LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Eens! Eventuele pb's "verzuipen" nu tussen de onbelangrijke notificaties. Ik ga eens snuffelen of je de verschillende notificaties afzonderlijk aan- en uit kunt zetten.

Een ander nadeel is dat die notificaties je overal heen brengen als je erop klikt, behalve naar de plek waar je moet zijn.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 06 sep 2018 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

En dat kan gelukkig: in je gebruikerspaneel, onder "profielvoorkeuren", en dan "wijzig notificatieopties".

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

De notificaties van de reacties heeft wat weg van wat er in de deze clip met het blik vlees gebeurt.
https://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
06 sep 2018 09:22
En dat kan gelukkig: in je gebruikerspaneel, onder "profielvoorkeuren", en dan "wijzig notificatieopties".
Juist! Ik heb het nu aangepast en wil alleen notificaties van PB.s ontvangen en heb alleen nu dat aangevinkt.
De rest wordt mij teveel.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Jablan »

Deze kwam net even in beeld:
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /data-v2/www/forum/custom/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 60: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
06 sep 2018 09:22
En dat kan gelukkig: in je gebruikerspaneel, onder "profielvoorkeuren", en dan "wijzig notificatieopties".
Bij mij zijn het de 'forumvoorkeuren'. :wink:

Maar inderdaad, je kunt hier aan en uitzetten waar je notificaties voor wil ontvangen. Opvallend dat je standaard ook een notificatie in je mailbox krijgt. Het was een wens van sommigen dat topicstarters via de mail zouden vernemen dat er op hun topic is gereageerd, in de hoop dat ze nog een keer terugkomen. Dat is dus gehonoreerd. :D

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
06 sep 2018 10:17
Moneyman schreef:
06 sep 2018 09:22
En dat kan gelukkig: in je gebruikerspaneel, onder "profielvoorkeuren", en dan "wijzig notificatieopties".
Bij mij zijn het de 'forumvoorkeuren'. :wink:

Maar inderdaad, je kunt hier aan en uitzetten waar je notificaties voor wil ontvangen. Opvallend dat je standaard ook een notificatie in je mailbox krijgt. Het was een wens van sommigen dat topicstarters via de mail zouden vernemen dat er op hun topic is gereageerd, in de hoop dat ze nog een keer terugkomen. Dat is dus gehonoreerd. :D
Ik dacht meer dat een letterlijke mail in bv Outlook werd bedoeld bij nieuwe forummers.
Als zelfs doorgewinterde forummers het hier al niet begrijpen dat er een mail is binnen het forum, hoe moet een nieuwe forummer dat dan weten?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik mis ook de 'eigen berichten'. Ik heb ineens geen 'vijanden' meer maar 'negeeropties' of zoiets. Een handige functionaliteit die mij al veel ergernis bij het lezen heeft bespaard.
Ik ben elke dag op het forum maar vooral op de achtergrond omdat ik heb gezien in al die jaren dat een topic vaak stopt zodra ik heb gereageerd. Ik zal bij veel mensen in de 'negeer' staan denk ik.
Verder lees ik in 30 seconden gewoon de lijst met 'nieuwe topics/reacties' en dan weet ik of ik verder wil lezen of niet. Ik vind al die notificaties maar vermoeiend.
Even terzijde: ik geloof dat een van de mensen die het meest opviel door onnodige en onware reacties, er al een paar dagen niet meer is. Dat vind ik wel een verbetering.

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Miepje1 schreef:
06 sep 2018 10:46
Ik mis ook de 'eigen berichten'. Ik heb ineens geen 'vijanden' meer maar 'negeeropties' of zoiets. Een handige functionaliteit die mij al veel ergernis bij het lezen heeft bespaard.
Dat wilde ik net zeggen, het 'vijandenlijstje' is vervangen door het 'negeerlijstje'. Wat dat betreft heeft de redactie goed geluisterd naar de onvrede over het begrip 'vijand', terwijl de functie zelf gehandhaafd blijft. Dit is zeker een grote verbetering, ik vind dat deze vlag de lading veel beter dekt.

