelijkstelling uit te komen. Met andere woorden, de klant denkt dat zijn auto verzekerd is zoals Park Plus op zijn website heel breed uitmeet en belooft, maar in werkelijkheid en dus in de praktijk is er geen enkel verhaal mogelijk en is sprake van pure misleiding.

In de vierde plaats reageer ik hierbij op de terechte opmerking van renewouters die stelt ‘ Voor die tarieven kan je ook gewoon op de Schiphol parkings parkeren.’ Ik heb gebruik gemaakt van het zogenaamde openings-aanbod door Park Plus ‘Nu 50% openingskorting Park Plus voor uw parkeren op Schiphol’ dat mij begin december vorig jaar ongevraagd is toegezonden. Hoe het bedrijf aan mijn e-mailadres komt is mij een raadsel. Overigens worden deze e-mailberichten sindsdien veelvuldig aan mij verstuurd en is ook op dit moment de aanbieding zoals die al sinds het begin ongewijzigd is ‘LET OP: Laatste week kortingsactie, openingsactie loopt nog 3 dagen, 4 uur, 22 minuten en 5 seconden. ‘

Nogmaals wil ik iedereen waarschuwen om niet met het bedrijf Park Plus in zee te gaan.

brug2016
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2017 23:54

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door brug2016 »

Geachte Martijn en-of Pim

We vinden het erg vervelend dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening.

U geeft in uw e-mail aan dat er geen contact met ons mogelijk is i.v.m. de afwikkeling van uw klacht. Dat bevreemdt ons enigszins wel aangezien we u de volgende dag uitgebreid telefonisch gesproken hebben.

Tijdens de aflevering van uw auto op Schiphol heeft u samen met een medewerker van Park PLUS de auto geïnspecteerd. Er is op dat moment geen zichtbare schade op uw auto geconstateerd.

De volgende dag neemt u telefonisch contact met ons op en maakt u melding van een schade aan uw voorbumper. Ondanks dat u feitelijk de luchthaven al verlaten heeft en wij eigenlijk vanaf dat moment niet meer verantwoordelijk zijn voor uw auto. Hebben we buiten onze voorwaarden met de wetenschap dat het al donker was uw schade toch in behandeling genomen.

In uw e-mail wilt u doen voorkomen of wij een malafide bedrijf zijn. Daarbij maakt u overal Topics aan op radar en post daar uw klachten nota bene onder verschillende namen. En dat vinden we niet terecht.

We zijn de 1e en het enige parkeerbedrijf van Schiphol waar auto’s van klanten wel verzekerd zijn. Ook de parkeerdiensten van Schiphol zelf is alles op eigen risico en verloopt via de eigen autoverzekering.

Zoals duidelijk op onze website vermeld sluiten we een WEGAN + polis af voor onze klanten. Standaard hanteert deze verzekering een eigen risico van € 750,00. Ook dit staat duidelijk vermeld op onze website en in uw reserveringsbevestiging. Dat zijn gewoon de voorwaarden die verzekeringsmaatschappijen tegenwoordig stellen bij het uitlenen van auto’s aan derden. ( zie bijlage)

Om onze klanten hierin toch tegemoet te komen bieden we een verlaging aan van het eigen risico naar € 0,- tegen een bijbetaling van € 15,-. In onze ogen een eerlijk tarief.en dan was u het bedrag van € 71,00 kwijt geweest zijn.

U heeft bij ons € 56,00 betaalt voor 12 dagen Schiphol parkeren, inclusief WEGAN+ autoverzekering met eigen risico van € 750,00, Overdekt geparkeerd in parkeergarage en Valet parking met aankomst in de nacht.

desalniettemin dat u enerzijds de schade te laat gemeld heeft. U blaast dan wel hoog van de toren maar op Schiphol heeft u het niet kunnen vaststellen met de chauffeur. Oké u heeft gelijk het was in de nacht maar we praten wel over Schiphol waar het licht 24/7 brand voor de vertrekhal .
Anderzijds heeft u er zelf voor gekozen om uw eigen risico niet volledig af te kopen voor € 15,00,-

Op het moment van dit schrijven waren we en zijn we nog steeds bereid om met u om de tafel te gaan.

