LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale Interactieve Televisie

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
DiT gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2018 16:41

Digitale Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door DiT gebruiker »

Hallo.
Wij hebben al een paar maanden DIT van Delta
Digitale Interactieve Televisie.
Er zijn nog steeds veel problemen.
Zie hier. https://forum.zeelandnet.nl/delta-inter ... anger-8247.


Je kan en mag geen geld vragen voor een dienst die niet goed functioneert.
Delta weet donders goed dat e.e.a. nog steeds niet in orde is. Het ligt echt niet aan je modem.
Als je de DIT ontvanger bekabeld aansluit op je modem moet de snelheid ruim voldoende zijn om gebruik te maken van DIT zonder stilstaand beeld of andere ergernissen. De meesten reageren niet richting delta of dit forum maar dat er grote irritatie is onder de gebruikers...DELTA. Communiceer met uw klanten en geef toe dat er wel degelijk grote problemen zijn bij DIT. Stuur gebruikers van DIT een persoonlijke mail en verleng de gratis periode totdat ALLE problemen verholpen zijn. DIT heeft zeker potentie maar onderschat niet de gevolgen door IMAGOSCHADE.
Je wilt met uw bedrijf toch niet te kijk worden gezet bij Radar of Kassa
Ik ,en velen met mij, willen hier wel eens meer aandacht aan besteden.
Gr,W.de Vrieze. 4532MB 510

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Digitale Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door sjohie »

DiT gebruiker schreef:Hallo.
Wij hebben al een paar maanden DIT van Delta
Digitale Interactieve Televisie.
Er zijn nog steeds veel problemen.
Zie hier. https://forum.zeelandnet.nl/delta-inter ... anger-8247.


Je kan en mag geen geld vragen voor een dienst die niet goed functioneert.
Delta weet donders goed dat e.e.a. nog steeds niet in orde is. Het ligt echt niet aan je modem.
Als je de DIT ontvanger bekabeld aansluit op je modem moet de snelheid ruim voldoende zijn om gebruik te maken van DIT zonder stilstaand beeld of andere ergernissen. De meesten reageren niet richting delta of dit forum maar dat er grote irritatie is onder de gebruikers...DELTA. Communiceer met uw klanten en geef toe dat er wel degelijk grote problemen zijn bij DIT. Stuur gebruikers van DIT een persoonlijke mail en verleng de gratis periode totdat ALLE problemen verholpen zijn. DIT heeft zeker potentie maar onderschat niet de gevolgen door IMAGOSCHADE.
Je wilt met uw bedrijf toch niet te kijk worden gezet bij Radar of Kassa
Ik ,en velen met mij, willen hier wel eens meer aandacht aan besteden.
Gr,W.de Vrieze. 4532MB 510
Euh, als die zich niet melden, hoe weet u dat dan zo stellig? :wink:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Digitale Interactieve Televisie

Ongelezen bericht door scontra »

DiT gebruiker schreef:Hallo.
Wij hebben al een paar maanden DIT van Delta
Digitale Interactieve Televisie.
Er zijn nog steeds veel problemen.
Zie hier. https://forum.zeelandnet.nl/delta-inter ... anger-8247.

. De meesten reageren niet richting delta of dit forum maar dat er grote irritatie is onder de gebruikers...DELTA. Communiceer met uw klanten en geef toe dat er wel degelijk grote problemen zijn bij DIT. Stuur gebruikers van DIT een persoonlijke mail en verleng de gratis periode totdat ALLE problemen verholpen zijn.
Ik ,en velen met mij, willen hier wel eens meer aandacht aan besteden.
Gr,W.de Vrieze. 4532MB 510
"Gratis kijken tot alle problemen zijn opgelost, nou dan zal Delta snel op de fles gaan.
Als dat zou kunnen dan had ik al ruim 3 jaar "gratis" van KPN via glasvezel gebruik kunnen maken, maar dat sprookje kunt u wel vergeten.
Vraag aandacht door over uw grieven een ingezonden brief in het plaatselijke 'sufferdje' te plaatsen.
Plaats uw klachten zoveel als nodig op het forum van Delta.
Verder zijn alle veranderingen aan storingen etc. onderhevig en die zijn niet jammer genoeg niet in een paar maanden opgelost.
Geduld en aan de bel blijven trekken is de enige mogelijkheid die u blijft voor wat Delta betreft en anders op zoek naar een andere aanbieder, maar dat geeft geen enkele garantie voor probleemloos gebruik.

Gesloten