LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@moederslink

Dank u wel, gevonden, dus het ééntje zal dan wel vanzelf verdwijnen neem ik aan. :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Je kunt Radar een PB sturen en vragen van wanneer deze waarschuwing dateert, tel er 90 dagen bij op en dan gaat ie dus weg. Had ik ook zo gevraagd , zodoende wist ik dat de waarschuwing 30 oktober weg zou zijn.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar er staat een datum bij, dus ik weet van wanneer hij is, maar is 90 dagen de laagste “straf”. :lol:?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Weet ik veel :lol: de ' laagste ' straf? ? :lol:
Bij mij stond er geen datum bij.
Het is zelfs nog even ad orde geweest in dit feedbacktopic....
Radar noemde het en zei dat er die week iemand naar gevraagd had, naar de duur vd waarschuwingsmelding , nou ik was die iemand geweest , juist omdat er geen datum bij stond. :P

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door marnix »

Ik heb, hoe is het mogelijk, ook een waarschuwing,
er staat op de beginbladz. van het forum naast het woord ' gebruikerspaneel" een 1, is dat ook voor die waarschuwing?

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

marnix schreef:
31 okt 2018 08:52
Ik heb, hoe is het mogelijk, ook een waarschuwing,
er staat op de beginbladz. van het forum naast het woord ' gebruikerspaneel" een 1, is dat ook voor die waarschuwing?
Of een notificatie?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

@ RADAR :
misschien is het zolangzamerhand weer eens tijd voor een update na al deze maanden?
Wat wordt ingepast-aangepast- veranderd?
Een aantal forummers zit ook nog met vragen die onbeantwoord zijn.

En wanneer een TS met een serieus probleem zich hier meldt en zich vervolgens niet meer laat zien moet hij/ zij een reminder krijgen.
Jullie willen dat wij dit " melden " opdat jullie dat dan weten en een reminder kunnen sturen.

Ik blijf zeggen dat 1- 2 vaste moderators/lezers aangesteld zouden moeten worden
- dan voorkom je dit gedoe ( zie boven)
- topics die dreigen te ontsporen worden gelijk afgekapt
- onder botte reacties wordt gelijk de afkeuring hiervan door de moderatie gezet.
Helder voor iedereen dat dat dus niet wordt getolereerd.

BTW : komt " stofzuigertje " nog terug?? :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Er is hier weer flink gesnoeid, alle laatste reacties zijn weggehaald.
Prima, maar wederom geen toelichting.
De reden ( en ) zijn misschien te raden, toch vind ik een toelichting op het snoeiwerk wel zo netjes.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Die toelichting heb ik per pb gehad, voor zover het om een reactie van mij ging. Geen officiële forumwaarschuwing, meer een soort aanwijzing of zoiets. Wat dat betreft is er zeker wel een hoop verbeterd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
01 nov 2018 17:52
Die toelichting heb ik per pb gehad, voor zover het om een reactie van mij ging. Geen officiële forumwaarschuwing, meer een soort aanwijzing of zoiets. Wat dat betreft is er zeker wel een hoop verbeterd.
Netjes!
Ik heb geen post gekregen :(

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Bij mij staat de waarschuwing nog steeds ,dan lijkt mij dat het niet via software wordt verwijderd.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

witte angora schreef:
01 nov 2018 17:52
Die toelichting heb ik per pb gehad, voor zover het om een reactie van mij ging. Geen officiële forumwaarschuwing, meer een soort aanwijzing of zoiets. Wat dat betreft is er zeker wel een hoop verbeterd.
Voor mij geldt hetzelfde: ik kreeg een keurig bericht van de moderator. Prima zo.

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Jark »

gosewijn schreef:
01 nov 2018 22:32
Bij mij staat de waarschuwing nog steeds ,dan lijkt mij dat het niet via software wordt verwijderd.
Misschien wordt dat 5 december verwijderd door Sint Nicolaas...is toch niet belangrijk 8)

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
02 nov 2018 00:44
witte angora schreef:
01 nov 2018 17:52
Die toelichting heb ik per pb gehad, voor zover het om een reactie van mij ging. Geen officiële forumwaarschuwing, meer een soort aanwijzing of zoiets. Wat dat betreft is er zeker wel een hoop verbeterd.
Voor mij geldt hetzelfde: ik kreeg een keurig bericht van de moderator. Prima zo.
Inderdaad, zelfs twee keer vorr twee verschillende berichten. Keurige berichtjes, ook nog eens.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

gosewijn schreef:
01 nov 2018 22:32
Bij mij staat de waarschuwing nog steeds ,dan lijkt mij dat het niet via software wordt verwijderd.
Als er geen datum bijstaat van wanneer deze waarschuwing dateert, kun je dat Radar per PB vragen.
Dan weet je wanneer deze waarschuwing verwijderd wordt, na 90 dagen wellicht ( de ' laagste straf') :?

