LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Sunset-YO
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2017 20:35

Geen

Ongelezen bericht door Sunset-YO »

Opgelost!
Laatst gewijzigd door Sunset-YO op 04 okt 2018 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sunset-YO schreef:
04 okt 2018 11:04
Heb je een vraag over een rekening of begroting? Over de gang van zaken in de praktijk of een behandeling? Neem dan contact op met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). De medewerkers van TIP kunnen je adviseren, informeren en ze verwijzen door als dat nodig is.

Voor vragen over vergoedingen van tandheelkundige zorg kun je contact opnemen met je zorgverzekeraar. De zorgverzekeraar kan je precies vertellen welke tandheelkundige zorg vergoed wordt binnen jouw polis.

Ook helpt het TIP je op weg als je een klacht hebt over je tandarts. Het Tandheelkundig Informatie Punt is zelf geen klachtenbureau, maar kan je wel advies geven over hoe je om kunt gaan met de klacht. Het is belangrijk dat je eerst je klacht kenbaar maakt bij de behandelaar. Kom je er samen niet uit? Dan kan het TIP je doorverwijzen naar een klachtenregeling.

Het TIP is alleen telefonisch bereikbaar: tel. 0900-202 5012 (€ 0,90 per gesprek).

Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 12.30 uur.

Echter als je belt tussen 8.30-12.30 wordt de verbinding meteen verbroken. Contact is dus gewoon weg niet mogelijk. Hebben meer mensen hier slechte ervaring mee?

Hun website is : https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/
Het TIP is een initiatief van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT).
Heb je de knmt al even gebeld?

Sunset-YO
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2017 20:35

Re: Geen

Ongelezen bericht door Sunset-YO »

Heb KNMT uiteraard gebeld.
Probleem is opgelost. TIP is prima bereikbaar.
Problemen van technische aard, doch niet bij het TIP.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Geen

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Jammer dat je dan meteen je bericht verwijderd.
Niet netjes

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Toch wonderlijk. Mensen nemen de moeite om het helemaal uit te zoeken, registreren zich hier, schrijven een heel verhaal, maar nemen niet de moeite dat ene telefoontje te plegen wat het probleem direct oplost.

En dan, als je hier de tip krijgt, verwijder je niet alleen direct je topic, maar neem je niet eens de moeite om “bedankt” te zeggen. Wat een bijzondere manier van handelen :roll:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Geen

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
04 okt 2018 12:45
............
En dan, als je hier de tip krijgt, verwijder je niet alleen direct je topic, maar neem je niet eens de moeite om “bedankt” te zeggen. Wat een bijzondere manier van handelen :roll:
Off topic :
daarom zou ik er nog steeds voor willen pleiten dat een moderator hier actief meeleest en dan gelijk ingrijpt.
Het is niet alleen ' bijzonder ' , maar ook niet echt fatsoenlijk. :(

criticus2
Berichten: 1101
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Geen

Ongelezen bericht door criticus2 »

eigenlijk zou het niet mogelijk moeten zijn zonder tussenkomst moderatie... Ik kan mij voorstellen dat er soms situatie zijn dat iemand spijt heeft, en iets bv een rechtsgang in de weg kan staan of kan beïnvloeden, maar dat is eigenlijk de enige situatie die ik mij voor kan stellen...

Erthanax
Berichten: 9666
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Geen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het topic over de fietsendrager is ook ineens spoorloos verdwenen, zie ik nu, inclusief de gebruikersnamen van TS en de leverancier. Typisch.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Geen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Daar zal Kamphuis wel voor betaald hebben. Voor geld is alles te koop. Dit zal ook wel verdwijnen, OT zullen ze wel zeggen .

Gesloten