LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

moederslink schreef:
11 sep 2018 17:04
Het punt is wel dat u sowieso : uw verblijf ' genoten ' hebt.
Ondanks alle misère heeft u toch de tijdsduur volgemaakt.

Vraag eens advies aan het Juridisch Loket....dat is de 1e keer gratis.

NB : heeft u verdere ' bewijzen ' gefotografeerd , behalve dat vriezertje?
Die verrotte douchevloer bv?
De viezigheid verder?
Ik heb overal foto's van gemaakt en ook toegestuurd naar Europarcs, ze hebben de klacht ook erkend en aangegeven dat het niet kan. Het is puur de oplossing die ze bieden en de manier hoe ze met ons als klanten om gaan wat ons niet aan staat.

Om één of andere vage reden is de helft van mijn begin post weg, ik had namelijk ook de foto's geplaatst van de kapotte vloer en de rest.

En op zich heb je een punt dat ik daar wel ben gebleven maar ik had ook niet echt een keuze, het was midden in de zomer vakantie, ze hadden daar geen ander vrij huisje. Naar een ander park gaan was ook geen optie want ik heb nou niet echt een geldboom in de tuin staan zeg maar en daarnaast, zie midden in de zomervakantie nog maar iets te vinden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door moederslink »

Bedankt voor uw reactie in ieder geval.
Dat er midden in het hoogseizoen niet 1-2-3 een ander huisje op een ander park beschikbaar is begrijp ik ook.
Toch , neem ik aan, heeft u een plezierige vakantie gehad , nadat alles door uzelf was opgeruimd en schoongemaakt?
Afgezien van die verrotte douchevloer natuurlijk.
Welke waarde heeft die cadeaubon? Is dat de moeite waard?
Zo te lezen doen ze niet aan financiële vergoedingen , maar goed u kunt altijd toch nog het e.e.a proberen en advies vragen aan JL .
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zelf geloof ik er niet meer zo in.
U bent ondanks alles gebleven , hebt uit coulance een cadeaubon gekregen en ik vrees dat het daar bij blijft.
Vervelende ervaring en geen oplossing naar uw wens.
Laat maar weten hoe dit afloopt, ok?

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

moederslink schreef:
12 sep 2018 10:50
Bedankt voor uw reactie in ieder geval.
Dat er midden in het hoogseizoen niet 1-2-3 een ander huisje op een ander park beschikbaar is begrijp ik ook.
Toch , neem ik aan, heeft u een plezierige vakantie gehad , nadat alles door uzelf was opgeruimd en schoongemaakt?
Afgezien van die verrotte douchevloer natuurlijk.
Welke waarde heeft die cadeaubon? Is dat de moeite waard?
Zo te lezen doen ze niet aan financiële vergoedingen , maar goed u kunt altijd toch nog het e.e.a proberen en advies vragen aan JL .
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zelf geloof ik er niet meer zo in.
U bent ondanks alles gebleven , hebt uit coulance een cadeaubon gekregen en ik vrees dat het daar bij blijft.
Vervelende ervaring en geen oplossing naar uw wens.
Laat maar weten hoe dit afloopt, ok?
Wij hebben het ( hoe cliche het ook klinkt ) het naar ons zin gehad omdat de kinderen het leuk hebben gehad maar ik heb mij persoonlijk een hele week zitten opvreten.

Ik was ook akkoord gegaan met de cadeaubon, vond ik ook een nette oplossing van hun en dat heb ik ze ook gemeld maar waar nooit over is gesproken zijn de bijkomende kosten bij zo'n bon, dat je borg en toeristenbelasting zou moeten betalen had ik echt geen punt gevonden maar € 195 extra betalen op een cadeaubon vind ik te absurd voor woorden.

Hun kwamen zelf met deze coulance, ik heb daar nooit om gevraagd en vond het daarom erg netjes van ze dat ze dit naar aanleiding van de klacht als tegemoetkoming gaven.
De meerwaarde van de bon was voor ons dat we konden zien ( zoals ze zelf ook al zeiden ) dat het ook gewoon op een andere manier kon dan dat wij hadden ervaren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik snap er eerlijk gezegd niets van dat u voor een cadeaubon ook nog € 195 moet bijbetalen :shock:
Dat is raar en zou ook ik niet accepteren.
Een cadeaubon , uit coulance , prima , maar dan is dat ook een cadeau !
Misschien is dit tzt ook nog iets voor Omroep Max ?!

