LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sschouten87
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2018 19:49

KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen

Ongelezen bericht door Sschouten87 »

ik heb een verleng contract afgesloten bij KPN, hierbij zou ik in totaal 57 euro betalen min de 5 euro korting die je bij kpn krijgt en ook altijd jaren gehad heb. nu tot mijn verbazing op de eerste factuur moest ik 62 euro betalen, dus de 5 euro was er niet afberekent. ik heb met kpn contact gehad , en toen kreeg ik als antwoord dat ik een contract idd voor 57 euro heb afgesloten maar het kon nog 2 weken duren zodat hun konden kijken of ik daadwerkelijk recht had op die 5 euro korting, is toch super misleidend! contract afsluiten en dan achteraf zeggen ja nee die korting heb je geen recht meer op. het enige wat ze nog konden doen is eenmalig 30 euro van mijn factuur halen met de medeling dat ik dan wel geen klacht meer mocht indienen, daar ben je dan jaaaaren lang klant bij!

Kees-87
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 mei 2018 10:54
Contacteer:

Re: KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen

Ongelezen bericht door Kees-87 »

Precies om dit soort dingen al jaren geen klant meer bij KPN, wat een aanfluiting zeg. (Overigens heb je bij elk telecom bedrijf wel gezeik hehe)

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Sschouten87 schreef:
17 okt 2018 19:50
ik heb een verleng contract afgesloten bij KPN, hierbij zou ik in totaal 57 euro betalen min de 5 euro korting die je bij kpn krijgt en ook altijd jaren gehad heb. nu tot mijn verbazing op de eerste factuur moest ik 62 euro betalen, dus de 5 euro was er niet afberekent. ik heb met kpn contact gehad , en toen kreeg ik als antwoord dat ik een contract idd voor 57 euro heb afgesloten maar het kon nog 2 weken duren zodat hun konden kijken of ik daadwerkelijk recht had op die 5 euro korting, is toch super misleidend! contract afsluiten en dan achteraf zeggen ja nee die korting heb je geen recht meer op. het enige wat ze nog konden doen is eenmalig 30 euro van mijn factuur halen met de medeling dat ik dan wel geen klacht meer mocht indienen, daar ben je dan jaaaaren lang klant bij!
En ben je akkoord gegaan met die eenmalig € 30,00?

Gesloten