LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

Revoked schreef:
JvandeW schreef:
Dat is relatief eenvoudig te realiseren in posting.php.

Huidige code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify">
Nieuwe code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify" checked="checked">
lol...code schrijven is iets meer dan Googelen. Maar leuk geprobeerd....
Dan neem ik voor het gemak maar even aan dat jij een coder bent met ervaring op dit gebied en kunt weerleggen dat de code die ik heb geschreven (en dan ook niet van Google heb gehaald) incorrect is?

Tenzij phpBB server side een wirwar aan code is of Radar zelf zodanig aan de code heeft gesleuteld dat er geen doorkomen aan is, moet het niet zo heel moeilijk zijn om middels PHP mijn voorgestelde HTML-code uit te spugen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Moneyman schreef:
Radar schreef:
Moneyman schreef:Bijzonder jammer om te zien dat mijn post met citaten van op de man spelende reacties is weggehaald in onderstaand topic, terwijl alle op de man spelende reacties zelf zijn blijven staan.

En dat terwijl ik mijn bericht zelf had gemeld en van een toelichting had voorzien. Een reactie of toelichting heb ik niet eens gehad.

Bijzonder slecht modereerwerk.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 738c1934e9
In het logboek zien wij geen verwijdering van een bericht van jouw hand uit het betreffende topic. Doel je soms op dit bericht: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 0#p2612537 ? Dat staat er nog gewoon, althans op het moment van schrijven.

We sturen je hier ook een PB over maar aangezien je dit hier openbaar neerzet leek het ons goed om ook hier even te reageren.
Volkomen terecht, en mijn excuses! :oops: :oops: Ik kon mijn bericht vanmorgen niet terugvinden, maar blijkbaar heb ik niet goed gekeken en jullie ten onrechte van slecht modereren beschuldigd. Nogmaals: excuses.

En aangezien de voorgaande berichten die ik citeerde inmiddels verwijderd zijn, mag mijn bericht ook weg. Bedankt!
Kan gebeuren :) Maar jij ook bedankt voor het melden; hierdoor is het topic nu weer redelijk op orde.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Weer is het gebeurd, dat een topic door de moderator/redactie of beheerder werd gesloten ...

Kan de moderator, de redacteur of de beheerder ook uitleggen of dit aan de topicstarter te wijten is. Of lig het aan de reageerders? Ligt het dan aan bepaalde reageerders en waarom worden die dan niet verwijderd?

Bestraft wordt primair de topicstarter ... !!


Stimuleren van saamhorigheid

In tijden dat mediabeleving door online mediagebruik een steeds individueler karakter lijkt te krijgen, beseft AVROTROS dat verschillende soorten media juist bij uitstek geschikt zijn om een saamhorigheidsgevoel te creëren.
Vanuit de doelstelling een zo groot mogelijk publiek te bereiken, zijn wij trots op programma’s die impact hebben op de maatschappij. Radio en televisie zijn van oudsher media die een brug slaan tussen generaties en die mensen bij elkaar brengen. Die brug is er nog steeds, alleen heeft deze in de loop der jaren wat renovatiewerkzaamheden ondergaan.

BRON: Uit het Jaarverslag 2017

(We ztiten momenteel weiiswaar in de renovatiewerkzaamheden, maar er gebeuren hier inmiddels rare beslissingen).

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... &start=140
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 04 sep 2018 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

JvandeW schreef:Dat is relatief eenvoudig te realiseren in posting.php.

Huidige code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify">
Nieuwe code

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify" checked="checked">
HTML is erg vergevingsgezind, alleen ik ken hem zo:

Code: Selecteer alles

<input type="checkbox" name="notify" id="notify" checked>

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:What's new??

Forummer is terug en weer reageren dezelfde forummers erop als door een bij gestoken :?

