LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jariveijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2018 11:30

Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door jariveijk »

Bij HEMA-telefonie [/b]mijn tegoed online opgewaardeerd met 20 euro.Het tegoed wordt echter niet aangevuld op mijn mobiel.
Enkele malen het daarvoor bestemde formulier op hun site ingevuld en opgestuurd met bijlage (betalingsbevestiging).
Geen resultaat .Ook op diverse e-mails wordt simpelweg niet gereageerd.
Heeft iemand dezelfde ervaring ?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door sylvesterb »

jariveijk schreef:
27 okt 2018 12:01
Bij HEMA-telefonie [/b]mijn tegoed online opgewaardeerd met 20 euro.Het tegoed wordt echter niet aangevuld op mijn mobiel.
Enkele malen het daarvoor bestemde formulier op hun site ingevuld en opgestuurd met bijlage (betalingsbevestiging).
Geen resultaat .Ook op diverse e-mails wordt simpelweg niet gereageerd.
Heeft iemand dezelfde ervaring ?
Wanneer is het gebeurd?
En wat zeiden ze in de HEMA winkel? Of toen je ze belde?

jariveijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2018 11:30

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door jariveijk »

Op 3 okt. jl. heb ik on line opgewaardeerd. Ik heb geen winkel bezocht. Alles is online gebeurd.
Er wordt niet gereageerd , noch op mails noch op ingevulde formulieren op hun site.
Ter controle of het aan mijn mobiel lag , heb ik nogmaals opgewaardeerd (5 euro) en dat ging prima !
Dat laatste staat dus op mijn tegoed .De 20 euro ontbreekt nog steeds.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Toch maar een winkel proberen.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Voor vragen over HEMA mobiel prepaid kun je bellen naar 020 2242424 (openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 21.00 uur, za 10.00 – 18.00 uur). Kies in het keuzemenu eerst optie 5 (HEMA mobiel) en dan vervolgens optie 1 HEMA mobiel prepaid.

Volgens mij staat het meer dan duidelijk op hun website wat je moet doen...

jariveijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2018 11:30

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door jariveijk »

Het kan er wel duidelijk opstaan , maar er wordt gewoon niet gereageerd !
Dat is toch op z'n minst schandalig ?

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Dus als je belt wordt er niet opgenomen?

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Weer een gevalletje, voor een dubbeltje op de eerste rij (hema prepaid ipv een van de grote merken). Een website die duidelijk aangeeft wat u moet doen, u doet anders dan wat gevraagd wordt. En dan is het schandalig dat het niet op uw manier gaat.

Ik vind deze klacht schandalig!

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

ManchesterU15 schreef:
30 okt 2018 14:05
Weer een gevalletje, voor een dubbeltje op de eerste rij (hema prepaid ipv een van de grote merken). Een website die duidelijk aangeeft wat u moet doen, u doet anders dan wat gevraagd wordt. En dan is het schandalig dat het niet op uw manier gaat.

Ik vind deze klacht schandalig!
-Het merk doet er niet toe. Of staat Hema volgens u voor inferieur? Alsof Hema geen groot merk is.
Het gaat hier om het niet juist verwerken van een financiële transactie.
-@jariveijk doet exact wat er gevraagd wordt. Op deze pagina http://www.hematelefonie.nl/FAQ/HEMA-mo ... epaid.html staat het formulier wat men in moet vullen als na 24 uur het beltegoed niet is opgewaardeerd.
Hema vraagt een schermafdruk van de betaling als bijlage bij te voegen. Prima procedure.

Een terechte klacht die slecht/niet behandeld wordt door de Hema.

Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Aygulf »

Het valt mij op dat mensen het zo vaak hebben over het niet beantwoorden van mail e.d. Waarom toch niet gewoon BELLEN of naar de winkel. Het lijkt wel of persoonlijk contact tegen woordig eng is of zo. Nee liever alsmaar op antwoord wachten, nog een keer mailen, op dit forum gaan klagen, meteen over "schandalig" beginnen... Hema is en prima zaak. Hun provider is KPN en je kunt gewoon telefonisch contact opnemen. Wat een gezeur en tijdverspilling.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Aygulf schreef:
31 okt 2018 12:54
Het valt mij op dat mensen het zo vaak hebben over het niet beantwoorden van mail e.d. Waarom toch niet gewoon BELLEN of naar de winkel. Het lijkt wel of persoonlijk contact tegen woordig eng is of zo. Nee liever alsmaar op antwoord wachten, nog een keer mailen, op dit forum gaan klagen, meteen over "schandalig" beginnen... Hema is en prima zaak. Hun provider is KPN en je kunt gewoon telefonisch contact opnemen. Wat een gezeur en tijdverspilling.
Nogmaals, @jariveijk doet gewoon wat de Hema vraagt. Een invulformulier invullen en versturen. En doet daar een schermafdruk bij met het bewijs van betaling. Handig dat de Hema dit zo regelt. Klacht indienen en meteen het bewijs erbij.
Zwart op wit.
Met 'gezeur' slaat u de plank onvriendelijk mis.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Klaas Jan schreef:
30 okt 2018 16:03
ManchesterU15 schreef:
30 okt 2018 14:05
Weer een gevalletje, voor een dubbeltje op de eerste rij (hema prepaid ipv een van de grote merken). Een website die duidelijk aangeeft wat u moet doen, u doet anders dan wat gevraagd wordt. En dan is het schandalig dat het niet op uw manier gaat.

Ik vind deze klacht schandalig!
-Het merk doet er niet toe. Of staat Hema volgens u voor inferieur? Alsof Hema geen groot merk is.
Het gaat hier om het niet juist verwerken van een financiële transactie.
-@jariveijk doet exact wat er gevraagd wordt. Op deze pagina http://www.hematelefonie.nl/FAQ/HEMA-mo ... epaid.html staat het formulier wat men in moet vullen als na 24 uur het beltegoed niet is opgewaardeerd.
Hema vraagt een schermafdruk van de betaling als bijlage bij te voegen. Prima procedure.

Een terechte klacht die slecht/niet behandeld wordt door de Hema.
Blijkbaar had ik deze informatie gemist. Mijn hernieuwde mening is, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Ts heeft juist gehandeld. Echter niet het resultaat behaald waar hij op hoopte. Volgende stap lijkt mij bellen met de klantenservice. Wellicht is het e.e.a niet doorgekomen? Is er iets aan de hand waardoor het langer duurt?

Nogmaals excuus voor mijn te vroeg getrokken conclusie, echter blijf ik er bij dat het probleem enkel online droppen erg passief vind.

Cornelis7
Berichten: 435
Lid geworden op: 02 nov 2008 14:56

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

De webpagina voor opwaarderen bij Hema werkt botweg niet goed: https://widgets.liquix.eu/hema/opwaarderen

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Costnix »

Even op home klikken en het werkt weer.
En de fout melden via:
https://www.hema.nl/klantenservice/contact

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je niet controleerde of je ingevoerde nummer foutloos was en geen print screen maakte....
Daar zit het probleem.

Ik kijk eerst goed en dan pas betalen, betalen voor ander nummer is geld weg garantie!

Cornelis7
Berichten: 435
Lid geworden op: 02 nov 2008 14:56

Re: Opwaarderen prepaid tegoed Hema

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

Costnix schreef:
27 apr 2019 16:30
Even op home klikken en het werkt weer.
Helaas niet. Die ene opwaardeer pagina blijft niet werken.
Costnix schreef:
27 apr 2019 16:30
En de fout melden via:
https://www.hema.nl/klantenservice/contact
Heb ik gedaan.

Gesloten