LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugbetaling kapot artikel Bol.com

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Chica47
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2018 12:00

Terugbetaling kapot artikel Bol.com

Ongelezen bericht door Chica47 »

La Herradura, 13 Februari 2018.
Betreft: Terugbetaling van mijn kapotte horloge. Herinneringsnummer 3900459488779. Bestelnummer: 4444278910.
Mijne Heren,
Op 4 december 2017 heb ik bij Bol.com en horloge besteld, bedoeld als kerstcadeau voor mijn vrouw. Betaald heb ik via de creditcard. Telefonisch hebben jullie te kennen gegeven dat het horloge uiterlijk binnen 7 werkdagen geleverd zou zijn, in Spanje, dat was geen probleem. Dit was niet zo. Na 10 dagen vermoedden jullie dat het horloge zoek was. Jullie konden het niet meer traceren. Jullie besloten om het geld, 539 € plus 18.90 verzendkosten terug te storten op de creditcard. Na enkele dagen kregen we alsnog bericht dat het horloge in een depot elders lag en dat we het konden ophalen. Via mail heb ik gevraagd of ik ( dus de tweede maal ) handmatig via Ideal kon betalen. Dit was geen probleem ( zie bijlage). Aldus heb ik gedaan. Op 18 december heb ik alsnog via Ideal betaald. Overigens hebben jullie bij de eerste betaling via de creditcard tweemaal de reiskosten afgeboekt, en maar een keer teruggestort.
Het horloge was echter stuk, dit was de volgende teleurstelling. Na telefonisch en email overleg hebben we het horloge teruggestuurd naar het adres in Waalwijk. Jullie hadden geen tweede artikel, jullie konden en wilden het niet repareren. Op jullie verzoek hebben we het teruggestuurd en jullie zouden per omgaande het geld terugstorten ( aub op onze bankrekening!, bij jullie bekend). Het horloge is bij jullie gearriveerd, dat hebben we kunnen checken via T&T. Maar het geld werd niet teruggestort. Ik had het idee dat jullie medewerkers niet serieus met ons probleem bezig waren. Ik heb vele malen gebeld en vele malen gemailed. Steeds weer kreeg ik als antwoord dat het bedrag binnen 5 dagen teruggestort zou worden. Een keer kreeg ik als antwoord dat het geld teruggestort was op de creditcard. Dat betrof dus de eerste betaling! Er zijn al vele malen 5 dagen voorbij, het is onderhand 20 februari! Maar ik heb nog steeds geen geld.
Graag uw reactie,
Mathieu Smeets
[Adres verwijderd door Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 23 feb 2018 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid + Adresgegevens verwijderd

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Terugbetaling kapot artikel Bol.com

Ongelezen bericht door yan »

wellicht beter even het bericht naar bol.com sturen.

gewoon aangeven dat het product retour is (met T&T code) en dat ze 14 dagen hebben om de betaling terug te storten.
Blijft betaling uit na 14 dagen, dan schakelt u een incassobureau in.

Chica47
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2018 12:00

Re: Terugbetaling kapot artikel Bol.com

Ongelezen bericht door Chica47 »

Natuurlijk heb ik hem naar Bol.com gestuurd, en ik heb dat ook met T&T gecontroleerd. Ik heb een kopie van mijn brief die ik naar Bol.com heb gestuurd, naar Radar gestuurd. Deze brief is door Radar goedgekeurd. Dus graag advies waar ik iets mee kan.

Gesloten