LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung Galaxy S9 cashback actie, Samsung keert niet uit

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ghettobass
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2018 13:33

Samsung Galaxy S9 cashback actie, Samsung keert niet uit

Ongelezen bericht door ghettobass »

Hoi,
IK heb meegedaan aan de Samsung Galaxy S9 cashback actie. Er zou binnen 6 weken na ontvangst van het inruiltoestel worden uitgekeerd. We zijn nu 10 weken verder en ik heb nog geen cent gezien. Ik heb al eindeloos gezeurd bij Samsung over deze gang van zaken, via Messenger, hun Facebookpagina, telefonisch en via het Samsung Community forum. Je wordt steds met vage informatie het bos ingestuurd. Elke medewerker lijkt ook een ander verhaal te hebben. Samsung communiceert totaal niet meer over deze actie naar hun klanten toe. Op het forum van Samsung regent het klachten. Het lijkt echter wel of dit bedrijf doof is voor hun klanten. Het gaat bij mij best wel om een aanzienlijk bedrag anders deed ik niet zoveel moeite. Hoe kunnen we dit aan de kaak stellen?

tommini
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2018 13:38

Re: Samsung Galaxy S9 cashback actie, Samsung keert niet uit

Ongelezen bericht door tommini »

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem met de S8 inruilactie. Oude toestel is half februari verstuurd (en aangekomen). Ik ben tot nu zover dat ik een "Bevestiging inruilwaarde" heb ontvangen maar dat is ook al weer bijna 5 weken geleden. Via de "servicedesk" van Samsung wordt je alleen maar aan het lijntje gehouden en krijg je loze beloften over collega's die het gaan uitzoeken en zo spoedig mogelijk contact opnemen. Als je vraagt wat "spoedig" betekend kunnen ze geen antwoord geven. Je komt daar geen stap verder en ze verschuilen zich achter afdelingen, systemen en procedures.

Bij navraag naar een klachtenprocedure kreeg ik letterlijk "een klachtenprocedure kennen we niet" te horen.

Iemand een idee hoe Samsung tot het uitkeren van hun zelfbedachte actie over te laten gaan?

lucifera666
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 jun 2006 23:17

Re: Samsung Galaxy S9 cashback actie, Samsung keert niet uit

Ongelezen bericht door lucifera666 »

ik heb ook mee gedaan aan de actie, maar heb gewoon mijn geld gekregen.

Gesloten