LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
juk
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2011 13:39

GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door juk »

Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!

Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.

Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.

Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.

Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.

Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.

Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.

De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....

Een pannenkoekeneter uit de Betuwe

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door mahadma »

Kadobonnen is dus zoals bekend het meest irritante kado wat je iemand kan geven. Zeg voordat u een feestje geeft dat u geen kadobonnen wil of weiger die catagorisch en geef hem meteen aan de gulle gever retour.

Erthanax
Berichten: 9671
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ach ja, die bonnenboeren. Gelukkig wel netjes opgelost door het pannekoekenrestaurant van uw keuze.

Moneyman
Berichten: 30029
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door Moneyman »

juk schreef:
23 okt 2018 16:00
Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!

Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.

Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.

Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.

Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.

Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.

Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.

De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....

Een pannenkoekeneter uit de Betuwe
Ik zou zeggen: een warme douche voor deze pannenkoekenbakker!

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als ik ergens online kaarten voor ga bestellen, dan doe ik dat altijd enkele dagen van te voren. Nooit op het laatste moment aan laten komen, want ja, in het weekend werden nagenoeg geen bedrijven.

Dat u niet zo'n fan bent van bonnen kunt u het beste tegen uw vrienden en kennissen zeggen. Hopelijk krijgt u bij een volgende verjaardag leukere kado's.

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door pieterenien »

Niet zo slim van die zus om niet van tevoren te checken op welke afstand van de ontvanger die bon verzilverd had kunnen worden.

Artmart
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2018 11:32

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door Artmart »

Hieronder mijn bericht aan gift for you. Mijn ervaring is dat er alles aan wordt gedaan om het net te lastig te maken, om de bon in te wisselen. Je hikt een jaar tegen zo'n bon aan, en vervolgens is de waarde vervallen en gaat de winst naar gift for you. Wel slim, maar het mag van mij verboden worden. Zie mijn reactie op de klantenservice van gift for you:

Ik had gevraagd om de bon om te zetten, inmiddels twee weken geleden. Ik had de dinerbon vorige week willen gebruiken, maar kreeg geen reactie binnen de 5 Werkdagen zoals beloofd. Nu krijg ik een reactie, maar nog steeds niet de dinerbon. Telefonisch zijn jullie al een week niet te bereiken ivm feestdagen.
Ik vindt deze bonnen van giftforyou echt een kwelling om te krijgen, en stom dat je het restant bedrag gewoon kwijt bent. Ik kan me voorstellen dat veel mensen de bon niet gebruiken, omdat het zeer omslachtig is om de bon in te leveren. Locaties doen vaak niet eens mee, terwijl ze nog wel op jullie website staan.

Conclusie: graag ontvang ik alsnog de 2 gangen dinerbon zoals gevraagd.

Gesloten