Alleen uw eisende e-mails en diverse reacties op het internet onder verschillende namen op diverse fora doen ons niet harder lopen.

Met vriendelijke groet,

Park PLUS Schiphol

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door madfred »

Ook deze reactie laat ruim drie weken op zich wachten (laatste bericht van TS was 14-02). Als dit tekenend is voor het bedrijf?

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Deze reactie van Park Plus/HD-parking heeft maar liefst 6 weken op zich laten wachten maar ik lees nu dat zij eindelijk bereid zijn ‘om de tafel te gaan’. Daarbij zal geholpen hebben dat ik mijn klacht uiteindelijk na het weken lang vergeefs wachten heb geplaatst op Klacht.nl en op Klachtenkompas en op het forum van TrosRadar.

Opmerkelijk vind ik vooral dat Park Plus nooit heeft gereageerd op mijn 6 e-mailverzoeken en 3 telefonische verzoeken om tot een oplossing te komen. Kennelijk is het niet voldoende dat ik het bedrijf eerst vriendelijk en daarna dringend 6 maal schriftelijk heb verzocht op mijn schademelding te reageren. Ook mijn 3 telefonische verzoeken waren vergeefs.

Enkele uren nadat ik mijn auto beschadigd had terug gekregen schreef ik aan Park Plus mijn eerste bericht waarin stond : ‘Vanochtend vroeg circa 02.15 uur in de nacht van zondag op maandag 22 januari ontving ik mijn auto van u retour. Door het duister en de motregen heb ik bij de overdracht een schade aan de rechter voorkant van mijn auto niet direct opgemerkt maar eerst enkele uren later bij daglicht heden ochtend.’ (ook had ik dit bericht op een bandje ingesproken met het verzoek mij hierover terug te bellen).

Op 23 januari bel ik nogmaals om 11.30 uur en zal die middag een reactie krijgen; bel nogmaals om 16.45 uur en zal dan in de avond een reactie krijgen. Beide toezeggingen worden niet nagekomen.

Twee dagen later op 25 januari schrijf ik opnieuw en noem ondermeer alle pogingen die ik al heb gedaan om contact te krijgen:
‘Dit is de 5e keer in 3 dagen tijd dat ik u vraag om tot een voor u en voor mij bevredigende oplossing te komen door herstel of vergoeding van de schade aan mijn auto (etc)’……. en ‘Nu, op woensdag 24 januari om 12.15 uur heb ik nog altijd geen antwoord. Mijn geduld raakt op. Ik vraag u nu nogmaals en met klem om uw goede wil te tonen door mij vandaag uw voorstel voor een bevredigende oplossing per mail te doen. Ik hoop dat wij in goed overleg deze nare zaak snel en op een goede manier kunnen afronden. De foto’s van de schade aan mijn auto stuur ik u hierbij, zie bijlage.’

Op 1 februari vraag ik om de dashcambeelden (vergeefs) en schrijf ik ondermeer : ‘Ruim een week tijd heb ik u gegeven om te reageren op de voorcalculatie door een officieel schadeherstelbedrijf en 3 foto’s van de schade aan mijn auto. De schade bedraagt 442,- euro. Ik vraag u nogmaals deze schade aan mij te vergoeden.’ Ook op dit bericht krijg ik geen reactie.

Op 26 februari ontvang ik per e-mail een bericht van Park Plus/HD-parking waarin zij mij beschuldigen van laster en smaad en dreigen met een kort geding voor de rechtbank Amsterdam wanneer ik mijn klacht niet onmiddellijk van internet verwijder. En ook ontvang ik een e-mailbericht van de politie dat het bedrijf tegen mij aangifte heeft gedaan van internet-oplichting. Op die manier maak je vrienden, maar je gaat zo toch niet met klanten om?

Om mijn klacht op de drie klachtensites te kunnen plaatsen heb ik een verschillende gebruikersnaam ingevuld omdat soms een naam al in gebruik is. Park Plus weet ongetwijfeld hoe dit werkt maar blijft zich hierover beklagen. Het zij zo. Zij noemen dit oplichting.

De klacht die ik beschrijf geeft mijn ervaring met dit bedrijf weer. Ik zeg niet dat Park Plus een malafide bedrijf is, maar ik ben niet gelukkig met de manier waarop zij op mijn klacht hebben gereageerd en nog steeds reageren.

