LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@tttlocke

:lol: :lol: :lol: :lol:

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

forum relatie?

@TTTlocke is stapel gek op Lady1234 ?
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 11 aug 2018 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

stofzuigertje schreef:...
Een duidelijke APV met decibel norm en alle huidige kale aanbieders worden dan gedwongen om ook de dempende kasten bij elke lucht warmte pomp gelijk bij te leveren!
Stofzuigertje nu zelfs off topic in het feedback topic....

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Het is mij in het verleden opgevallen dat een bepaald persoon ( nu volgens mij met vakantie ) regelmatig zijn opmerkingen veranderde en dan iemand uitmaakt voor leugenaar of schreef dat heb ik niet gezegd . Dus eenmaal geplaatst laten staan .

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je een Quote plaatste van iemand zonder dat het bericht er boven ook word meegenomen kan dat een totaal verkeerd beeld geven.

Ik heb dat vaker gezien, en daarom ben ik eigenlijk tegen elke Quote.
Ook dat ik een te snel getikt stukje een fout eruit haalde maar een Quote geplaatst werd die niet aanpasbaar was.
Dit was een verkeerde naam en keurig hersteld maar als iedereen over die foute Quote blijft zeuren?

Een Quote heeft voor en nadelen en ik ben voor totaal ermee stoppen in 1 topic, alleen als je naar ander Topic hier iets wil plaatsen vind ik prima... maar het lijkt hier de Quote 500 wel, wie kan de meeste plaatsen, vaak erg lange en dan flut regeltje eronder.....

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

@RADARmoderatie :
-waarom is de post vd reisleider in zn geheel en abrupt verdwenen?
-ook geen toelichting hierover gezien. Ik vind dat raar. :(

Wordt er nog nagedacht over de mogelijkheid om meerdere icoontjes onder een bericht te plaatsen?
Alleen de ' vind ik leuk ' vind ik persoonlijk onvoldoende .
Iets ' leuk vinden ' dekt n.m.m niet altijd het juiste idee over hoe je over dat bericht denkt.

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als we op Moderator berichten aanvinken Leuk... want we willen dat ze iets actiever worden?
Klikken maar.. niet hier maar op de Moderator berichten dus!

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Is mijn Topic al verwijderd?
De Stofzuiger vragen terwijl je maar een kleintje hebt... hoe serieus moet ik alle die daar reageerde nemen?
Ik ga geen van alle melden, Humor Topic zou mijn voorkeur hebben.
Kan ik heel veel legaal kwijt.

Ook de rest zou dan schoner blijven dus moet er een soms Dubieus Humor groep komen?

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Er is al een huiskamertopic, helaas wordt daar geen gebruik van gemaakt. Misschien tijd om dit nieuw leven in te blazen?

viewtopic.php?f=50&t=185047&p=2565617&h ... r#p2565617

BL2
Berichten: 4829
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

stofzuigertje schreef:...Is mijn Topic al verwijderd?...
Die eer geef ik toch erg graag aan een ander, namelijk de TS van dat topic !

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

viewtopic.php?f=40&t=187057

Geen Komkommer taart AUB....

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door sylvesterb »

stofzuigertje schreef: De Stofzuiger vragen terwijl je maar een kleintje hebt... hoe serieus moet ik alle die daar reageerde nemen?
?
Heel serieus ben ik bang. Je reacties zijn veelal offtopic, niet leesbaar en in sommige gevallen zet je aan tot crminieel handelen. Schijnbaar vind de moderatie het prima, ze reageren zelf niet meer op de meldingen.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Over een topic van stofzuigertje weet ik niets, ik weet wel dat de moderator mijn topic over onze stofzuiger heeft verwijderd. Onze andere apparaten, huishoudelijk of anderszins, doen het allemaal zoals ik ervan verwacht, dus meer van dit soort topics zijn van mij niet te verwachten.

Ik kreeg overigens een heel keurig en gemotiveerd bericht van de moderator, inclusief een paar tips. Een pluim voor de moderator van dienst!

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Erthanax schreef:Ik kreeg overigens een heel keurig en gemotiveerd bericht van de moderator, inclusief een paar tips. Een pluim voor de moderator van dienst!
Dat is inderdaad een zeer milde actie op een onderwerp dat gestart is om één persoon het middelpunt van spot en hoon te maken.
Op menig school halen ze dan een draaiboek tegen pesten uit de kast.