De vele vergaderingen achter de schermen hebben tot goede resultaten geleid, dat wordt nu wel duidelijk. Ok, het duurde allemaal wat langer dan dat wij geduld hadden (dat gaat vaker zo), maar al die tijd werd de feedback zeker wel serieus genomen.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Helaas werkt het 'Vind deze reactie leuk' knopje nu even niet... ;-)

Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Miepje1 schreef:
06 sep 2018 12:46
Helaas werkt het 'Vind deze reactie leuk' knopje nu even niet... ;-)
Alleen de rand van het hartje licht rood op, beetje zielig. :lol:

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
06 sep 2018 12:49
Miepje1 schreef:
06 sep 2018 12:46
Helaas werkt het 'Vind deze reactie leuk' knopje nu even niet... ;-)
Alleen de rand van het hartje licht rood op, beetje zielig. :lol:
Ik 'vind deze reactie leuk'

Erthanax
Berichten: 9666
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het contour van het hartje wordt dan wel rood, als je later terugkeert in het topic is het weer zwart. Van geen enkel bericht kan ik zien of/dat het door iemand geliked is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

RADAR
jullie delen geen permabans meer uit, toch?
Zijn er evengoed uitzonderingen te maken zoals daar zijn :
- bij voortduring offtopic bijdragen waardoor het topic om zeep wordt geholpen
- bij voortduring op de man spelend
- bij voortduring provocerend nd reageerders
- bij voortduring onaangenaam onrust en geruzie veroorzakend
- bij voortduring reïncarneren

Ook graag meerdere meldingen mogelijk maken waardoor een dergelijke onaangename forummer opnieuw goed bij jullie in het vizier komt en blijft.


In afwachting.......moederslink

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door madfred »

Erthanax schreef:
06 sep 2018 13:44
Het contour van het hartje wordt dan wel rood, als je later terugkeert in het topic is het weer zwart. Van geen enkel bericht kan ik zien of/dat het door iemand geliked is.
Dit is inderdaad irritant, hopelijk wordt het snel opgelost.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

en weer een aantal vinkjes die je uit moet zetten waar je niet om gevraagd hebt en ook niet over lastig gevallen wil worden :(

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
06 sep 2018 11:21
Miepje1 schreef:
06 sep 2018 10:46
Ik mis ook de 'eigen berichten'. Ik heb ineens geen 'vijanden' meer maar 'negeeropties' of zoiets. Een handige functionaliteit die mij al veel ergernis bij het lezen heeft bespaard.
Dat wilde ik net zeggen, het 'vijandenlijstje' is vervangen door het 'negeerlijstje'. Wat dat betreft heeft de redactie goed geluisterd naar de onvrede over het begrip 'vijand', terwijl de functie zelf gehandhaafd blijft. Dit is zeker een grote verbetering, ik vind dat deze vlag de lading veel beter dekt.............
Vrienden en vijanden staat er bij mij nog wel in het gebruikerspaneel in die grijze balk.
Als ik daar op klik wordt dat blokje zwart en verschijnt daaronder links ,
onder elkaar :
'beheer ' vrienden
'beheer ' vijanden
Geen negeeropties dus bij mij :roll:

Lady1234
Berichten: 27078
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bij mij staat ook: beheer vrienden, beheer vijanden. Niet dat ik daar iets in gezet heb.

witte angora
Berichten: 30723
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Het woord 'negeerlijstje' zie je pas als een gebruiker in het vijandenlijstje iets heeft gepost. Daar stond eerst 'vijandenlijst.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Ok. Ik heb geen vrienden noch vijandenlijstjes gemaakt , nog niet.... :wink:

En zo gaan we nog wel het e.e.a ontdekken......

Gesloten