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

moederslink schreef:
12 sep 2018 11:07
Ik snap er eerlijk gezegd niets van dat u voor een cadeaubon ook nog € 195 moet bijbetalen :shock:
Dat is raar en zou ook ik niet accepteren.
Een cadeaubon , uit coulance , prima , maar dan is dat ook een cadeau !
Misschien is dit tzt ook nog iets voor Omroep Max ?!
Precies, dat is dus ook mijn ergernis.
Het feit dat ik € 195 moet betalen voor een '' Cadeaubon ''

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door tttlocke »

ChantalO schreef:
12 sep 2018 12:39
moederslink schreef:
12 sep 2018 11:07
Ik snap er eerlijk gezegd niets van dat u voor een cadeaubon ook nog € 195 moet bijbetalen :shock:
Dat is raar en zou ook ik niet accepteren.
Een cadeaubon , uit coulance , prima , maar dan is dat ook een cadeau !
Misschien is dit tzt ook nog iets voor Omroep Max ?!
Precies, dat is dus ook mijn ergernis.
Het feit dat ik € 195 moet betalen voor een '' Cadeaubon ''
Begint u dan eens met uit te leggen wat u bedoelt met '€ 195 bij betalen op een cadeaubon'.
Nu stelt u dat u onrecht wordt aangedaan door de compensatie met de cadeaubon, maar iedereen moet hier maar gissen wat er precies aan de hand is.
Ik neem aan dat de cadeaubon een bepaalde waarde heeft. Die kunt u inzetten bij Europarcs. Wilt u iets dat boven de waarde van de cadeaubon uitstijgt, dan zult u dat zelf bij moeten betalen. Dat is logisch.
Als u dat bedoelt met '€ 195 moeten betalen voor een cadeaubon' (bij een bepaalde samenstelling van het gekozen verblijf dus), dan heeft u geen punt.
Als u iets anders bedoelt, is het tijd dat u vertelt wat dat is.
Anders fantaseer ik nog even verder wat u zou kunnen bedoelen: misschien zegt Europarcs 'Excuses, wij willen u graag een tegemoetkoming geven van, pak 'm beet, x % wat in geval neerkomt op € 205 euro. U kunt deze € 205 besteden voor een volgend verblijf op ons park. Deze tegemoetkoming geven wij u graag in de vorm van een cadeaubon. Deze cadeaubonnen hebben een vaste waarde. De cadeaubon met de laagst mogelijke waarde boven het aan u toegekende compensatiebedrag is de bon met een waarde van € 400. Die kunt u krijgen, maar dan moet u ons eerst even € 195 betalen.
Of: u heeft een cadeaubon gekregen van x euro, maar cadeaubonnen kunnen alleen worden ingezet voor bestedingen van minimaal x + 195 euro.
Of: de cadeaubon kan alleen worden ingezet voor bestedingen bij Europarcs niet voor het betalen van de wettelijke toeristenbelasting of het voldoen van een borgsom. Ook in dit geval heeft u geen punt. Het maakt bovendien niets uit als u de totale kosten meer bedragen dan de waarde van de bon vermeerderd met de toeristenbelasting. En borgsommen krijgt u doorgaans gewoon terug. De cadeaubon kan echter niet worden ingezet voor de borgsom als 'truc' om in feite de cadeaubon om te wisselen in contant geld.

Zeg het maar.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door tttlocke »

ChantalO schreef:
11 sep 2018 17:08
tttlocke schreef:
11 sep 2018 16:11
Een knokploeg inschakelen?
Of heeft u misschien een beter idee?
Beetje overdreven vind je niet? :roll:
Ik bedoelde dat niet echt zo. Het was meer een knipoog en voorzet naar alfatrion.
alfatrion geeft doorgaans juridisch solide adviezen in kwesties zoals de uwe, maar het is wel prettig te weten of een topic starter wel openstaat voor een juridisch traject of dat het u daar helemaal niet om gaat, voordat je je bijdrage formuleert.

