LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulpmiddelwereld.nl

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Teigram1959
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2018 12:20

Hulpmiddelwereld.nl

Ongelezen bericht door Teigram1959 »

Bij Hulpmiddelwereld.nl op zoek naar een bestek voor een Parkinson-patiente. Er zijn twee soorten bestek verkrijgbaar, zien hetzelfde uit, maar een is zwaarder. De dame van de Klantenservice adviseert het lichtere, ze weet wel niet waarom, maar 'dat staat ook bij het artikel dat dat onze keus is'. Bij het bestek staat ook een prijs vermeld van 9,95. Dat kost de lepel, maar de vork (17,95) en het mes (13,95) zijn veel duurder. Gebeld hoe dat kan, want ik las nergens een 'vanaf' prijs. Systeemtechnisch blijkt het niet mogelijk er een 'vanaf'prijs bij te zetten. Ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben en het bestek voor de prijs wil zoals dat op internet staat. Dat gaat niet. Gevraagd naar de Klachtenafdeling krijg ik te horen dat ze die niet hebben. Blijkt dus wel het geval. Mailtje gestuurd en uitgelegd dat ik het een rare gang van zaken vind. Als antwoord krijg ik de vraag welk bestelnummer ik gebruikt heb. Zaak nog eens uitgelegd. Het antwoord is niet erg bevredigend. Ze adviseren - nu ineens - het zwaardere bestek en stellen dat ik geen gelijk heb met mijn stelling dat als het redelijkerwijs aan te nemen is dat de prijs klopt, ze dit ook voor dit bedrag moeten leveren. Nee, want de prijzen kloppen. De lepel was nu in de aanbieding, vandaar dat deze maar 9,95 was....
Bijlagen
Image-1.jpg
(53.25 KiB) 1014 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hulpmiddelwereld.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Teigram1959 schreef:
02 okt 2018 12:43
Bij Hulpmiddelwereld.nl op zoek naar een bestek voor een Parkinson-patiente. Er zijn twee soorten bestek verkrijgbaar, zien hetzelfde uit, maar een is zwaarder. De dame van de Klantenservice adviseert het lichtere, ze weet wel niet waarom, maar 'dat staat ook bij het artikel dat dat onze keus is'. Bij het bestek staat ook een prijs vermeld van 9,95. Dat kost de lepel, maar de vork (17,95) en het mes (13,95) zijn veel duurder. Gebeld hoe dat kan, want ik las nergens een 'vanaf' prijs. Systeemtechnisch blijkt het niet mogelijk er een 'vanaf'prijs bij te zetten. Ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben en het bestek voor de prijs wil zoals dat op internet staat. Dat gaat niet. Gevraagd naar de Klachtenafdeling krijg ik te horen dat ze die niet hebben. Blijkt dus wel het geval. Mailtje gestuurd en uitgelegd dat ik het een rare gang van zaken vind. Als antwoord krijg ik de vraag welk bestelnummer ik gebruikt heb. Zaak nog eens uitgelegd. Het antwoord is niet erg bevredigend. Ze adviseren - nu ineens - het zwaardere bestek en stellen dat ik geen gelijk heb met mijn stelling dat als het redelijkerwijs aan te nemen is dat de prijs klopt, ze dit ook voor dit bedrag moeten leveren. Nee, want de prijzen kloppen. De lepel was nu in de aanbieding, vandaar dat deze maar 9,95 was....
Op de foto ernaast, staat de vork uit dezelfde serie welke € 12,50 kost, natuurlijk kunt u noot een complete set krijgen voor € 9,95 dat weet u ook wel, beetje triest dat u nu op dit forum uw gelijk probeert te halen terwijl u al een uitleg heeft gehad.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hulpmiddelwereld.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U leest nergens een vanaf prijs, maar ik lees nergens dat alles dezelfde prijs heeft. Zodra je een onderdeel aanklikt krijg je de foto te zien met de bijbehorende prijs.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Hulpmiddelwereld.nl

Ongelezen bericht door moederslink »

Tijdens het bestelproces van deze set kun je steeds een keuze maken :
bv een vork of een mes of een lepel etc.
Je krijgt bij elk artikel dan ook een andere prijs te zien .
Uiteindelijk gooi je het dan in je winkelmandje en krijg je de totaalprijs te zien.
Zo.n heel set voor € 9.95 is natuurlijk wel heel erg ongeloofwaardig. :wink:

Teigram1959
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2018 12:20

Re: Hulpmiddelwereld.nl

Ongelezen bericht door Teigram1959 »

Klaarblijkelijk is mijn bericht niet duidelijk of wordt niet goed gelezen. De foto ernaast waarop de vork duurder is, is van een andere aanbieder. En uiteraard begrijp ik dat je niet een hele set voor 9,95 euro krijgt. Waar het mij omgaat is dat de indruk wordt gewekt dat de prijs per onderdeel van de set 9,95 is. Als dat niet het geval is, dan staat er altijd - bij een goede website - een 'vanaf 9,95' bij. Maar wat mij vooral stoort bij Hulpmiddelwereld is de gebrekkige en per werknemer verschillende uitleg die hierover wordt gegeven. Daarnaast vind ik het geen goede zaak dat de adviezen eveneens niet eensluidend zijn. Klantenservice adviseert het lichtere bestek, de Klachtenafdeling geeft het advies om het zwaardere te pakken. Kortom, voor mij is de gang van zaken zeker geen reden om hier iets te bestellen.

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Hulpmiddelwereld.nl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ben het met topicstarter eens, dat kan een stuk duidelijker vermeld worden. Zelfde doen ze op deze site ook, zie ik https://www.bestehulpmiddelen.nl/keuken ... eimer.html

Gesloten