BERG0001 schreef: ↑13 nov 2018 00:24
Nogmaals, een korte tijd later reactie, excuses, vanwege drukke werkzaamheden.
Ik heb het niet op Wilders. Integendeel.
Maar hij is misschien wel de eerst gewezene in een discussie, aangezien
we blijkbaar toch nog een te kort aan partijen hebben, althans één die zegt wat 'ie belooft.. En we hebben er al zo veel,
waar U blijkbaar uw steun aan gegeven hebt; jammer. Blijkt ook wel de reacties als ik alleen maar Wilders noem.
En te antwoorden op Theotrucker: jawel, maar geen rook gordijn hoor! Ik zie nog steeds geen mail. Dus er is blijkbaar geen animo voor,
welthans dus schelden via forums zoals deze (waar ik ook gebruik van maak, natuurlijk) op de bestaande politiek.
Dus andere partijen benaderen heeft geen zin, daar die deze foute beslissing juist in het leven geroepen hebben,
zoals u kon weten, als u het had gevolgd!
En dan wordt er gezegd, u moet de vakbond hebben. Juist, ook ingelicht. Die was ook vertegenwoordigd, maar door een zo'n vertegenwoordiger
die er ook niets tegen kon inbrengen. En u weet, de vakbonden staan eigenlijk ook machteloos. Ze zijn aan het begingstadium gekomen zoals
ren politieke partij. Kan ik nu over meepraten, omdat ik bij een bijeenkomst ben geweest.
Ook van de z.g. ondernemingsraad kan je natuurlijk niets verwachten. Zelfs de benaming is weer anders (veranderd). Zij moeten een advies uitbrengen,
en mocht dit negatief zijn, dan volgt een gerechtsprocedure en gaat alles toch gewoon door. (let wel,NB, antwoord vd OR zelf)
Verder is het treurig te lezen in de reacties dat er zo weinig begrip is. Het is van: eigen schuld, de bank had al lang niet meer mogen bestaan, etc.
{ik was toevallig bij de dag 12-11-2018 consumentenclaim, waar alles in een notendop uitgelegd werd. Het hele
Goed, stel dat alles verdwijnt, ik denk dat u, of men in het algemeen, dan later nog eens achter de oren zal krabben als alles nog duurder zal uitvallen
voor uw diensten.
Goedkopere krachten inhuren en de vaste krachten (met kennis) er uit knikkeren. Gebeurt bij veel bedrijven. Ook hier mee geldt,
wat zal u nog meer gaan klagen in de toekomst als u niet voldoende geholpen wordt, en dus de dupe wordt van ondeugdelijke diensten.
M.a.w. u is het (nog) niet overkomen.
En was het maar waar dat alle werk thuis gedaan kan worden. Nooit stil gestaan zeker dat er een service desk bestaat bij veel bedrijven. (call-center)
U moet eens weten hoeveel telefoontjes er dagelijks behandeld worden. En te bedenken dat bijna het gehele bedrijfsleven van de banken daar gebruik van maken.
(omdat daar ook nog zat personen werken die van boe noch bah weten, met een hoog salaris)
Verder wordt er gesteld of ik niet weet, dat veel bedrijven hun IT allang in het buitenland hebben.
Daar heb ik het juist over, dat dat zeer slecht is. Maar u keurt het goed, en zorgt voor nog meer telorgang in Nederland, prima!
Verder veel over de servers, waar die staan, etc. Dat doet er helemaal niet toe, heeft niets met het onderwerp te maken.
M.a.w. eindconclusie mijnerzijds. U maalt niet over wat gaat gebeuren en of het U raakt. Welnu, dan kan ik ook hetvolgende zeggen.
In het kader van milieu overwegingen.
We laten de waterstand op deze aarde wat zakken door Nederland maar op te geven, en uit te diepen. Iedereen verplicht evacueren.
En wie dat niet kan, jammer voor u. Dat raakt u wellicht.
Verder laat ik mijn onderwerp dus voor wat het waard is.