LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
DinoRoelofs
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2018 20:11

PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door DinoRoelofs »

Hey! Ik heb een laptop besteld op mediamarkt en deze zou vandaag bezorgd worden maar hij is bezorgd bij iemand anders met een andere handtekening. Hij is om 17:23 bezorgd onder een andere handtekening. Ik heb mediamarkt gebelt en zij zeggen dat ik 5 werkdagen moet wachtten tot hun het hebben uitgezocht. Kan ik nog iets anders doen?

Groeten,

Dino.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door crazyme »

DinoRoelofs schreef:
27 nov 2018 20:36
Hey! Ik heb een laptop besteld op mediamarkt en deze zou vandaag bezorgd worden maar hij is bezorgd bij iemand anders met een andere handtekening. Hij is om 17:23 bezorgd onder een andere handtekening. Ik heb mediamarkt gebeld en zij zeggen dat ik 5 werkdagen moet wachtten tot hun het hebben uitgezocht. Kan ik nog iets anders doen?

Groeten,

Dino.
Ook hey!

Veel meer kun je niet doen. Of je kunt de straat langs gaan met de vraag of iemand een laptop heeft ontvangen welke hij niet besteld heeft ? (buren, zelfde huisnummer om de hoek, effin zelf sherlock gaan spelen)

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door marnix »

@crazy, en wat als TS hem vindt en het ding is al gebruikt? Of er ontstaat geharrewar?
Ik zou helemaal niets doen, laat verzender het fijn uitzoeken.
Vijf dagen lijkt mij redelijk.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je je klacht ook even op Klachtenkompas zet, hou je er druk op:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/m ... 4aa95a6f07

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Soms gaat er wel eens iets mis. Bedrijf vraagt je 5 dagen te wachten, waarom zou je dan 'nog iets anders doen?'

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door mahadma »

Feit is dat u de bestelling niet ontvangen heeft en er ook niet voor getekend heeft. De afzender moet bewijzen dat u de bestelling ontvangen heeft. Ergo, de verkoper dient u OF een nieuwe bestelling te versturen OF het betaalde bedrag terug te betalen. U hoeft geen genoegen te nemen met de fout bezorgde bestelling, uitgaande van het feit dat het eerlijk en zonder fraude is gegaan.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

ManchesterU15 schreef:
28 nov 2018 10:52
Soms gaat er wel eens iets mis. Bedrijf vraagt je 5 dagen te wachten, waarom zou je dan 'nog iets anders doen?'
Gewoon, omdat het kan. Je bent toch niet gek?

https://tweakers.net/shopreview/6897/me ... overzicht/

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door kweenie »

mahadma schreef:
28 nov 2018 11:07
Feit is dat u de bestelling niet ontvangen heeft en er ook niet voor getekend heeft. De afzender moet bewijzen dat u de bestelling ontvangen heeft. Ergo, de verkoper dient u OF een nieuwe bestelling te versturen OF het betaalde bedrag terug te betalen. U hoeft geen genoegen te nemen met de fout bezorgde bestelling, uitgaande van het feit dat het eerlijk en zonder fraude is gegaan.
Dat hoeft inderdaad niet, maar dat is toch ook niet wat Mediamarkt beweert? Ze zeggen alleen dat TS 5 werkdagen moet wachten tot het is uitgezocht.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Bob Schurkjens schreef:
28 nov 2018 11:20
ManchesterU15 schreef:
28 nov 2018 10:52
Soms gaat er wel eens iets mis. Bedrijf vraagt je 5 dagen te wachten, waarom zou je dan 'nog iets anders doen?'
Gewoon, omdat het kan. Je bent toch niet gek?

https://tweakers.net/shopreview/6897/me ... overzicht/
Leuke link, voegt niks toe. Net als je comment.

Mocht het na die 5 dagen niet opgelost zijn, kom dan terug voor verdere acties. Maar geeft eerst een bedrijf eens de kans iets op te lossen voordat alles direct op internet moet komen te staan.

huzky
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door huzky »

Ik heb meegemaakt dat een bezorger zélf maar vast zijn 'handtekening' had geplaatst en het pakje bij het hek (50 meter van de voordeur) had gezet. Voor hetzelfde geld had iemand hem meegenomen en dan was er ook een probleem geweest. Misschien is te achterhalen wie de postbezorger is geweest? Misschien is dat hier ook wel gebeurd en heeft hij zelf maar vast getekend en toen 'ergens' de laptop afgegeven. Ook heel vervelend voor de verzender, want als die de adresgegevens e.d. goed verwerkt, mag die er toch van uitgaan dat het goed wordt bezorgd, er wordt voor betaald. Hopeloos, die bezorging tegenwoordig. Succes ermee!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mijn nieuwe iPad, waarvoor getekend moest worden, werd vorige week zonder problemen afgegeven asn mijn oppas die net de voortuin inliep vanaf de parkeerplaats. Bijzonder...

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door renewouters »

Bob Schurkjens schreef:
28 nov 2018 09:47
Als je je klacht ook even op Klachtenkompas zet, hou je er druk op:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/m ... 4aa95a6f07
Waarom ga je er gelijk vanuit dat een bedrijf het niet oplost? Misschien dat het bij jullie op het werk gebruikelijk is om problemen niet op te lossen zonder externe druk, maar er zijn ook gewoon bedrijven die het wel gewoon goed doen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Moneyman schreef:
30 nov 2018 21:37
Mijn nieuwe iPad, waarvoor getekend moest worden, werd vorige week zonder problemen afgegeven asn mijn oppas die net de voortuin inliep vanaf de parkeerplaats. Bijzonder...
Valt wel mee, wellicht heeft uw oppas al vaker pakjes aangepakt die op uw adres bezorgd werden en kent de bezorger haar?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Moneyman »

Geen conclusies trekken uit aannames. Zij kent de bezorger niet en vice versa.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom pakt zij dan iets aan als zij niets besteld heeft? Of weet voor wie het is?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
30 nov 2018 23:42
Maar waarom pakt zij dan iets aan als zij niets besteld heeft? Of weet voor wie het is?
Niet naar de bekende weg vragen.

BL2
Berichten: 4793
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik had laatst een Stofzuigerd besteld, daar ook voor getekend, maar er zaten komkommers in de doos. Dat kan dus ook nog !

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Theotrucker »

De geest van stofzuigerd waart hier nog altijd rond. Die schakel je niet met een komkommer uit. Wel off topic.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ik wil wel graag weten wie die iemand anders is uit de openingspost..... je huisgenoot of je moeder? of een totaal vreemde op een ander adres?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: PostNL bezorgt mijn laptop bij iemand anders

Ongelezen bericht door mahadma »

De postbode's moeten allen een bodycam dragen zodat achteraf te zien is hoe en aan wie wat op welk adres en hoe laat bezorgd is. Einde probleem. Met een max bewaartermijn van 1 maand na aflevering.

Gesloten