LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
BENNOSS
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2018 11:07

Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door BENNOSS »

Goedemorgen,
Ik voel me slachtoffer omdat er een bedrijf/instelling is die zegt dat je ogen kunnen verbeteren door hun advies op te volgen. Dit kost geld maar dan verbeter je wel je orgen. Het is nergens op gebaseerd alleen op lucht en ik heb gevraagd om wetenschappelijke bronnen maar dan krijg je geen antwoord. Dit is misleiding van de bovenste plank en wie zorg ervoor dat deze instelling of mevrouw stopt met deze misleiding

Zie hieronder de tekst en link naar website
Wil jij dat ook, goed kunnen zien, zonder bril of lenzen? Zien op een natuurlijke manier? Dat kan! Maar wat heb je er dan voor nodig om jouw zicht te verbeteren? Wat is de sleutel tot goed zicht? In het volgende animatiefilmpje ontdek je dit geheim. Na het bekijken ervan weet jij ook wat jouw ogen nodig hebben om goed te gaan zien. Klik op onderstaande link: https://volzicht.nl/is-geheim-ogen-wel- ... nnen-zien/

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u problemen hebt met kijken, of denkt te hebben, ga naar uw huisarts in plaats van die onzin reclame te lezen,

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door kuklos »

BENNOSS schreef:
17 okt 2018 11:51
Goedemorgen,
Ik voel me slachtoffer
Van je eigen goedgelovigheid? Zoals al gezegd, als je problemen hebt met je ogen ga je naar de huisarts die je zal doorverwijzen naar een oogarts.
BENNOSS schreef:
17 okt 2018 11:51
Dit is misleiding van de bovenste plank en wie zorg ervoor dat deze instelling of mevrouw stopt met deze misleiding
Waarom zorg je daar zelf niet voor? Waarom moet een ander weer iets doen?

criticus2
Berichten: 1096
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door criticus2 »

TS wegzetten als goedgelovig gaat mij wat ver, hij heeft onderzoek gedaan en naar onderbouwing gevraagd. En zelf vooraf de conclusie getrokken dat het onzin is en er niets mee gedaan. Helaas mag dit soort zaken in nl blijkbaar gewoon, dus TS zal zich als eerste tot de politiek moeten wenden, als wetgever en wettenmaker.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door BL2 »

criticus2 schreef:
17 okt 2018 12:45
En zelf vooraf de conclusie getrokken dat het onzin is en er niets mee gedaan.
Niets ermee gedaan, maar wel slachtoffer, da's wat vreemd.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door Lowieze »

BENNOSS schreef:
17 okt 2018 11:51
Goedemorgen,
Ik voel me slachtoffer omdat er een bedrijf/instelling is die zegt dat je ogen kunnen verbeteren door hun advies op te volgen. Dit kost geld maar dan verbeter je wel je orgen. Het is nergens op gebaseerd alleen op lucht en ik heb gevraagd om wetenschappelijke bronnen maar dan krijg je geen antwoord. Dit is misleiding van de bovenste plank en wie zorg ervoor dat deze instelling of mevrouw stopt met deze misleiding

Zie hieronder de tekst en link naar website
Wil jij dat ook, goed kunnen zien, zonder bril of lenzen? Zien op een natuurlijke manier? Dat kan! Maar wat heb je er dan voor nodig om jouw zicht te verbeteren? Wat is de sleutel tot goed zicht? In het volgende animatiefilmpje ontdek je dit geheim. Na het bekijken ervan weet jij ook wat jouw ogen nodig hebben om goed te gaan zien. Klik op onderstaande link: https://volzicht.nl/is-geheim-ogen-wel- ... nnen-zien/

Ik denk dat de mevrouw die deze methode bedacht heeft, een heel goed zicht op haar eigen portemonnee heeft.
Jammer dat er nog mensen zijn die er in trappen.

criticus2
Berichten: 1096
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door criticus2 »

BL2 schreef:
17 okt 2018 13:03
criticus2 schreef:
17 okt 2018 12:45
En zelf vooraf de conclusie getrokken dat het onzin is en er niets mee gedaan.
Niets ermee gedaan, maar wel slachtoffer, da's wat vreemd.
slachtoffer in de zin dat ie voorgelogen werd? Er is niets misgegaan, maar wel is er een poging tot misleiding gedaan. Hangt er vanaf van welke grens je de term slachtoffer definieert/wil definieren.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Verkooppraatjes en geld innen van goed gelovige mensen over je ogen

Ongelezen bericht door angel1978 »

criticus2 schreef:
17 okt 2018 13:24
BL2 schreef:
17 okt 2018 13:03
criticus2 schreef:
17 okt 2018 12:45
En zelf vooraf de conclusie getrokken dat het onzin is en er niets mee gedaan.
Niets ermee gedaan, maar wel slachtoffer, da's wat vreemd.
slachtoffer in de zin dat ie voorgelogen werd? Er is niets misgegaan, maar wel is er een poging tot misleiding gedaan. Hangt er vanaf van welke grens je de term slachtoffer definieert/wil definieren.
Dan vallen er elke minuut heel wat slachtoffers in al die reclameblokken die elk moment van de dag te zien zijn.

Gesloten