LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
atlas1302

Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Autodoc of te wel ''auto-onderdelen 24.nl '' krijgt het niet voor elkaar om vast te stellen waar mijn bestelde en betaalde pakket op dit moment verblijft. Het zijn auto onderdelen voor mijn Nissan Patrol, te weten 4 schokbrekers en 2 veren, omdat de veren hier niet te vinden zijn heb ik besloten om ze te bestellen in Nederland bij auto-onderdelen 24.nl.

Op 6 maart jl. hebben we besteld en betaald en het pakket zou ongeveer 15 dagen later bezorgd worden op mijn afleveradres op CV. Het track en trace systeem van DHL meldt dat het pakket ergens zweeft op CV, maar niemand kan het vinden en lokaliseren.

Ik heb 3 keer een mail geschreven naar Aotodoc in Berlijn en ze reageren met het bericht dat het erg vervelend is en dat ze alles zullen doen om antwoord van DHL te krijgen, verder als dat komen ze niet.

Wat nu te doen als het pakket vermist blijft en Autodoc blijf herhalen dat zij hun best blijven doen terwijl er geen progressie in de zaak zit?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als de spullen niet te vinden zijn, moet auto-onderdelen.nl nieuwe sturen of het geld teruggeven.

atlas1302

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door atlas1302 »

De spullen zijn niet te vinden en ik heb al gevraagd in mijn laatste mail om het geld terug te geven, alleen daar reageren ze niet op. Ze blijven maar zeggen dat het onderzoek nog aan de gang is, maar daar moet toch vooruitgang inzitten? en geen stilstand!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dan geef je ze gewoon een uiterste termijn, bij gebreke waarvan je de koop ontbindt.

atlas1302

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Dan een partij vinden die het geld gaat vorderen als ze niet vrijwillig willen betalen. Maar ze zitten in Duitsland..levert dat veel problemen op dan?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door Moneyman »

Niet per sé. Gewoon een Duitse deurwaarder bellen.

atlas1302

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ok, dat is het stappenplan goede uitleg. Ik had ze tot woensdag 18 april de tijd gegeven vanaf 6 april ..om het pakket boven water te krijgen.

Ik wacht woensdag af en ga ze dan officieel in gebreke stellen, meld een termijn van 10 werdagen en wachten af of ze dan wel welwillend worden. De volgende stap zal dan een Duitse deurwaarder worden. Welke heeft jouw voorkeur?

stofzuigertje

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Autoonderdelen 24 is trager en vaak duurder dan autodoc.nl......

Het is dochter bedrijf maar maakt niet uit.
De bestelde goederen moeten ze binnen redelijke tijd leveren maar vertraging is mogelijk.
De opgave op de website is voor NL en niet voor CV.....
Daar kan weekje bij komen omdat er minder online besteld word!

Als een pakket zoek raakt vragen of ze nogmaals dit willen sturen, als ze dubbel binnenkomen gewoon retour afzender omdat ze nu zoek zijn!

atlas1302

Re: Aotodoc gmbh pakket onvindbaar DHL

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Vandaag krijg ik een berichtje van auto-onderdelen24 in het Engels dat het onderzoek nog 4 - 5 weken kan duren met een max. van 8 weken. Dat is toch wel een behoorlijke tijd voor een onderzoek naar een pakketje wat al op 23 maart is aangekomen op CV volgens DHL track en trace.

Ik had de deadline op woensdag as. gezet en ik ga ze gewoon in gebreke stellen en niet die 2 maanden afwachten, dit zijn toch geen manieren?

Gesloten