alfatrion schreef: ↑24 sep 2018 22:06
tttlocke schreef: ↑24 sep 2018 18:50
Dit is een prima antwoord op de vraag die gesteld werd.
Ik ben geen tekstschrijver voor de wijze waarop het aanbod op een bestelpagina gepresenteerd wordt, dus waarom u mij zo beoordeelt, is mij een raadsel. En met juridische kwesties heeft mijn antwoord al helemaal niets te maken.
Dat is wel een beetje de slager die zijn eigen vlees keurt. Ik ga er natuurlijk vanuit dat je opereert onder de premisse dat je gelijk hebt; opereren onder de premisse dat je ongelijk hebt is ondoenlijk. Ik zie je alleen niet de algemene voorwaarden scheiden van de kern. Als ik een zo'n lang antwoord terugkrijgt dan kan ik alleen maar denken dat het kennelijk toch wel erg ingewikkeld is en het door Student90 geschetste scenario niet enkel theoretisch is, maar ook daadwerkelijk voorkomt.
Gelukkig heeft niet iedereen daar last van bij het lezen van waterdichte , maar (volgens u) te lange antwoorden. Student90 snapte het product niet en gaf er blijk van te denken dat sommige gebruikers niet krijgen waarvoor ze wel betalen. Hij stelde een vraag. Ik gaf antwoord.
Wat kan mij het schelen dat ik in mijn antwoord de algemene voorwaarden niet scheidt van de kern. Daar gaat het helemaal niet om Ik geef gewoon antwoord op een vraag. Probeer eens los te komen van die juridische dimensie. Probeert u de vraag maar eens korter te beantwoorden zonder verlies van informatie.
alfatrion schreef: ↑24 sep 2018 22:06
kweenie schreef: ↑24 sep 2018 21:22
Zoals je al eerder in dit topic hebt kunnen lezen staat op het scherm waar je het inschakelen van die bundel met een 'knop' bevestigt onder andere letterlijk de tekst "Het tegoed van de bundel vervalt om 0.00 uur Nederlandse tijd".
Je verwart steeds de reclamepagina, waar het product in wordt aangeprezen, met de bestelpagina, waar je de bundel kunt bestellen c.q. aanzetten.
De bestelpagina die u niet kunt zien, omdat u geen klant bent. Wat is uw punt?
Houdt Vodafone zich volgens u niet wel of niet aan de regels?
U mist bovendien het punt dat op die zogenaamde reclamepagina ook wordt beschreven hoe je de bundel kunt aanzetten door het sturen van een SMS met een bepaalde tekst. In die zin is de reclamepagina wel degelijk een 'bestelpagina'. Dat voldoet toch aan alle regels?
En als klant van Vodafone kan ik u mededelen, dat als je besluit de bundel aan te zetten via je Vodafone account (dat is naast SMS de tweede optie om de bundel te activeren), dat je dan gewoon weer dezelfde informatie gepresenteerd krijgt op de plaats waar je de bundel kunt aanzetten.