LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
nodouser
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2015 13:40

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door nodouser »

De negatieve recensies op facebook werden het bedrijf te veel, die hebben ze verwijderd! Is dat een oplossing voor de problemen?

Dat doen ze met alles wat er mis is, niet reageren. Geen garantie.... Basicsofa

karomami30
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2018 21:12

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door karomami30 »

blijkbaar is er bij dit bedrijf nog niks veranderd.
komt men terug in de zaak met klachten wordt de klant, gewoon weg onbeschoft te woord gestaan met de woorden;
kom je hier heibel maken dan zal ik een paar mannetjes bellen die het hier wel even gaan regelen.
Ook de woorden je staat onder controle worden je toe ge worpen in een volle zaak.
Kortom meneer de eigenaar is gewoon een wolf in schaap kleren.
Verkopen wil hij wel maar komt iemand terug met klachten dan mag meneer niet worden tegen gesproken daar houd deze meneer dus niet van.
Blijkbaar houd deze meneer slecht eenmalig van zijn klanten, want na een keer terug met klachten kijk je wel uit om terug te gaan naar deze meneer.
Als je op zijn manier te woord wordt gestaan, voor mijn geen basic sofa meer.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik ben benieuwd wat de nieuwe naam gaat worden.

Suggestie : Meubelmeuk ?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

karomami30 schreef:blijkbaar is er bij dit bedrijf nog niks veranderd.
komt men terug in de zaak met klachten wordt de klant, gewoon weg onbeschoft te woord gestaan met de woorden;
kom je hier heibel maken dan zal ik een paar mannetjes bellen die het hier wel even gaan regelen.
Ook de woorden je staat onder controle worden je toe ge worpen in een volle zaak.
Kortom meneer de eigenaar is gewoon een wolf in schaap kleren.
Verkopen wil hij wel maar komt iemand terug met klachten dan mag meneer niet worden tegen gesproken daar houd deze meneer dus niet van.
Blijkbaar houd deze meneer slecht eenmalig van zijn klanten, want na een keer terug met klachten kijk je wel uit om terug te gaan naar deze meneer.
Als je op zijn manier te woord wordt gestaan, voor mijn geen basic sofa meer.
Al 8 jaar lang word er gewaarschuwd en toch gaat u er dan kopen?

karomami30
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2018 21:12

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door karomami30 »

deze man moet echt gestopt worden

Sandra_1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2019 21:20

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Sandra_1982 »

Ruim 9 jaar geleden een bankstel gekocht. Perfecte bank, netjes thuis gebracht en uitgepakt. Vanwege de kwaliteit op zoek naar nieuwe bank en naar Haaksbergen gereden. Mooie hoekbank bestaande uit elementen gezien en gekocht. Bank is geleverd, echter het hoekelement en element met leuning heeft niet dezelfde stevige zit als de andere losse elementen. Gebeld.... ze konden de elementen retour nemen en opvullen. De elementen omruilen was geen optie, kwam uit een andere zending en dan zou er kleurverschil ontstaan. Ik moest de foto’s per app doorsturen en ze kwam er op terug. Niets meer gehoord. Meerdere keren gebeld, messenger verstuurd app verstuurd. Totaal geen enkele reactie. Gereageerd op berichten op hun Facebook pagina, deze werden verwijderd. Heel jammer en ik ben heel teleurgesteld!

KOOP NIETS BIJ DIT BEDRIJF, ZE WILLEN ALLEEN VERKOPEN EN INTRESSEERT ZE HELEMAAL NIKS ALS ER KLACHTEN ZIJN.

yvonne.de-vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2019 18:59

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door yvonne.de-vries »

Ook ik heb een slechte ervaring met Basic Sofa.

Wij bestelden twee fauteuils.
Toen we ze uitgepakt hadden bleek de ene 5,5 cm hoger bij de rugleuning.
Gelijk contact opgenomen via de app. Eenmalig reactie gehad om ze beide op te meten en vervolgens nooit weer wat te horen gekregen na meerdere keren appen, mailen en bellen. Helemaal niks!

Tot meneer weer een advertentie op Facebook plaatse. Ik besloot mijn ervaring te delen onder zijn advertentie en mensen te behoeden voor een koop bij basicsofa, meneer appte me toen gelijk. Niet zo zeer om mijn klacht op te lossen maar gelijk met een dreigement dat hij een jurist op mij afstuurd(ivm mijn reactie). Ik kreeg alleen maar een grote mond. Maar ingaan op mijn klacht, nee hoor.

We hebben uiteindelijk gelukkig één stoel kunnen doorverkopen. Want zeg nou zelf, het ziet er toch heel vreemd uit dat ze zo verschillen in maat.
Ook staat er bij de advertentie dat de stoelen normaal overal over de 400 euro kosten. Wij kochten ze voor 100 euro per stuk.
Nou ik kan je vertellen, de kwaliteit is lang, maar dan ook lang niet zo goed als fauteuils die normaal 400 euro per stuk kosten.

Voor mij nooit weer. Wat ik wel heb geleerd is altijd eerst Googlen. Want als ik al deze recenties van te voren had gelezen had ik het nooit gedaan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Basic was niet de prijs maar de kwaliteit..... Budget firma dus... prima koffie, snel opdrinken en verder zoeken....

BL2
Berichten: 4835
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door BL2 »

Delen ze nog steeds gratis fietsen uit bij een klacht ?
Hoop toch wel dat er weer eens een positieve reactie komt over dit bedrijf, wordt niet vrolijk van al deze negativiteit.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door crazyme »

BL2 schreef:
03 nov 2019 08:35
Hoop toch wel dat er weer eens een positieve reactie komt over dit bedrijf, wordt niet vrolijk van al deze negativiteit.
Dat is wel de werkwijze van dit bedrijf

veroniqueh
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2010 15:14

Re: eetkamerstoelen.com, teakstyle.nl, bankstellen.com etc.