Niets geleerd over het niet voeden van een trol?
Maar ondertussen heb je wel een aantal berichten van dezelfde forummers 'geliked'... :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Mooie frisse duidelijke site!
Zover ik het nu kan zien heb ik geen aanmerkingen maar zal nog wel het e.e.a moeten uitvogelen als digibeet :wink:

Alleen de staan er nog als enig ' commentaar ' mogelijk , ik zie graag wat meer mogelijkheden.
En is het nu mogelijk om een bericht door meerderen te laten melden?

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ik zie mijn eigen berichten niet meer staan. Wellicht kijk ik eroverheen ?

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik zie geen cijfertjes, 1,2,3 etc. meer in de vakjes van de topics staan als er meerdere pagina's zijn.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Lowieze schreef:
05 sep 2018 12:13
Ik zie geen cijfertjes, 1,2,3 etc. meer in de vakjes van de topics staan als er meerdere pagina's zijn.
Over het vakje hoveren en dan wordt zichtbaar. Die had ik al wel ontdekt.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

Teunbosseman schreef:
05 sep 2018 12:14
Lowieze schreef:
05 sep 2018 12:13
Ik zie geen cijfertjes, 1,2,3 etc. meer in de vakjes van de topics staan als er meerdere pagina's zijn.
Over het vakje hoveren en dan wordt zichtbaar. Die had ik al wel ontdekt.
Bij de iPad werkt dat helaas niet.

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Lowieze schreef:
05 sep 2018 12:20
Teunbosseman schreef:
05 sep 2018 12:14
Lowieze schreef:
05 sep 2018 12:13
Ik zie geen cijfertjes, 1,2,3 etc. meer in de vakjes van de topics staan als er meerdere pagina's zijn.
Over het vakje hoveren en dan wordt zichtbaar. Die had ik al wel ontdekt.
Bij de iPad werkt dat helaas niet.
Hmmm bij windows wel en android alleen als ik aanklik. Dat wordt aanpassen of er moet een dieper gelegen gedacht achterzitten, bv het niet zo snel zichtbaar maken dat er 55 paginas zijn om te lezen :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
05 sep 2018 12:13
Ik zie geen cijfertjes, 1,2,3 etc. meer in de vakjes van de topics staan als er meerdere pagina's zijn.
Dit dus.

Ben net ingelogd, moet nog even kijken wat ik er van vindt. Vooral wennen denk ik, maar wennen is iets wat nu eenmaal bij veranderingen hoort.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat me wel opvalt is dat bij 'actieve topics' alle berichten inktzwart zijn. Ik kan nu niet zien welke ik wel of niet gelezen heb. Dat vind ik wel jammer. Wat is daar de reden voor (dat ze allemaal zwart zijn, niet dat ik het jammer vind :wink: )?

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

De rode meldknop is denk ik wel een verbetering. Misschien dat mensen nu eerder geneigd zijn een bericht te melden, in plaats van een off-topic discussie aan te gaan. Hopelijk werkt het.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Alleen die blauwe knop 'bericht' naast 'door - naam gebruiker' snap ik niet? Als ik er op druk komt het bericht tevoorschijn dat ik al voor me heb.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door thecure »

Teunbosseman schreef:
05 sep 2018 12:12
Ik zie mijn eigen berichten niet meer staan. Wellicht kijk ik eroverheen ?
Klopt voorheen had je een overzicht van de topics waar je zelf in gereageerd hebt.
tevens zie ik ook geen cijfers meer in de vakjes.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Is het een idee om de witte 'quote' knop en 'wijzig' knop een kleurtje te geven? Net zo blauw als de accountnamen bijvoorbeeld? Ik vind het witte wat slecht zichtbaar.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
05 sep 2018 13:08
Is het een idee om de witte 'quote' knop en 'wijzig' knop een kleurtje te geven? Net zo blauw als de accountnamen bijvoorbeeld? Ik vind het witte wat slecht zichtbaar.
Ik had uw reactie als 'leuk' aangeklikt, maar als ik later terug kijk is daar niets meer van te zien. Verdwenen :(

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ikk heb ook geen cijfertjes. De vind ik leuk knop werkt niet.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

"Volgende" en "vorige" knop zijn ook verdwenen?

Gesloten