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

tttlocke schreef:
12 sep 2018 13:32
ChantalO schreef:
12 sep 2018 12:39
moederslink schreef:
12 sep 2018 11:07
Ik snap er eerlijk gezegd niets van dat u voor een cadeaubon ook nog € 195 moet bijbetalen :shock:
Dat is raar en zou ook ik niet accepteren.
Een cadeaubon , uit coulance , prima , maar dan is dat ook een cadeau !
Misschien is dit tzt ook nog iets voor Omroep Max ?!
Precies, dat is dus ook mijn ergernis.
Het feit dat ik € 195 moet betalen voor een '' Cadeaubon ''
Begint u dan eens met uit te leggen wat u bedoelt met '€ 195 bij betalen op een cadeaubon'.
Nu stelt u dat u onrecht wordt aangedaan door de compensatie met de cadeaubon, maar iedereen moet hier maar gissen wat er precies aan de hand is.
Ik neem aan dat de cadeaubon een bepaalde waarde heeft. Die kunt u inzetten bij Europarcs. Wilt u iets dat boven de waarde van de cadeaubon uitstijgt, dan zult u dat zelf bij moeten betalen. Dat is logisch.
Als u dat bedoelt met '€ 195 moeten betalen voor een cadeaubon' (bij een bepaalde samenstelling van het gekozen verblijf dus), dan heeft u geen punt.
Als u iets anders bedoelt, is het tijd dat u vertelt wat dat is.
Anders fantaseer ik nog even verder wat u zou kunnen bedoelen: misschien zegt Europarcs 'Excuses, wij willen u graag een tegemoetkoming geven van, pak 'm beet, x % wat in geval neerkomt op € 205 euro. U kunt deze € 205 besteden voor een volgend verblijf op ons park. Deze tegemoetkoming geven wij u graag in de vorm van een cadeaubon. Deze cadeaubonnen hebben een vaste waarde. De cadeaubon met de laagst mogelijke waarde boven het aan u toegekende compensatiebedrag is de bon met een waarde van € 400. Die kunt u krijgen, maar dan moet u ons eerst even € 195 betalen.
Of: u heeft een cadeaubon gekregen van x euro, maar cadeaubonnen kunnen alleen worden ingezet voor bestedingen van minimaal x + 195 euro.
Of: de cadeaubon kan alleen worden ingezet voor bestedingen bij Europarcs niet voor het betalen van de wettelijke toeristenbelasting of het voldoen van een borgsom. Ook in dit geval heeft u geen punt. Het maakt bovendien niets uit als u de totale kosten meer bedragen dan de waarde van de bon vermeerderd met de toeristenbelasting. En borgsommen krijgt u doorgaans gewoon terug. De cadeaubon kan echter niet worden ingezet voor de borgsom als 'truc' om in feite de cadeaubon om te wisselen in contant geld.

Zeg het maar.
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd kregen wij naar aanleiding van onze klacht een cadeaubon om een weekendje op het zelfde park terug te komen. Wij zouden dan ( hun woorden ) zelf kunnen zien dat het anders kan dan wat wij hadden ervaren tijdens onze vakantie. Er is dus niet gesproken over dat ze een tegemoetkoming willen geven in de zin van een korting op een weekend weg. Het werd naar ons gebracht alsof wij op hun kosten een weekend terug mochten komen zodat wij met een positieve ervaring weer terug konden komen.

Toen de toezegging gedaan werd is er niet gesproken over extra bijkomende kosten.
Wij ging dus akkoord met deze cadeaubon en vonden dit een zeer nette oplossing.

Op het moment dat wij de bon binnen kregen hebben wij meteen een weekendje weg geboekt.
Toen wij de bevestiging kregen stond op de rekening dat wij dus zelf nog €195 bij moesten betalen voor extra kosten zoals schoonmaakkosten, bedlinnen, administratie kosten, toeristenbelasting en borg.
Dat deze extra kosten er nog bij zouden komen is nooit van te voren gecommuniceerd met ons, als wij namelijk van te voren hadden geweten dat wij nog bijna € 200 bij moesten betalen dan waren wij nooit akkoord gegaan met deze '' Cadeau '' bon.

Als er tegen u gezegd word dat er een cadeau bon onderweg is voor een weekendje weg, gaat u er dan vanuit dat je daar nog €200 extra voor moet betalen? Ik niet in ieder geval.

Dan hadden ze moeten zeggen dat zij op ons volgende bedrijf een korting wilde geven als coulance, maar niet nu aankomen met een cadeabon en dan de klant nog meer dan de helft zelf laten betalen. Dat is gewoon belachelijk.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door moederslink »

De borg krijgt u sowieso terug. Wat is het bedrag vd borg van die € 195?