Mijn feedback op dit forum is dat het hoekje stoom afblazen voor een vaste groep deelnemers alhier niks oplost.
Alle vingers en oplossingen gaan naar de moderatie -van je af- maar veel belangrijker is om eens te kijken -naar je toe- wat je zelf doet om het klimaat hier een beetje acceptabel te houden. Zelfreflectie.

Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Charlotte68 schreef:
Charlotte68 schreef:Moderator, wat is het nut van onbeantwoorde topics. Denkt u dat er nog geantwoord wordt op een topic van 2016. Zou een vragensteller daar nog iets aan hebben.
Moderator, als u klaar bent met ingrijpen op dit forum, zou u dan mijn vraag van 3 dagen geleden kunnen beantwoorden.
Hoi Charlotte68, dat is een goede vraag! We tonen de onbeantwoorde topics op de Actueel-pagina zodat nieuwe topics niet ondergesneeuwd raken door actieve topics. In het verleden zagen we dat het nog wel eens voorkwam dat mensen geen reactie kregen. Sinds we de onbeantwoorde topics tonen op de Actuele-pagina is deze situatie flink veranderd. Doordat dit zo'n succes is, zie je echter wel oudere topics die geen reactie hebben ontvangen (en waarschijnlijk ook niet zullen krijgen) in het overzicht.

Mocht je een goed idee hebben hoe we dit kunnen voorkomen en we er toch voor kunnen zorgen dat onbeantwoorde topics alsnog een reactie krijgen, dan horen we dit graag!

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kan de moderatie zelf contact opnemen met de Ts van het onbeantwoorde topic met bijvoorbeeld de vraag, of dat topic moet blijven staan?

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klaas Jan schreef:
Erthanax schreef:Ik kreeg overigens een heel keurig en gemotiveerd bericht van de moderator, inclusief een paar tips. Een pluim voor de moderator van dienst!
Dat is inderdaad een zeer milde actie op een onderwerp dat gestart is om één persoon het middelpunt van spot en hoon te maken.
Op menig school halen ze dan een draaiboek tegen pesten uit de kast.

Mijn feedback op dit forum is dat het hoekje stoom afblazen voor een vaste groep deelnemers alhier niks oplost.
Alle vingers en oplossingen gaan naar de moderatie -van je af- maar veel belangrijker is om eens te kijken -naar je toe- wat je zelf doet om het klimaat hier een beetje acceptabel te houden. Zelfreflectie.

Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
Als je alleen maar vingers naar de moderatie ziet, heb je niet echt opgelet en een hoop gemist.

En voor wat betreft jouw perceptie van het verwijderde topic: als je niet onderkent dat de onderliggende boodschap daar niets met pesten, maar met een al vaak benoemd veel serieuzer probleem te maken had, dan heb je ook dáár een hoop gemist.

Nooit meer prijsvrij
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 mei 2018 11:41

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Nooit meer prijsvrij »

Radar schreef: Dat is ons inderdaad ook een doorn in het oog, en hiertegen treden wij de laatste tijd ook harder op.
Ik hoop dat deze mensen nog harder aangepakt worden en zelfs verwijderd/ geblokkeerd worden.
Ik heb laatste 2 topics gestart en wordt door een handjevol gebruikers (harde kern) alleen maar opzettelijk beledigd op persoon ipv dat ze een fatsoenlijke van toegevoegde waarde reacties achterlaten.
Ik denk dat het beter zou zijn als je zelf dit soort misbruikers kan blokkeren van de topics (aanvinken als vijand heeft weinig zin merk ik), zo heb ik het zelf in de hand en jullie minder werk. Ik blijf het melden maar merk dat er een vertraging op de lijn zit, waarvan de pesters/ meelopers van op de hoogte zijn en zich daarom zo ontzettend kinderachtig misdragen. Of het zijn daadwerkelijk kinderen die hier niks te zoeken hebben (ik denk het echt).
Hoe dan ook, ik ben nu langer bezig met het weren van pesters van mijn topics dan de topic zelf (inhoud). Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij.
Het doet mij denken aan vroeger op het schoolplein, zielig gedrag. Hoort hier niet thuis, irriteert alsmaar.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Forumgebruikers,

De Moderatie heeft enkele berichten van gebruikers verwijderd. Er wordt geruzied, gesproken over specifieke Forumleden en op de man gespeeld. Daarvoor is dit topic niet bedoeld.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

uh ik mis wat volgens mij !!!!

Gesloten