LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik ben juist blij dat dat soort Onzintopics weggehaald worden. Toch nog iets dat de moderatie goed doet.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is geen onzintopic, omdat daar heel veel slachtoffers van SODA meegeholpen kunnen zijn. Het beheer roept leden ook op om aparte draden te openen en ik zie echt geen probleem met dit topic.
viewtopic.php?f=98&t=186929&p=2599763#p2599763

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

alfatrion schreef:
26 sep 2018 18:12
Het is geen onzintopic, omdat daar heel veel slachtoffers van SODA meegeholpen kunnen zijn. Het beheer roept leden ook op om aparte draden te openen en ik zie echt geen probleem met dit topic.
viewtopic.php?f=98&t=186929&p=2599763#p2599763
Het wordt een onzintopic wanneer een gemiddelde bezoeker er door alle zijwegen geen touw meer aan vast kan knopen.

Je ziet het telkens weer gebeuren.

Ik denk dat dit pas stopt bij een permanente ban van de daders, gevoelig voor reacties van de moderatie is men immers niet.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

crazyme schreef:
27 sep 2018 09:10
alfatrion schreef:
26 sep 2018 18:12
Het is geen onzintopic, omdat daar heel veel slachtoffers van SODA meegeholpen kunnen zijn. Het beheer roept leden ook op om aparte draden te openen en ik zie echt geen probleem met dit topic.
viewtopic.php?f=98&t=186929&p=2599763#p2599763
Het wordt een onzintopic wanneer een gemiddelde bezoeker er door alle zijwegen geen touw meer aan vast kan knopen.

Je ziet het telkens weer gebeuren.

Ik denk dat dit pas stopt bij een permanente ban van de daders, gevoelig voor reacties van de moderatie is men immers niet.
Met die argumentatie kan je ieder topic en dus dit forum beter sluiten.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

crazyme schreef:
27 sep 2018 09:10
alfatrion schreef:
26 sep 2018 18:12
Het is geen onzintopic, omdat daar heel veel slachtoffers van SODA meegeholpen kunnen zijn. Het beheer roept leden ook op om aparte draden te openen en ik zie echt geen probleem met dit topic.
viewtopic.php?f=98&t=186929&p=2599763#p2599763
Het wordt een onzintopic wanneer een gemiddelde bezoeker er door alle zijwegen geen touw meer aan vast kan knopen.

Je ziet het telkens weer gebeuren.

Ik denk dat dit pas stopt bij een permanente ban van de daders, gevoelig voor reacties van de moderatie is men immers niet.
Vind jij dat de forumleden van mijn topic een spaghettidraad hebben gemaakt?
En begrijp ik je goed dat jij met mij eens bent dat het onzichtbaar maken van mijn topic daar niet de goede reactie op is?

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
27 sep 2018 15:33
Blijkbaar gata er iets niet goed in het forum: de linkjes naar specifieke berichten veranderen als het bericht naar een volgende pagina verschuift.
Dat komt omdat de link naar de pagina is. Wanneer er een bericht wordt verwijdert, kan het voorkomen dat het bericht op een andere pagina terecht komt. Dit is te voorkomen door de link te veranderen in:

Code: Selecteer alles

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?p=<nummer>#p<nummer>
Dat is alleen wel een gedoe. Het is beter als Radar het gewoon zo maakt dat een link bij een bericht altijd deze format heeft.

Edit:
De code tags zijn dus ook stuk.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
27 sep 2018 16:06
Moneyman schreef:
27 sep 2018 15:33
Blijkbaar gata er iets niet goed in het forum: de linkjes naar specifieke berichten veranderen als het bericht naar een volgende pagina verschuift.
Dat komt omdat de link naar de pagina is. Wanneer er een bericht wordt verwijdert, kan het voorkomen dat het bericht op een andere pagina terecht komt. Dit is te voorkomen door de link te veranderen in:

Code: Selecteer alles

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?p=<nummer>#p<nummer>
Dat is alleen wel een gedoe. Het is beter als Radar het gewoon zo maakt dat een link bij een bericht altijd deze format heeft.

