LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeren Budget Parking invalide

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gwen14
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2009 04:51

Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door gwen14 »

Ik ga eindelijk na 10 jaar eens op vakantie, na vele operatie ben ik redelijk stabiel, ter info. Met vliegtuig weg, geboekt met budget parking, gebeld nemen niet op, nog een paar keer, daarna maar eens gemaild. Geboekt onder voorbehoud, de mail wordt na 10 dagen nog steeds niet beantwoord. Gebeld, nee ze hebben geen invalidenparkeerplaats, ik zei dat verwondert mij artikel 1 rechten van de mens, Europees grondwet, naar 20 minuten j daar is de dame weer. Waarschijnlijk op de flikker gehad, ja ze hebben 2 plekken bezet is bezet. Ik vraag wat dan te doen, pech is pech, maar dan maar niet op vakantie gaan was het antwoord. Heerlijk toch zo'n land te wonen, prettige voorbereiding voor begin van de vakantie of toch niet. Het lijkt nergens op, ik voel mij bijna beschaamd dat ik een ongeluk gehad heb en daardoor gehandicapt ben levenslang.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door arvandongen »

Was er dan geen parkeerplaats vrij te regelen in de buurt van de invalide plaatsten? Dus eentje die acceptabel dicht bij de ingang/uitgang is?

stofzuigertje

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je de gehandicapte afzet voor de hal in rolstoel en dan een gezonde de auto laat wegzetten... of elders parkeren en taxi nemen?
Parkeren is nooit goedkoop daar en de lengte vakantie en de afstand voor de Taxi zijn bepalend hiervoor.

Als je familie of buren vraagt voor wegbrengen geen Taxi en Parkeer kosten en dat lijkt me handiger...
Wel moet je terugreis rekenen op iets wachten, ophalen en wegbrengen is gelijk weer weg rijden en op rand van Schiphol wachten en zodra je naar buiten kan de deur aangeven en ophalen is zonder enige kosten.

Je buren en/of familie een vergoeding geven en dan zijn die ook tevreden.....
Maar de normale parkeer garage's hebben wel invalide plekken, wel moet je vaak iemand anders een Schiphol rolstoel laten halen omdat die vaak op zijn in die vakken....
Zoek eens op normale parkeerplaatsen die ook voor Invalide zijn en geen Budget Parking... die alleen beloven goedkoper te zijn!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kunt u niet gebracht worden? Dat laten zoveel mensen doen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door mahadma »

Er bestaan ook nog deel taxi's speciaal voor Schiphol vervoer vaak voor een prettige prijs en dan ook geen parkeer problemen dus. Informeer eens in uw regio.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Budget parking, dat zegt al genoeg. Gelukkig zijn er veel meer mogelijkheden om te parkeren of op Schiphol te komen.
Of het nou een smoesje is of niet, als de invalide parkeerplaatsen bezet zijn zijn ze bezet. Als u ergens een stad in gaat en de invalideparkeerplaatsen zijn bezet kunt u ook niet op hoge poten bij de gemeente gaan dreigen met vanalles en nog wat.
Of u invalide bent of niet, iedereen moet zoeken naar een vrij parkeerplaatsje.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Als u ecen op de site van Budgetparking had gekeken, dan had u dit zien staan:
Zijn er ook speciale plaatsen voor mindervaliden en kan ik met een rolstoel mee in de shuttlebus?
Wij hebben enkele parkeerplaatsen voor mindervaliden, je kan hier niet apart voor reserveren. Indien deze plaatsen bezet zijn kun je je voertuig in één van de andere parkeervakken plaatsen. Deze zijn altijd dichtbij de bushalte op de parkeerlocatie. Wij kunnen je, inclusief rolstoel, met de shuttlebus vervoeren.
Ik snap niet wat u dus klaagt en u zich beroept op de rechten van de mens
Verder rijdt er een shuttle. Dus van uw auto naar de shuttle zal het niet ver zijn. U zult tijdens de vakantie wel vaker afstanden moeten afleggen.

stofzuigertje

Re: Parkeren Budget Parking invalide

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Invalide of minder valide is totaal iets anders helaas!
Een rollator kan gewoon mee en kun je als zelf doen!

Gesloten