LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 45 km auto

Andere onderwerpen over auto en vervoer
hanszwinkels
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 dec 2016 21:10

45 km auto

Ongelezen bericht door hanszwinkels »

beste radar ik heb een probleem kunen jullie me helpen ik heb me auto laten repareeren bij bol uit huisen maar nu komt het verhaal ik had me auto laten repareeren om dat hij langzamer ging rijden nu bleek dat er iets gelast moest woorden in de versnelings bak dat heb ik laten doen voor een bedrag van 245 euro toen ik hem terug kreeg ging hij alleen voor uit en niet meer achter uit dus heb ik ze weer gebeld ze zijn hem komen hallen ze heben wel de achteruit bij gesteld maar is voor de twee de keer bijna 3 week weg geweest nu heb ik hem weer terug en blijkt dat hij nog niet goed is nu zecht hij als je hem wel weer goed wild heben kost je het meer geld terwijl hij niet goed gemaakt is ik weet nu echt niet wat ik hier aan kan doen wand als ik nu ga rijden schiet hij langzam uit zijn verzneling en dat vind ik ge vaarleuk zouden jullie me hier bij kunen helpen wand ik weet het echt niet meer wand hij zecht nu pak maar een post bode recker en zet je verzneling er maar mee vast ik vind dat het niet zo wekt van daar dat ik jullie hulp in roep ik hoop dat jullie me kunen helpen o ja het gaat om een brom mobiel 45 km auto

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door berndv »

hanszwinkels schreef:
14 nov 2018 22:39
beste radar ik heb een probleem kunen jullie me helpen ik heb me auto laten repareeren bij bol uit huisen maar nu komt het verhaal ik had me auto laten repareeren om dat hij langzamer ging rijden nu bleek dat er iets gelast moest woorden in de versnelings bak dat heb ik laten doen voor een bedrag van 245 euro toen ik hem terug kreeg ging hij alleen voor uit en niet meer achter uit dus heb ik ze weer gebeld ze zijn hem komen hallen ze heben wel de achteruit bij gesteld maar is voor de twee de keer bijna 3 week weg geweest nu heb ik hem weer terug en blijkt dat hij nog niet goed is nu zecht hij als je hem wel weer goed wild heben kost je het meer geld terwijl hij niet goed gemaakt is ik weet nu echt niet wat ik hier aan kan doen wand als ik nu ga rijden schiet hij langzam uit zijn verzneling en dat vind ik ge vaarleuk zouden jullie me hier bij kunen helpen wand ik weet het echt niet meer wand hij zecht nu pak maar een post bode recker en zet je verzneling er maar mee vast ik vind dat het niet zo wekt van daar dat ik jullie hulp in roep ik hoop dat jullie me kunen helpen o ja het gaat om een brom mobiel 45 km auto
Ik heb het geprobeerd te ontcijferen, zonder punten en komma's leest het namelijk niet heel erg gemakkelijk.

Als ik het goed begrijp heeft u uw brommobiel laten repareren. Voor zover ik het kan lezen zijn er problemen met de versnellingsbak. Dat is wel een behoorlijk duur onderdeel van een een auto/brommobiel, helemaal als er problemen mee zijn. En natuurlijk kan het zo zijn dat je bij een reparatie van een dergelijk complex onderdeel van het ene in het andere valt. Of de garage hier ondeugdelijk werk geleverd heeft kan ik hier zo niet zeggen. Maar waarvoor zou hulp nodig zijn?

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door Brainless »

hanszwinkels schreef:
14 nov 2018 22:39
Beste Radar;
Ik heb een probleem kunnen jullie me helpen?
Ik heb mijn auto laten repareren bij Bol uit Huisen (Huizen of Huissen?!), maar nu komt het verhaal.
Ik had mijn auto laten repareren om dat hij langzamer ging rijden.

Nu bleek dat er iets gelast moest worden in de versnellingsbak, dat heb ik laten doen voor een bedrag van 245 euro.
Toen ik hem terug kreeg ging hij alleen vooruit en niet meer achteruit, dus heb ik ze weer gebeld.
Ze zijn hem komen halen. Ze hebben wel de achteruit bijgesteld ,maar is voor de tweede keer bijna 3 weken weggeweest.
Nu heb ik hem weer terug en blijkt dat hij nog niet goed is. Nu zegt hij: "Als je hem wel weer goed wilt hebben kost je het meer geld" terwijl hij niet goed gemaakt is.

Ik weet nu echt niet wat ik hier aan kan doen, want als ik nu ga rijden schiet hij langzaam uit zijn versnelling en dat vind ik gevaarlijk.
Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen, want ik weet het echt niet meer, want hij zegt nu: " Pak maar een postbode rekker (post-elastiek?!) en zet je versnelling er maar mee vast."
Ik vind dat het niet zo werkt, vandaar dat ik jullie hulp inroep.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen; o ja het gaat om een brommobiel 45 km auto
Ik geloof dat het zo wat leesbaarder is.

hanszwinkels
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 dec 2016 21:10

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door hanszwinkels »

nou ik vraag hulp wat ik nu kan doen
wand hij is voor reperatie geweest daar voor en nu wil de gerace niet meer op hallen en goed maaken
hij schiet nog steeds uit zijn versneling tijdens rijden en voor die onder deel heb ik hem laaten maaken
nu zecht hij ik wil wel verder maaken maar kost je 3200 euro

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik kan je niet echt helpen, sorry maar ik heb het gevoel dat je bij een oplichter terecht bent gekomen. Bij die prijs heb je volgens mij een nieuwe motor plus een nieuwe versnellingsbak.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door kuklos »

@hanzwinkels, wat kan je doen? Ga naar een andere garage en vraag eens om ernaar te kijken. Bij deze "garage" kom je geen steek verder en lopen de kosten steeds verder op.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door Erthanax »

Hanszwinkels: Het beste advies is al gegeven, ga naar een andere garage om naar uw versnellingsbak te laten kijken. Met een beetje geluk weten zij een betere en goedkopere oplossing.

mh73

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door mh73 »

Misschien handig om dan iemand mee te nemen die er een beetje verstand van heeft? Familielid, buurman, kennis of zo. Twee weten meer dan één.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: 45 km auto

Ongelezen bericht door Radar »

Enkele offtopic bijdragen door moderator verwijderd.

Gesloten