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

tttlocke schreef:
12 sep 2018 13:50
ChantalO schreef:
11 sep 2018 17:08
tttlocke schreef:
11 sep 2018 16:11
Een knokploeg inschakelen?
Of heeft u misschien een beter idee?
Beetje overdreven vind je niet? :roll:
Ik bedoelde dat niet echt zo. Het was meer een knipoog en voorzet naar alfatrion.
alfatrion geeft doorgaans juridisch solide adviezen in kwesties zoals de uwe, maar het is wel prettig te weten of een topic starter wel openstaat voor een juridisch traject of dat het u daar helemaal niet om gaat, voordat je je bijdrage formuleert.
Nou een juridische zaak er van maken vind ik echt overdreven. Het is gewoon een principe kwestie gevonden. De manier hoe Europarcs met klachten afhandeling omgaat is gewoon niet netjes en daar wil ik andere voor behoeden.

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

moederslink schreef:
12 sep 2018 15:38
De borg krijgt u sowieso terug. Wat is het bedrag vd borg van die € 195?
Dat begrijp ik inderdaad, de borg zou (volgens mij) €60 zijn.
Maar dan nog vind ik het absurd dat er zoveel bij betaald moet worden voor een '' Cadeaubon ''

Ik denk dat ik mij er bij neer leg en gewoon lekker een weekendje weg boek bij de concurrent.

Lady1234
Berichten: 26917
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U moet niet bijbetalen voor een cadeaubon, u krijgt een korting op een volgend verblijf.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door moederslink »

ChantalO schreef:
12 sep 2018 15:57
moederslink schreef:
12 sep 2018 15:38
De borg krijgt u sowieso terug. Wat is het bedrag vd borg van die € 195?
Dat begrijp ik inderdaad, de borg zou (volgens mij) €60 zijn.
Maar dan nog vind ik het absurd dat er zoveel bij betaald moet worden voor een '' Cadeaubon ''

Ik denk dat ik mij er bij neer leg en gewoon lekker een weekendje weg boek bij de concurrent.
En bedlinnen hoeft u ook niet af te nemen , kunt u zelf meenemen.
Dat betekent nmm dat u dus dan alleen schoonmaakkosten - administratie kosten en toeristenbelasting betaalt .
En hoeveel is dat bedrag dan van deze 3 dingen opgeteld?
Dat kan nooit veel zijn en dan zit u zo.n weekendje in een " paleisje voor een prikkie " :wink:

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als ik het goed begrijp is nu het probleem dat ze gezegd hebben dat u een cadeaubon zou krijgen en u had daaruit begrepen dat er dan geen andere bijkomende kosten zouden zijn. Ik lees echter niet dat ook gezegd is door EP. Ergens gaat er dus in de communicatie tussen TS en EP wat mis

Lady1234
Berichten: 26917
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En die schoonmaakkosten hebt u al, onterecht, voor dat andere huisje betaald, zou die ook maar terugvragen.

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

juliomariner schreef:
12 sep 2018 16:12
Als ik het goed begrijp is nu het probleem dat ze gezegd hebben dat u een cadeaubon zou krijgen en u had daaruit begrepen dat er dan geen andere bijkomende kosten zouden zijn. Ik lees echter niet dat ook gezegd is door EP. Ergens gaat er dus in de communicatie tussen TS en EP wat mis
Wij hadden inderdaad begrepen dat wij die bon zouden mogen inleveren voor een weekendje weg op hun kosten, zo werd het namelijk ook gebracht. Er is niet gesproken over dat er extra kosten bij zouden komen maar er is inderdaad ook niet gesproken over dat ze er niet bij zouden komen. Het is inderdaad gewoon een miscommunicatie alleen zelfs dat geven ze niet eerlijk toe. Dat is gewoon jammer.

ChantalO
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2018 17:49

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door ChantalO »

Lady1234 schreef:
12 sep 2018 16:17
En die schoonmaakkosten hebt u al, onterecht, voor dat andere huisje betaald, zou die ook maar terugvragen.
Heb ik ook al voorgesteld maar dat kon niet.
Het enige wat ze met heel veel pijn en moeite nog er af wilde halen waren hun administratiekosten maar de rest moesten wij dan echt zelf betalen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou ok dan is de rest : schoonmaakkosten en toeristenbelasting.
( bedlinnen er af, administratiekosten eraf en borg er af )
En misschien die schoonmaakkosten dan ook nog terugvragen omdat u zelf had gepoetst?
Blijft alleen toeristenbelasting over :D

Dan bent u voor hooguit een paar tientjes toch weer een weekendje weg...

