LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energieleverancier Ennatuurlijk bv

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
justria010273
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2018 15:15

Energieleverancier Ennatuurlijk bv

Ongelezen bericht door justria010273 »

Op 12 februari kreeg ik mijn jaarnota waarin staat dat ik 271 euro terug ontvangen zal.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb ze twee keer gebeld maar zit meer dan een half uur aan de telefoon wat weer kosten met zich meebrengt maar geen mens aan de telefoon krijg.
Ook heb ik op 1 maart een mailtje gestuurd naar klantenservice. Tot nu toe geen antwoord gekregen. Op 8 maart twee mailtjes gedtuurd. Naar incasso van ennatuurlijk en een medewerker waar ik persoonlijk kontakt mee heb.
Ook op deze mails heb ik geen antwoord gekregen. Als zij geld moet krijgen gooien ze met incassobureau je om de oren maar als ik geld moet ontvangen geven zij zich niet thuis?!!!!!!
Ben ontzettend boos op hen. Ik ben door hen in 2016 behoorlijk in de schulden gekomen.
Ik huur sinds april 2015 een woning en had nog nooit gehoord van stadsverwarming. Ook de woningscooperatie heeft dit niet aan mij verteld en staat ook niet duidelijk in het huurcontract.
Dus heb ik bij nuon mijn gas en stroom een contract afgesloten
Nooit geen brief ontvangen in 2015 van ennatuurlijk.
In februari 2016 krijg ik ineens een brief van hen waarin stond dat ik 1200 euro moest betalen. Ik dacht eerst nog dat het een fake faktuur was.
Maar later bleek dus dat ik bij hen had moeten aanmelden. Hoe moest ik dat op dat moment weten?! Gebeld met ennatuurlijk maar zij verwezen mij naar de woningcorporatie en zij zeiden dat het in het contrakt staat. In het huurcontract staat geen enkele naam van ennatuurlijk vermeld. Maar ja je weet hoe dat gaat van kastje naar muur.
Ik hoorde later dat dit wel vaker voorkomt.
Op dit moment wil ik gewoon mijn geld ontvangen wat mij toekomt.
Mijn vraag hier is of er mensen zijn die dit ook is overkomen en wat we hier aan kunnen doen
Groetjes Ria

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Energieleverancier Ennatuurlijk bv

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Stuur een brief, geef ze 14 dagen en geef aan dat het daarna door een incassobureau wordt geïnd.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Energieleverancier Ennatuurlijk bv

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zal wel deels verrekend worden met uw nieuwe maandtermijn.

Maar dan zult u toen wel een flink bedrag terug ontvangen hebben van Nuon, als u daar ook voor gas betaalde terwijl u dat niet afnam. Nooit gezien dat er geen cv ketel in uw woning aanwezig was?

justria010273
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2018 15:15

Re: Energieleverancier Ennatuurlijk bv

Ongelezen bericht door justria010273 »

Hoi
Nee niet gezien. Heb altijd een koopwoning gehad en door scheiding voor de eerste keer een huurhuis. Maar vindt het zo raar dat in heel het jaar ennatuurlijk geen enkele brief of faktuur heeft gestuurd.
Ik hoor dat dit wel vaker is voorgekomen vandaar hier mijn verhaal

Gesloten