LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbezorging sandd

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
djhendriksen
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2012 17:35

Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door djhendriksen »

Maandag 10 december 30 kerstkaarten in de postbox gedaan bij Blokker en Etos in het Stadshart van Zoetermeer. Volgens Sandd zouden de kaarten di. 18 dec. bezorgd worden. Nog niemand heeft vandaag, 19 dec. Onze kerstkaart ontvangen.
NB Zelf laten maken en 30 Sandd kerstpostzegels gekocht.
En dan zijn de kaarten niet bezorgd.
Weinig reactie van Sandd.
Helemaal gehad met Sandd!!
Volgend jaar maar weer PostNL.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het is nog geen kerst!

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ik vermoed, dat het vooral aan de 'ruime' betaling per poststuk zou kunnen liggen ...

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door renewouters »

djhendriksen schreef:
19 dec 2018 22:36

Volgend jaar maar weer PostNL.
Volgens dit forum is dat ook k-met-peren....

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door gosewijn »

renewouters schreef:
19 dec 2018 22:53
djhendriksen schreef:
19 dec 2018 22:36

Volgend jaar maar weer PostNL.
Volgens dit forum is dat ook k-met-peren....
Vorig jaar 7 kaarten verzonden, op postkantoor afgegeven , niemand heeft iets ontvangen .

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze stromen bij mij binnen. Aan de ene kant fijn, maar waarom stoppen mensen niet met die kaarten?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik schat dat deze Sandd kerstkaarten worden bezorgd in de periode 27 december 2018 - 24 december 2019. Met een bezorgpercentage van 80% of lager.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Dan laat jij je kennissen/vrienden/familie toch weten dat je geen kaarten meer wil?
Ik vind kaarten leuk, zeker omdat wij heel veel vrienden hebben die zo ver weg wonen dat we elkaar weinig zien. Ik moet er wel bij zeggen dat ook bij mij het aantal fysieke kaarten daalt, en het aantal digitale kaarten stijgt, dat ligt een er een beetje aan.
Ik heb dinsdag de 12e 30 kaarten op de bus gedaan en die zijn netjes bezorgd door Sandd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik vind het ook hartstikke leuk om kaarten te sturen en te ontvangen.
Elk jaar weer trouw dezelfde lieve familie, vrienden en kennissen.
Ik vind dit zelf persoonlijker, je zoekt ze echt uit, schrijft er eigenhandig een stukje tekst in en dan moet je ook nog naar de brievenbus, dus ja je doet er wat moeite voor. :wink:
Ik stuur en ontvang ze via PostNl en ze komen allemaal aan en ik ontvang ook sommigen via Sandd en dat gaat ook allemaal goed . I PostNl ( nu :D )
Daarnaast nog mailtjes, ook fijn natuurlijk .

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik las in hun reclame.... voor ?? datum bezorgd is gegarandeerd voor de Kerst bezorgd, of je nu 10 of 17 december inleverde.... maakt dan niets uit, blijkbaar komen alle via deze vrijdag 21 bij mijn binnen in 1x en gaan ze niet meerdere keren lopen voor dit enorme bedrag.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vandaag Zondag enkele kaarten en zakelijk stuk gekregen, had tassen overvol dus voor de kerst keurig bezorgd!

zwam
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2018 19:41

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door zwam »

Mijn hele kerst project naar de maan, door het niet op tijd bezorgen van 50 dvd`s met een persoonlijke gefilmde kersboodschap met daarop een uur gemonteerde kersclips !
De vele uren in de studio , en de mensen die er aan meegewerkt hebben is dus voor niets geweest, Ga bestuderen of ik Sandd aansprakelijk kan stellen, en een fikse rekening kan sturen voor van de gelede schade !
Post NL is trouwes geen haar beter, want ook verleden jaar kwam mijn project 14 dagen na de kerst aan!
Niets is meer zeker in dit land, wat mankeerde er aan die goeie PTT?, die was in het verleden zo slecht nog niet !

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ging het om briefpost, ofwel heeft u vorig jaar vijftig losse enveloppen/verpakkingen op tijd gepost, die allemaal twee weken na Kerstmis, dus pas op dinsdag 9 januari bezorgd werden?