Maak er maar lekker gebruik van , de kinderen gaan weer genieten en u bent veeeel goedkoper uit dan een weekendje bij de concurrent in dit geval. :P
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 sep 2018 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door tttlocke »

ChantalO schreef:
12 sep 2018 15:34
.....rd gegaan met deze '' Cadeau '' bon.
....
...Dat is gewoon belachelijk.
Hèhè, eindelijk. Dit alles had natuurlijk in uw openingsbijdrage moeten staan. Er ging iets mis met het verzenden daarvan, maar tegenover de lezers hier was het wel zo fatsoenlijk geweest om alsnog die informatie te geven toen u ontdekte dat het niet geplaatst was, tenzij het uw hoofddoel is om Europarcs onder druk te zetten via dit forum. Dat werkt inderdaad ook zonder dat u veel moeite doet de lezers hier te informeren met een volledig verhaal.
Het is dus een kwestie van uw woord tegen dat van Europarcs.
Ik vind eerlijk gezegd de lezing van Europarcs geloofwaardiger. En wel hierom:
1. 'Het werd naar ons gebracht alsof wij op hun kosten....' Dat is niet een erg stellige verklaring. Eerder een vaag geformuleerde beleving.
2. Er is sprake van 'cadeaubon'. Een cadeaubon is een waardebon die de ontvanger naar eigen keuze kan besteden. Een cadeaubon vertegenwoordigt een bepaalde waarde in geld . Het bedrag dat door de cadeaubon wordt vertegenwoordigd heeft dezelfde functie als ruilmiddel als baar papiergeld. Er is geen sprake van een tegoedbon of een voucher.
3. Het is onwaarschijnlijk dat Europarcs u een compensatie zou aanbieden in de vorm van 'een weekendje weg' zonder daar voorwaarden aan te stellen. Dit omdat er (forse) prijsverschillen kunnen zijn tussen verschillende 'weekendjes weg',

Ze hebben u dus gewoon een korting aangeboden op een volgend verblijf. Een normale gang van zaken.
Van 'bijbetalen voor een bon', laat staan van 'betalen voor een bon' is geen sprake.

Advies: probeer het te laten rusten en verheug u op dat weekendje weg. Het feit dat u bereid was tot een volgend verblijf bij Europarcs laat zien dat het allemaal niet zo dramatisch was. U heeft er nog vertrouwen in. Geniet er dan ook van!

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Cadeaubon van Europarcs gekregen n.a.v. klacht maar daar wel €195 voor moeten betalen

Ongelezen bericht door alfatrion »

tttlocke schreef:
12 sep 2018 16:49
2. Er is sprake van 'cadeaubon'. Een cadeaubon is een waardebon die de ontvanger naar eigen keuze kan besteden. Een cadeaubon vertegenwoordigt een bepaalde waarde in geld . Het bedrag dat door de cadeaubon wordt vertegenwoordigd heeft dezelfde functie als ruilmiddel als baar papiergeld. Er is geen sprake van een tegoedbon of een voucher.
Even een side note: ik zie geen wezenlijk verschil tussen een cadeaubon, tegoedbon of een voucher, omdat dit allemaal een vorderingsrecht aan toonder ervan betreft.
tttlocke schreef:
12 sep 2018 16:49
3. Het is onwaarschijnlijk dat Europarcs u een compensatie zou aanbieden in de vorm van 'een weekendje weg' zonder daar voorwaarden aan te stellen. Dit omdat er (forse) prijsverschillen kunnen zijn tussen verschillende 'weekendjes weg',

Ze hebben u dus gewoon een korting aangeboden op een volgend verblijf. Een normale gang van zaken.
Van 'bijbetalen voor een bon', laat staan van 'betalen voor een bon' is geen sprake.
Oneens. Europarcs is tekortgeschoten in haar verplichtingen en TS heeft daar schade aan onder vonden. Gedwongen winkelnering is dan ongepast.

Gesloten