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Ter info: zoals ook vermeld in de discussie zelf hebben we de TS van viewtopic.php?f=69&t=188607 een bericht gestuurd met het verzoek om in het topic te reageren.

Dit hebben we gedaan nadat een forumgebruiker ons had gemeld dat deze TS al een tijdje niet in het topic had gereageerd. Dus bedankt voor het melden! Hopelijk levert het wat op.

Wat ons betreft sturen we een dergelijk bericht wanneer een TS een week lang niet meer heeft gereageerd, ondanks reacties in het topic van meerdere mede-forumgebruikers. Dus:
- ons voor die tijd een dergelijk verzoek sturen heeft geen zin
- of het topic nou inmiddels 2 of 20 pagina's lang is, is hierbij niet relevant

Soortgelijke verzoeken kun je ons sturen via pb (dit heeft onze voorkeur) of door middel van een melding.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

Allemaal prima, maar zend dan ook een bericht als er flink gewist word in hetzelfde topic, en vooral bij berichten welke niet de forumregels overtreden !

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef:
11 okt 2018 13:37
redhead55 schreef:
06 sep 2018 01:41
Ik moet nu zoeken op "mijn" topic en dan beland ik steevast op pg. 1 (van de 17) vanaf pg 1 kan ik dan wel weer naar 17 "springen" om op de laatste pagina te komen. Is ietwat omslachtig.

En wat te denken van achteloze passanten? Ik heb zelf de berichtweergave onderaan veranderd in 'Aflopend', maar standaard staat dit op 'Oplopend' met op pagina 1 het oudste bericht en pas op de laatste pagina het jongste bericht. Dit geeft niet alleen problemen bij ingelogde geregistreerde deelnemers, maar vooral bij publicatie van het jongste bericht via de knoppen voor social media Facebook en Twitter. Nietsvermoedende bezoekers komen nu op het oudste in plaats van het beoogde jongste bericht.
@Radar?
ClaimConcept schreef:
15 okt 2018 14:57
De knoppen voor publicatie staan altijd onder je eigen kersverse bericht:
Afbeelding

Als je daar gebruik van wilt maken, wil je toch je nieuwste bericht onder de aandacht van anderen brengen? En eerst 65 pagina's + de vorige 53 pagina's - met elk ca. 20 berichten - doorworstelen? In discussies die vaak alle kanten uitwaaieren? Schieten we dan het doel (consumentenvoorlichting) niet vaak voorbij?
@Radar?
ClaimConcept schreef:
17 okt 2018 11:58
ClaimConcept schreef:
16 okt 2018 11:26
Ander punt, bij het aanklikken van een externe link werd voorheen een nieuw tabblad in je browser geopend. Nu niet meer, nu wordt je direct naar de (externe) webpagina geleid en verlaat je het topic zelf: Hof Amsterdam blijft tegenstribbelen tegen Hoge Raad
De oude instellingen waren vele malen gebruiksvriendelijker. De doorgewinterde deelnemer redt zich vaak nog wel, de doelgroep die informatie zoekt over een consumentenprobleem niet. Vergis ik mij, of is er de laatste tijd veel minder (actief/passief/interactief) verkeer op het forum? Radar?
@Radar?

Ik heb het voorlopig zelf opgelost door een nieuw topic te starten met een leestip, zoals bij Effectenlease AEGON SprintPlan: Finish?
Beland je hier via Twitter of Facebook, dan kom je standaard terecht op de oudste berichten. De jongste bijdrage vind je dan op de laatste pagina onderaan.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik denk dat Radar het, net als ik, wel prima vindt.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

Laat @Radar als je blieft niet nog meer aanpassingen aan de standaard software maken. Er verdwijnt functionaliteit, iedere keer als ze dat doen.

Gesloten