En op welke dag heeft u dit jaar uw kerstwensen ter verzending bij Sandd aangeboden?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

zwam schreef:
23 dec 2018 20:06
Niets is meer zeker in dit land, wat mankeerde er aan die goeie PTT?, die was in het verleden zo slecht nog niet !
Met Postnl is het echt niet slechter of beter als toen met de PTT hoor. Het grote verschil daartussen is de hoeveel post die bezorgd werd en word. De topdrukte in december is er altijd al geweest en daar kan je een hele productielijn simpelweg niet op aanpassen. Je kan dus niet 11 maanden per jaar machines stil laten staan om voor 1 maand die aan het werk te zetten.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door scontra »

djhendriksen schreef:
19 dec 2018 22:36
Maandag 10 december 30 kerstkaarten in de postbox gedaan Nog niemand heeft vandaag, 19 dec. Onze kerstkaart ontvangen.
U gaat toch niemand proberen wijs te maken dat u alle 30 geadresseerden heeft gebeld om te vragen of uw kerstkaart wel is aangekomen ?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hoeveel zijn er vandaag binnen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door berndv »

zwam schreef:
23 dec 2018 20:06
Mijn hele kerst project naar de maan, door het niet op tijd bezorgen van 50 dvd`s met een persoonlijke gefilmde kersboodschap met daarop een uur gemonteerde kersclips !
De vele uren in de studio , en de mensen die er aan meegewerkt hebben is dus voor niets geweest, Ga bestuderen of ik Sandd aansprakelijk kan stellen, en een fikse rekening kan sturen voor van de gelede schade !
Post NL is trouwes geen haar beter, want ook verleden jaar kwam mijn project 14 dagen na de kerst aan!
Niets is meer zeker in dit land, wat mankeerde er aan die goeie PTT?, die was in het verleden zo slecht nog niet !
U doet uw forumnaam wel eer aan :D

Maar vroeger was het beter? Kon u vroeger door het jaar heen een brief posten en er van uit gaan dat deze (normaliter) binnen 1 werkdag bezorgd wordt? Nee, vroeger was die verwachting er niet, toen stopte je rond Sinterklaas de kerstkaarten in de bus, en ook toen werden er kerstkaarten na kerst bezorgd. Het enige is dat we vroeger niet continu zoveel liepen te klagen.

Ik ben wel benieuwd naar de data die horen bij uw verzending. Wanneer heeft u de post aangeboden? Er van uitgaande dat het als briefpost is verzonden tenminste.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door bprosman »

Sandd mikt bij mij post in de bus waarvan de straat en postcode compleet anders zijn, alleen het huisnummer klopt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

GFK doet onderzoek naar bezorging van Sandd,

Naast een vergoeding in Cadeaubon naar keuze wat leuk is zien ze als alle klagers zich aanmelden waar de foute wijken zitten.

U kunt zich aanmelden bij; [email protected].

Zullen ze in plaats van mijn meestal perfecte bezorger een ander resultaat krijgen en vermoedelijk in diverse delen op zoek gaan naar betere bezorgers!

Alleen is nu aanmelden vermoedelijk pas ruim na de kerst meedoen maar vroeg genoeg voor volgende jaar!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Postbezorging sandd

Ongelezen bericht door renewouters »

zwam schreef:
23 dec 2018 20:06
Mijn hele kerst project naar de maan, door het niet op tijd bezorgen van 50 dvd`s met een persoonlijke gefilmde kersboodschap met daarop een uur gemonteerde kersclips !
De vele uren in de studio , en de mensen die er aan meegewerkt hebben is dus voor niets geweest, Ga bestuderen of ik Sandd aansprakelijk kan stellen, en een fikse rekening kan sturen voor van de gelede schade !
Post NL is trouwes geen haar beter, want ook verleden jaar kwam mijn project 14 dagen na de kerst aan!
Niets is meer zeker in dit land, wat mankeerde er aan die goeie PTT?, die was in het verleden zo slecht nog niet !
Als je dat zo stellig beweert neem ik aan dat je dat met betrouwbaarheidscijfers kunt onderbouwen. Hoeveel procent van de post werd pak 'm beet 35 jaar geleden de volgende dag bezorgdg? (de huidige cijfers kunnen we zelf opzoeken)

Gesloten