LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
r_zanden
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2018 21:53

Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door r_zanden »

Infoscore probeert [ongefundeerde passage verwijderd] en geld van je af te pakken als je een negatief balans hebt op Paypal, terwijl Paypal duidelijk zegt dat je bij een negatief balans niet hoeft te betalen. Als je een negatief balans hebt op Paypal dan kan je alleen geen spullen online kopen, tenzij je balans weer op nul staat door geld ZELF NAAR PAYPAL TE STUREN.

Infoscore gaat je dan 'stalken' en probeert continu emails te sturen, je bellen of sms'en totdat je gaat betalen. Vele mensen hebben gemeld dat ze al Infoscore hebben betaald, maar dat Infoscore toch nogsteeds emails sturen dat je moet betalen.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 apr 2018 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd, opmaak verwijderd

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door mahadma »

Als je rood staat bij een bank, ongeoorloofd, krijg je ook post.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door rvjapio »

Nog nooit wat van gemerkt. Mijn paypal balans staat gewoon op 0. Als ik iets koopt schrijft paypal dat een paar dagen later af van mijn bankrekening. Als je zorgt dat daar genoeg op staat heb je nooit problemen, net als ik.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Blijkbaar lukt dat afschrijven niet meer en dan sta je niet meer op nul maar negatief..

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door Brahms »

Het is allemaal zo simpel,

Saldo aanvullen tot nul Euro of meer en uw probleempje is opgelost.
"Stalken", kom op zeg !

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door sylvesterb »

r_zanden schreef:terwijl Paypal duidelijk zegt dat je bij een negatief balans niet hoeft te betalen. Als je een negatief balans hebt op Paypal dan kan je alleen geen spullen online kopen
Heb je bron want dan ga ik ook gratis spullen bestellen via PayPal.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Infoscore 'stalkt' je bij negatief balans Paypal

Ongelezen bericht door renewouters »

r_zanden schreef:Infoscore probeert [ongefundeerde passage verwijderd] en geld van je af te pakken als je een negatief balans hebt op Paypal, terwijl Paypal duidelijk zegt dat je bij een negatief balans niet hoeft te betalen. Als je een negatief balans hebt op Paypal dan kan je alleen geen spullen online kopen, tenzij je balans weer op nul staat door geld ZELF NAAR PAYPAL TE STUREN.
Beweer je nu dat Paypal gratis geld geeft? Dus als ik 1 euro op mijn Paypal balans zet kan ik gewoon iets kopen wat duurder is en dan hoef ik dat verschil nooit meer te betalen?? Dat geloof je zelf toch niet. Maar misschien moet je bovenstaande tekst nog eens lezen en op de juiste manier formuleren. Zoals het er nu staat is het raar.

Gesloten