Gelukkig is Park Plus/HD-parking nu dus wel bereid om via de klachtensites met mij te schrijven. Het heeft niet mijn voorkeur maar als zij hier voor kiezen in plaats van te antwoorden op mijn e-mailberichten en telefoontjes kan ik er mee leven.

We zijn dus zoals gezegd nu 6 weken verder en ik heb nog geen voorstel van Park Plus/HD-parking ontvangen dat zij mijn schade gaan vergoeden. Helaas, want een positief en dus goed bericht wil ik hier op deze site graag vermelden.
Laatst gewijzigd door Martijnn1 op 12 mar 2018 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Klopt dat mijn reactie hier te lang was en heb ik daarom aangepast door in te korten.
Laatst gewijzigd door Martijnn1 op 12 mar 2018 22:57, 5 keer totaal gewijzigd.

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Klopt dat mijn reactie hier te lang was en heb ik daarom aangepast door in te korten.
Laatst gewijzigd door Martijnn1 op 12 mar 2018 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Klopt dat mijn reactie hier te lang was en heb ik daarom aangepast door in te korten.
Laatst gewijzigd door Martijnn1 op 12 mar 2018 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat een enorme lappen tekst (4 posts achter elkaar!). Kort en krachtig werkt vaak beter, met als pluspunt dat je alle voor het verhaal irrelevante zaken weg kunt laten. De kans dat je reacties krijgt waar je wat aan hebt, is dan ook een stuk groter. Ik doe niets met zulke lappen tekst, bijvoorbeeld.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door newmikey »

Moneyman schreef:Wat een enorme lappen tekst (4 posts achter elkaar!). Kort en krachtig werkt vaak beter, met als pluspunt dat je alle voor het verhaal irrelevante zaken weg kunt laten. De kans dat je reacties krijgt waar je wat aan hebt, is dan ook een stuk groter. Ik doe niets met zulke lappen tekst, bijvoorbeeld.
Ik ben ook afgehaakt maar TS is erop uit om druk te zetten op een bedrijf, niet om hulp te krijgen van forumleden. Dat lijk wel eens te lukken. Inhoudelijk heb ik géén idee, het was mij ook allemaal te warrig en lang.

Martijnn1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2018 15:18

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door Martijnn1 »

Moneyman en Newmikey, bedankt voor jullie hulp en commentaar. Via Klachtenkompas heeft Park Plus mij gisteren in een laatste reactie laten weten dat zij niet met mij om de tafel willen gaan om een oplossing te zoeken. Dat zij dat even beweerden vond ik wel verrassend.

Vanaf 22 januari 2018 heb ik 7 weken lang geprobeerd met hen een oplossing te vinden. Zij reageerden niet en deden op 26 februari een valse aangifte bij de politie van smaad en laster en oplichting en dreigden met een kort geding als ik mijn klacht over dit bedrijf niet binnen twee dagen van internet zou verwijderen wat ik heb geweigerd. Daarna beloofden zij aan tafel te gaan zitten en trokken dit aanbod binnen drie dagen weer in door iets wazigs te schrijven dat lijkt te zijn gekopieerd. Volgens mij heeft het bedrijf nooit de intentie gehad mijn probleem op te lossen. Die hoop had ik na 7 weken opgegeven. Het bedrijf lijkt onder andere namen al vaak in opspraak te zijn geweest maar helaas was hun nieuwe naam mij niet eerder bekend.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet

Ongelezen bericht door alfatrion »

Har45 schreef:Algemene voorwaarden :

5.3 Eventuele aanwezige schade en/of andere (technische) gebreken van het voertuig moeten direct op Schiphol aan de chauffeur, die het voertuig terugbrengt, kenbaar gemaakt worden, bij gebreke waarvan het klachtrecht op hiermee verband houdende schades vervalt. Vermeende schades moeten dus direct op Schiphol gemaild worden naar [email protected]. Bij het verlaten van de luchthaven Schiphol vervalt het recht op reclamatie.
Die voorwaarde is onredelijk bezwarend. De voorwaarden staan vol met onredelijk bezwarende bedingen. Dat wil verder niet zeggen dat TS hier een zaak heeft.

Gesloten