LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Revoked »

Zoals ik al eerder zei:
Er gebeurt hier helemaal niks. Jullie "feedback" wordt uitgeprint via de shredder, bakkie koffie halen en terug naar de orde van de dag. [passage verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 30 sep 2018 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Passsage verwijderd door moderator wegens ongepast taalgebruik

blont007
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 sep 2018 20:24

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door blont007 »

Nee nu je het zegt, helemaal vergeten.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

gosewijn schreef:
28 sep 2018 16:17
Moderator / beheerder , wacht nog steeds op uw reactie.
Ik ook. Heb al meermaals gevraagd om een reactie op mijn opmerkingen hier in dit topic.
Ondertussen duurt het al (wat?) 2 jaar om de eerste knop terug te krijgen en is een andere tevens verdwenen. Radar blijft stil, ondanks toezeggingen en beloftes.

Sorry hoor, maar onprofessioneel op z'n minst en de incompetentie straalt er vanaf.
Revoked schreef:
28 sep 2018 23:12
Zoals ik al eerder zei:
Er gebeurt hier helemaal niks. Jullie "feedback" wordt uitgeprint via de shredder, bakkie koffie halen en terug naar de orde van de dag.
Yup. Ik doe al geen moeite meer hier op nieuwe topics te reageren. Lees nog niet eens meer mee. Heb wel betere dingen te doen. Kom over een paar weekjes wel even kijken of er inmiddels een inhoudelijke reactie is van Radar. Zo niet haak ik vanzelf helemaal af. Ben de loze beloftes zat. Mijn pubers hebben meer verantwoordelijkheidsgevoel dan Radar op dit punt....

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

Julie4444 schreef:
03 okt 2018 13:38
gosewijn schreef:
28 sep 2018 16:17
Moderator / beheerder , wacht nog steeds op uw reactie.
Ik ook. Heb al meermaals gevraagd om een reactie op mijn opmerkingen hier in dit topic.
Ondertussen duurt het al (wat?) 2 jaar om de eerste knop terug te krijgen en is een andere tevens verdwenen. Radar blijft stil, ondanks toezeggingen en beloftes.

Sorry hoor, maar onprofessioneel op z'n minst en de incompetentie straalt er vanaf.
Revoked schreef:
28 sep 2018 23:12
Zoals ik al eerder zei:
Er gebeurt hier helemaal niks. Jullie "feedback" wordt uitgeprint via de shredder, bakkie koffie halen en terug naar de orde van de dag.
Yup. Ik doe al geen moeite meer hier op nieuwe topics te reageren. Lees nog niet eens meer mee. Heb wel betere dingen te doen. Kom over een paar weekjes wel even kijken of er inmiddels een inhoudelijke reactie is van Radar. Zo niet haak ik vanzelf helemaal af. Ben de loze beloftes zat. Mijn pubers hebben meer verantwoordelijkheidsgevoel dan Radar op dit punt....
En u heeft net nog in een topic gereageerd 😁

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Drie hele posts, waarvan 2 in dit topic (inclusief deze) want ik had een of andere notificatie. De rest lees ik niet. Ook geen idee waar die discussie over Alfas (?) topic over gaat.

Nu weer aan het werk. Tot over een aantal weken. :)

Denk je dat radar tegen die tijd wel heeft gereageerd? Ik vermoed van niet.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Heb zo het idee dat ze denken , ach een storm gaat vanzelf weer over en dan gaan we gewoon op de oude voet verder .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

gosewijn schreef:
03 okt 2018 13:54
Heb zo het idee dat ze denken , ach een storm gaat vanzelf weer over en dan gaan we gewoon op de oude voet verder .
Ik merk sowieso wel dat de storm al aardig geluwd is.. :(
Het fanatieke enthousiaste feedback geven van het begin is er niet meer en men gaat ook gewoon weer door met reageren , ook verder prima op zich natuurlijk ; ( enkele uitzonderingen daargelaten die idd wegblijven , maar nog wel meelezen zo te zien ).

Ik heb al eerder gevraagd om zolangzamerhand eens opnieuw alle feedback te bundelen en eens een terugkoppeling te geven over wat haalbaar / inpasbaar is of gaat worden en wat niet.
Behalve een nieuwe site en hier en daar toch wat goede verbeteringen is er ogenschijnlijk toch niet echt veel veranderd.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik krijg onderstaande nelding boven dit topic:
cursussen-en-opleidingen-f88/stichting- ... 88083.html
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /data-v2/www/forum/custom/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 60: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 503 Service unavailable

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door john18 »

ik 1 keer gehad daarna niet meer

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Moneyman schreef:
06 okt 2018 12:08
Ik krijg onderstaande nelding boven dit topic:
cursussen-en-opleidingen-f88/stichting- ... 88083.html
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /data-v2/www/forum/custom/ext/avrotros/at_layout/event/main_listener.php on line 60: file_get_contents(https://radar.avrotros.nl/index.php?id=8): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 503 Service unavailable
Als ik uw link aanklik, komt gewoon het topic over Herstart naar voren.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:
06 okt 2018 12:17
ik 1 keer gehad daarna niet meer
Klopt inderdaad, ik heb hem nu ook niet meer. Maar met zowel de melding als het topic is het in ieder geval herleidbaar voor de redactie.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

redhead55 schreef:
06 sep 2018 01:41
Ik moet nu zoeken op "mijn" topic en dan beland ik steevast op pg. 1 (van de 17) vanaf pg 1 kan ik dan wel weer naar 17 "springen" om op de laatste pagina te komen. Is ietwat omslachtig.