Edit:
De code tags zijn dus ook stuk.
Maar ik had expliciet naar het bewuste bericht gelinkt door de code te kopiëren van het icoontje links bovenin de bewuste post, vóór de tekst "door Moneyman". Dat hoort te werken, maar doet het dus niet. De link werkt eerst goed, maar later niet meer.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar heeft die link aangepast, zodat deze nu niet meer de pagina opzoekt met het bericht. Dat is uiteraard niet hoe de ontwikkelaars van phpBB dit hebben bedoeld. Radar heeft er een link van gemaakt die niet meer werkt en de titel van het topic bevat.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb zelf gereageerd op het SODA topic van Alfatrion en kan meedelen dat het beslist geen onzintopic was.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door crazyme »

alfatrion schreef: Vind jij dat de forumleden van mijn topic een spaghettidraad hebben gemaakt?
En begrijp ik je goed dat jij met mij eens bent dat het onzichtbaar maken van mijn topic daar niet de goede reactie op is?
Het soda topic ken ik niet, ik doelde in zijn algemeenheid. Topics welke verzanden in oeverloze en nanavolgbare discussies zijn nutteloos.

Moderatie zal het een keer zat zijn om telkens de zooi op te ruimen. Of om zich voor elk wissewasje te moeten verantwoorden.

Het forum kan natuurlijk ook gewoon een keer dicht.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Aannames aannames.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

crazyme schreef:
27 sep 2018 20:10
Moderatie zal het een keer zat zijn om telkens de zooi op te ruimen. Of om zich voor elk wissewasje te moeten verantwoorden.
Zelfs al zou jouw aanname waar zijn, dan is dat nog steeds geen enkele legitimatie voor het verwijderen van een totaal niet ontspoord, maar wel interessant topic. Dan zijn er heel wat topics die zich daar veel beter voor lenen...

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Moderator / beheerder , wacht nog steeds op uw reactie.

blont007
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 sep 2018 20:24

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door blont007 »

gosewijn schreef:
28 sep 2018 16:17
Moderator / beheerder , wacht nog steeds op uw reactie.
U verplicht een Moderator HIER een reactie te plaatsen op een vraag die u nergens heeft gesteld. Ik kan mij vergissen maar zoiets doe je toch via PB.

Tenzij u het een meerwaarde vindt om het te vermelden op het topic 'Feedback'

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

blont007 schreef:
28 sep 2018 17:48
gosewijn schreef:
28 sep 2018 16:17
Moderator / beheerder , wacht nog steeds op uw reactie.
U verplicht een Moderator HIER een reactie te plaatsen op een vraag die u nergens heeft gesteld. Ik kan mij vergissen maar zoiets doe je toch via PB.

Tenzij u het een meerwaarde vindt om het te vermelden op het topic 'Feedback'
Dat vermeldt @Gosewijn al op 25-9.

blont007
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 sep 2018 20:24

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door blont007 »

En hij blijft het maar herhalen, herhalen en nog eens herhalen. Beetje onzinnig en ik zie het nut er niet van in, nu komt het over alsof de moderator zijn werk niet goed doet. Hij reclameert eigenlijk.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

blont007 schreef:
28 sep 2018 17:58
En hij blijft het maar herhalen, herhalen en nog eens herhalen. Beetje onzinnig en ik zie het nut er niet van in, nu komt het over alsof de moderator zijn werk niet goed doet. Hij reclameert eigenlijk.
En dat mag hij, daarvoor is ook onder meer dit Feedback topic.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Beetje onzinnig en ik zie het nut er niet van in,

Inderdaad jouw reactie is onzinnig , en jij bepaalt niet wat ik hier schrijf.

nu komt het over alsof de moderator zijn werk niet goed doet. Hij reclameert eigenlijk.

Helaas daar heb je volkomen gelijk in .

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

blont007 schreef:
28 sep 2018 17:58
En hij blijft het maar herhalen, herhalen en nog eens herhalen. Beetje onzinnig en ik zie het nut er niet van in, nu komt het over alsof de moderator zijn werk niet goed doet. Hij reclameert eigenlijk.
Dat komt niet zo over, dat is zo. Reageren op een pb is gewoon de basis.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Het beantwoorden van een PB is het minste wat gedaan kan en moet worden, al is het alleen maar uit fatsoen.
Daarin zijn ze wel wat laks en er zijn meerderen geweest in dit feedbacktopic die hierover geklaagd hebben.

En trouwens....een update geven n.a.v al deze feedback mag zolangzamerhand ook wel weer eens komen, bv
wat gaan ze inpassen en wat is niet toepasbaar of niet haalbaar ....

Gesloten