LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
JustineCasine
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2018 19:36

Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet

Ongelezen bericht door JustineCasine »

Fiber levert geen functionerend internet, beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald en internet hapert. Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).

Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!

Dit is om wanhopig van te worden.
Heeft iemand ervaring met Fiber, hoe de service op te zeggen per einde looptijd van het contract. Of liever nog de service opzeggen per direct ivm " contractbreuk ivm niet leveren diensten"

Dit is tevens een waarschuwing voor een ieder die deze provider overweegt. Doe het niet. Het komt je uiteindelijk 'duur' te staan.

Lowieze
Berichten: 6592
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet

Ongelezen bericht door Lowieze »

JustineCasine schreef:
23 okt 2018 19:45
Fiber levert geen functionerend internet, beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald en internet hapert. Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).

Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!

Dit is om wanhopig van te worden.
Heeft iemand ervaring met Fiber, hoe de service op te zeggen per einde looptijd van het contract. Of liever nog de service opzeggen per direct ivm " contractbreuk ivm niet leveren diensten"

Dit is tevens een waarschuwing voor een ieder die deze provider overweegt. Doe het niet. Het komt je uiteindelijk 'duur' te staan.

Misschien uw klacht hier eens melden https://www.klacht.nl/fiber/. Er schijnen klachten opgelost te zijn.

alfatrion
Berichten: 21909
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat je wilt is een ingebrekestelling sturen. Dat is een brief met daarin 1) wat je wilt, 2) wanneer je het wilt (redelijke termijn) 3) dat de overeenkomst anders ontbinden is. Deze brief kun je per post of per e-mail versturen.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet

Ongelezen bericht door zombo »

Zelfde ervaring hier, er is dus nog weinig veranderd. Geen reactie op klachten, opzegkaartjes beweren ze niet ontvangen te hebben. Zelfs op een aangetekende brief (met ingebrekestelling) reageerden ze niet, of pas na een maand of zo. Volg die stappen (die alfatrion hierboven beschrijft) maar wel en wordt het niet binnen redelijke termijn opgelost, kan je ook terecht bij de Geschillencommissie: https://www.degeschillencommissie.nl/me ... ochure.pdf

Gesloten