Ongelezen bericht door veroniqueh »

26-9-2019: Set tafeltjes besteld (afgegeven levertijd november)
5-10-2019: 8 stoelen besteld (afgegeven levertijd 3 weken)
1-11-2019 WhatsApp gestuurd wanneer de stoelen en tafeltjes binnen zouden komen
Antwoord Hummel: Stoelen hopelijk volgende week tafelsetjes duurde nog wel enkele weken.
Woensdag 6-11-2019: Door Hummel bericht middels WA dat de stoelen zaterdag 9-11 bezorgt zouden gaan worden.
Vrijdag 8-11-2019: Door Hummel bericht middels WA dat de stoelen maandag 11-11 ergens tussen 18 en 21 uur bezorgt gaan worden.
Hier was ik niet blij mee omdat ik bewust mijn agenda had vrijgehouden op die zaterdag
Wagens zaten zaterdag allemaal vol volgens Hummel.
Maar ik woon in hetzelfde dorp. Moet toch geen probleem zijn???
Ik kon ze ook wel afhalen….
Op 11-11-2019 krijg ik het bericht dat de stoelen niet vandaag maar morgen geleverd gaan worden…..
Als grap maak ik de opmerking dat ik dan zeker wel een goede korting als compensatie krijg want ik blijf mijn afspraken maar afzeggen.
Maar nee dat kon niet want er was maar een marge van een paar euro per stoel…
Ach dan haal je de transportkosten er toch af? Op zijn site stond voor een bestelwaarde boven de €250.00 waren de kosten €9.95. Dus ach… 10 euro korting
Na een hele discussie over concollega’s en handel uit China zouden deze stoelen uit Europa komen.. Tuurlijk met zo’n lange levertijd??
Opeens dreigde hij om de bestelling er uit te halen omdat ik boos was.
12 november worden alsnog de 8 stoelen geleverd…
De laatste doos die binnengebracht werd was een geopende doos met een totaal andere kleur. Deze 2 stoelen niet geaccepteerd.
Per WA aan Hummel gevraagd wanneer de 2 stoelen nageleverd zouden gaan worden.
Daar zou Hummel de volgende dag naar kijken

Mijn twee stoelen waren er niet meer en het zou wel 3 weken kunnen duren voor deze weer binnenkwamen.
Toen begon de discussie over de transportkosten.
Op zijn site Hummel Lifestyle stond op dat moment nog duidelijk dat er bij een orderwaarde boven de €250 er een scherp transport tarief van €9.95 stond.
Toen gaf Hummel het antwoord dat dit een site van 10 jaar oud was en dat daar al 10 jaar al niets meer aan gedaan was.
En ik had de stoelen op FB gevonden en daar zou het tarief bij staan.
Op dat moment stond het tarief er niet bij
Maar op zijn FB pagina stond een link "eetstoelen.nl" daar haalde ik de transportkosten van.

Hummel werd ondertussen moe van mijn discussie was zo zonde van zijn tijd.
Toen begon hij over het feit dat zijn ouders in onze straat wonen.
Alsof dat ook maar iets aan het hele verhaal veranderd???

20-11-2019 maar eens een WA gestuurd over wanneer de tafeltjes (besteld 26-6-2019) binnen zouden komen.
Antwoord Hummel: Kon nog wel 2 weken duren…
4-12-2019 weer een WA gestuurd wanneer de tafeltjes binnen zouden komen…
18-12-2019 weer een WA gestuurd over de tafeltjes…
19-12-2019 een algemeen bericht aan iedereen die wat besteld had:
Men kon de bestellingen 23-12-2019 tijdens een speciale afhaalronde afhalen in hun
magazijn.
Hehe eindelijk zijn mijn stoelen binnen.
Maar de tafeltjes niet…. Dat zou pas 10-1-2020 worden.

23-12-2019 de twee stoelen proberen af te halen.
Het was druk achter mij een hele lange rij.
Alles ging prima totdat protesteerde over de vrachtkosten die ik volgens hem nog bij moest betalen.
Ik had al €14.95 betaald…
Maar goed meneer duldde geen tegenspraak en begon met stem verhef.
Ik was zo iemand die bedrijven kapot zou maken door slechte recensies te schrijven over bedreigen.
Nou de eerste die ik plaats is deze...

Er stond denk ik een 30 man achter mij die mee konden genieten van de discussie.
ik werd op een gegeven moment door zowel Maurice Hummel als zijn zoon Emile Hummel gedreigd dat ze mij de zaak uit zouden gooien.
Gelukkig heeft mijn zoon deze hele discussie inclusief dreigementen opgenomen op zijn telefoon.
Uiteindelijk kreeg ik dus geen stoelen mee en zouden ze de andere 6 wel weer op komen halen,
Dat zou het zoontje zelf wel even doen.... ;-))))
Nou nee toch maar niet want kreeg 's avonds een WA van Hummel dat de chauffeur wel langs zou komen.
Op de vraag of zoonlief niet meer durft heeft hij niet meer gereageerd.

Ook de tafeltjes zal ik denk ik niet meer krijgen.
Maar ach ik heb anderen besteld en die krijg ik (binnen 3 dagen) de 27e al binnen voor 3 tientjes meer....

Hij is zo smerig bezig dat hij de mensen contant af laat rekenen maar aangeeft geen wisselgeld terug hebben.
Mensen durven niet in discussie te gaan omdat er een hele rij achter hen staat.
En als je dat wel doet dan krijg je gewoon je spullen niet mee.

@Sharon jouw verhaal klonk zo op mijn verhaal.
1 keer maar nooit weer. Ik luister in het vervolg goed naar de recensies

Gesloten