LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kent iemand het bedrijf Ryde?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jes4
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 aug 2018 18:52

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door jes4 »

@ hans,

beide gedaan ging men niet op in.
Laatst gewijzigd door jes4 op 13 sep 2018 15:18, 3 keer totaal gewijzigd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik voeg toe aan het goede advies hierboven (van Erthanax) dat u zich beter niet kunt laten leiden door principes als 'ook wil ik enkel betalen aan een bedrijf wat eerlijk werkt'. Dat kan duur(der) uitpakken.

jes4
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 aug 2018 18:52

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door jes4 »

ttlocke. nu je het zegt je hebt gelijk. Heb ik zo niet naar hen gemaild.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door tttlocke »

jes4 schreef:
13 sep 2018 14:59
ttlocke. nu je het zegt je hebt gelijk. Heb ik zo niet naar hen gemaild.
Nee, dat snap ik ;)
Ik bedoel dat u best uw bedenkingen mag hebben bij de handelwijze van het bedrijf (misschien 'niet eerlijk), maar dat het beter is de beslissing al dan niet te betalen te baseren op wat u redelijk acht (u erkent dat een zekere vergoeding op zijn plaats is) en rekeninghoudend met wie in zijn recht staat (en in welke mate).

jes4
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 aug 2018 18:52

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door jes4 »

Ja klopt, bedankt voor de aanvulling.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo @jes4, hier http://fotoanoniem.nl/wp-content/upload ... FA2015.pdf vindt u een lijst met vergoedingen voor fotomateriaal zoals gebruikelijk in Nederland. Misschien help het u om te bepalen wat redelijk is en wat niet.
Zoals ik al eerder zie zou ik (blijven) onderhandelen over de hoogte van de vergoeding maar uiteindelijk wel de knoop doorhakken en betalen. U lost een juridisch geschil, waarin u zwak staat, op en bent er verder dan vanaf.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kent iemand het bedrijf Ryde?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is goed dat u uw "openingsbod" flink hebt verhoogd. Zo laat u zien dat u wilt bewegen en van goede wil bent. Modefotografie is doorgaans duurder dan algemene fotografie, dat werkt helaas in uw nadeel. Hopelijk komt Ryde nogmaals met een voorstel dat lager is dan hun vorige van 665. U kunt dan weer een tegenbod doen. Houd daarbij wel rekening met de btw die Ryde nog bovenop het factuurbedrag rekent.

Gesloten