LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Maximeisje
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2018 00:53

Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door Maximeisje »

Ben het helaas hier nu meer tegengekomen. Groupon levert halve bestellingen, 2e deel laat zo lang op zich wachten dat de retourtermijn verstrijkt. Mag slechts als 1 geheel geretourneerd worden. Ik wil deze waardeloze matras retourneren, de tweede hoeft van mij nooit meer te komen als ze dat al van plan waren. Ik heb 200 euro betaald vor een flutding en retourneren mag niet. Wat te doen? Ik heb de Bank al ingelicht mbt storneren. Zij gaan het onderzoeken. Zal ik matras nr 1 toch retourneren alvast? Heb nog 2 dagen van de twee welen retourtermijn. Moet naar Barcelona opgestuurd :oops: !!! Ervaringen?
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mei 2018 10:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Speedy123
Berichten: 1158
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door Speedy123 »

ZIjn er mensen die anno 2018 echt nog gebruik maken van Groupon? Als je Groupon intikt bij de zoek optie van het forum dan krijg je 1674 hits.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door Boesta »

Speedy123 schreef:ZIjn er mensen die anno 2018 echt nog gebruik maken van Groupon? Als je Groupon intikt bij de zoek optie van het forum dan krijg je 1674 hits.
Waarom zou je geen gebruik maken van Groupon...?

Het is gewoon een legitiem bedrijf hoor! Dat er zo veel klachten te vinden zijn op internet(die toch meestal uiteindelijk wel opgelost worden) wil niet zeggen dat je er niets kunt kopen. Je kan pas echts iets zeggen als je weet hoe groot het klachtenpercentage is op de hoeveelheid orders die ze verwerken...


Wij hebben in de afgelopen jaren regelmatig iets gekocht bij Groupon en dat is altijd goed gegaan. Er was af en toe wel eens een issue maar dat is gewoon opgelost door de klantenservice...

Joytje
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 mei 2016 16:05

Re: Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door Joytje »

Ik ben ook heel tevreden! Als er al eens iets is, wordt het snel en netjes opgelost.

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kunt nog steeds de koop ontbinden. De termijn van twee weken begint pas te lopen op het moment dat je alles hebt ontvangen. Je hebt dus nog 14+ dagen om te herroepen. Je kunt de koop schriftelijk herroepen. Vanaf dat moment hebt je 14 dagen om er voor te zorgen dat de matras terug gaat.

Speedy123
Berichten: 1158
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Joytje schreef:Ik ben ook heel tevreden! Als er al eens iets is, wordt het snel en netjes opgelost.
Het verhaal van Maximeisjes doet me ernstig twijfelen aan de stelling dat Groupon alles snel en netjes oplost.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Groupon levert maar 1 deel van bestelling

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maximeisje schreef:Ben het helaas hier nu meer tegengekomen. Groupon levert halve bestellingen, 2e deel laat zo lang op zich wachten dat de retourtermijn verstrijkt. Mag slechts als 1 geheel geretourneerd worden. Ik wil deze waardeloze matras retourneren, de tweede hoeft van mij nooit meer te komen als ze dat al van plan waren. Ik heb 200 euro betaald vor een flutding en retourneren mag niet. Wat te doen? Ik heb de Bank al ingelicht mbt storneren. Zij gaan het onderzoeken. Zal ik matras nr 1 toch retourneren alvast? Heb nog 2 dagen van de twee welen retourtermijn. Moet naar Barcelona opgestuurd :oops: !!! Ervaringen?
U koopt online een matras? U bent eerst naar Groupon gegaan om daar op kantoor te gaan proefliggen en om de hardheid te bepalen? Of hoe kunt u anders bepalen welk matras get beste voor u is? En herroepingsrecht op een matras? Gelukkig zijn er wettelijke uitzonderingen. Ik zou niet graag een tweede hands matras willen ontvangen.

Storneren bij de bank gaat alleen bij een automatische incasso. Dat hoeft ook niet onderzocht te worden. Storneren kan alleen bij een onterechte incasso.

Gesloten