En wat te denken van achteloze passanten? Ik heb zelf de berichtweergave onderaan veranderd in 'Aflopend', maar standaard staat dit op 'Oplopend' met op pagina 1 het oudste bericht en pas op de laatste pagina het jongste bericht. Dit geeft niet alleen problemen bij ingelogde geregistreerde deelnemers, maar vooral bij publicatie van het jongste bericht via de knoppen voor social media Facebook en Twitter. Nietsvermoedende bezoekers komen nu op het oudste in plaats van het beoogde jongste bericht. Een actueel voorbeeld:

spaarbeleg-sprintplan-f48/aegon-sprintp ... 56123.html

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb dat zelf opgelost met eigen tekst en uitleg, maar Radar kan beter het interne paginanummer in de knop opnemen, of standaard de weergave op 'Aflopend' zetten:

spaarbeleg-sprintplan-f48/aegon-sprintp ... l#p2629159

Afbeelding
(..)
Afbeelding

Afbeelding

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door kuklos »

Als iemand een reactie van mij quote zie ik daarna een (1) bovenaan naar de tekst Gebruikerspanel. Maar klikken op Gebruikerspanel levert niet een sprong naar de desbetreffende reactie op.
Irritant.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, dat zijn de notificaties, of zoiets. Dat kun je uitschakelen in het gebruikerspaneel.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

kuklos schreef:
13 okt 2018 19:24
Als iemand een reactie van mij quote zie ik daarna een (1) bovenaan naar de tekst Gebruikerspanel. Maar klikken op Gebruikerspanel levert niet een sprong naar de desbetreffende reactie op.
Irritant.

Als je op die 1 klikt, wel, als het goed is.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door kuklos »

Moneyman schreef:
13 okt 2018 20:06
kuklos schreef:
13 okt 2018 19:24
Als iemand een reactie van mij quote zie ik daarna een (1) bovenaan naar de tekst Gebruikerspanel. Maar klikken op Gebruikerspanel levert niet een sprong naar de desbetreffende reactie op.
Irritant.

Als je op die 1 klikt, wel, als het goed is.
Dat werkt. Thanks.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

you're welcome :wink:

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

Het topic "Inloggen met andermans account door fout Google" is op verzoek van TS verwijderd.
Je mag schijnbaar iets heel opzienbarends hier roepen, (valse) beschuldigingen uiten en tenslotte al je reacties verwijderen
Als er dan kritische vragen worden gesteld, waarop TS zegt dat hij er op terug zal komen, wordt het topic maar in zijn geheel verwijderd.
Een eerlijk antwoord van TS was wel zo fijn geweest.
Waarom gaan jullie akkoord met het verwijderen? Dit is toch een consumentenforum waar reacties verwacht mogen worden? Mogen we niet kritisch zijn als forummers?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lowieze schreef:
14 okt 2018 13:33
Mogen we niet kritisch zijn als forummers?


Ik denk dat dat niet de reden is dat het topic verdwijnt, soms vliegen de hatelijkheden om iemands oren. Er zijn mensen die daar niet tegen opgewassen zijn . Vind het zelf ook onnodig maar dat schijnt mode te zijn. Zoveel mogelijk antwoorden , al staat er al 10 x hetzelfde.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze »

reggie2 schreef:
14 okt 2018 14:49
Lowieze schreef:
14 okt 2018 13:33
Mogen we niet kritisch zijn als forummers?


Ik denk dat dat niet de reden is dat het topic verdwijnt, soms vliegen de hatelijkheden om iemands oren. Er zijn mensen die daar niet tegen opgewassen zijn . Vind het zelf ook onnodig maar dat schijnt mode te zijn. Zoveel mogelijk antwoorden , al staat er al 10 x hetzelfde.

Ik heb niks hatelijks gelezen in dat topic, maar het was zo'n bijzonder onderwerp dat daarop diverse vragen werden gesteld. Soms zijn er wat vragen nodig om antwoord te kunnen geven, omdat vaak blijkt dat de vork heel anders in de steel zit. TS zou nog op die vragen terug komen en ineens is het topic op zijn verzoek verwijderd.
Ik begrijp niet waarom de redactie in dit geval daaraan toegeeft.

Gesloten