LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kees2850 schreef:
29 dec 2018 07:20
Begin december 2018 mijn abonnement bij T-mobile verlengd. Tijdens de Kerstdagen ontvang ik mailtje dat Deezer en Veilig online zijn toegevoegd aan mijn abonnement met extra kosten. Dat is mij nooit gevraagd en heb ik nooit toestemming voor gegeven. Deezer stond er bij de aanmelding bij maar heb ik paar dagen later in de winkel laten annuleren. En nu twee weken later wordt het ongevraagd weer toegevoegd.

Ik kan het wel weer terugdraaien denk ik maar wat zijn dit voor verkooppraktijken? Mag dat zomaar?

Waarom denkt u dat dit een verkooppraktijk is en niet dat er gewoon een foutje is gemaakt?
U zegt zelf al dat u dit kunt terug draaien, dus wat is het probleem?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Eerst goed lezen voor je iets verleng of afsluit.

Dat ze het aangevinkt erbij doen, gewoon meer winst voor hun.
Maar Deezer, ik weet niet eens wat dat is, en Veilig Online ook niet......
Het achteraf uitzetten, gewoon goed kijken of het bedrag hetzelfde bleef en waarom hoger en je had nooit op
bevestiging moeten drukken.
De geleverde dienst moet betaald worden en of geld terug, ik betwijfel of dat kan....

Daarom ga ik niet naar drukke winkel maar doe dit soort zaken thuis, eerst doorlezen voor je door klikte!

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kees2850 schreef:
29 dec 2018 09:48
@Lowieze omdat ik gisteren in de winkel vroeg waarom Deezer was toegevoegd en of dit gratis was of voor moest betalen. Antwoord verkoopster: oh Deezer is gratis, maar kan het annuleren voor u als u dat wilt. Mijn antwoord: laat maar als het gratis is. Thuis gekomen toch mijn abonnement gecontroleerd en blijkt dat de eerste 4 maanden € 1,75 per maand in rekening wordt gebracht. Daarna € 9,99 per maand.

Bij die controle zag ik ook dat Veilig online was toevoegd. En ik daarvoor extra betaal.

M.i. is dit echt geen " foutje bedankt" geval, maar heel bewust gemaakt.

Ter verduidelijking ik heb alles in de winkel geregeld. De extra toevoegingen worden via internet toegevoegd. Weken later

Dus als het gratis was geweest, had u het geen bewust gemaakte fout gevonden?

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kees2850 schreef:
29 dec 2018 10:19
@lowiese nee dat zeg ik niet maar omdat ik dacht dat dit bij het pakket hoorde hoefden ze voor mij het niet extra weg te halen.

Overigens wat een suggestieve negatieve opmerking in een openbaar forum
U ging er zelf vanuit dat dit een verkooppraktijk was, dus met opzet gedaan werd.
Dat vind ik dan weer een negatief uitgangspunt.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lowieze schreef:
29 dec 2018 12:34
Kees2850 schreef:
29 dec 2018 10:19
@lowiese nee dat zeg ik niet maar omdat ik dacht dat dit bij het pakket hoorde hoefden ze voor mij het niet extra weg te halen.

Overigens wat een suggestieve negatieve opmerking in een openbaar forum
U ging er zelf vanuit dat dit een verkooppraktijk was, dus met opzet gedaan werd.
Dat vind ik dan weer een negatief uitgangspunt.
Inderdaad. Wie kaatst...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Gewoon weer rechtzetten en op hun eigen forum duidelijk je ongenoegen verwoorden. Ik neem aan dat ze een forum hebben. Misschien heeft daar je verontwaardiging, heel terecht, meer effect.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
29 dec 2018 18:29
Is toch ook met opzet gedaan? Ik kan er niets anders van maken. Op 3 december verlengd. Op 24 december ineens twee betaalde opties toegevoegd zonder mijn tussenkomst of toestemming. Leg mij dan maar eens uit wat daar niet mis mee is.
Wat er mis is, is dat jij er gelijk opzet van maakt. Een fout is net zo makkelijk, zo niet makkelijker gemaakt.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 29 dec 2018 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door 16again »

Lowieze schreef:
29 dec 2018 09:56
Dus als het gratis was geweest, had u het geen bewust gemaakte fout gevonden?
Als het gratis was geweest, dan was er helemaal geen sprake van een fout.
Sowieso kwalijk dat de verkoper , al dan niet opzettelijk, slecht op de hoogte is van eigen prijzen en producten.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door renewouters »

Kees2850 schreef:
29 dec 2018 09:52
@komkommertijd ik heb alles in de winkel geregeld en gecontroleerd. Weken later zijn via internet Deezer (muziek luisteren. Soort spotify denk ik. Gebruik deze nooit overigens) toegevoegd. Volgens verkoopster was dat gratis maar bij controle blijkt dus dat ervoor betaald moet worden.
Dus er staat niets in je contract hierover dat je meekreeg in de winkel?

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom gaat u naar de winkel om te verlengen? Een abonnement loopt normaal gesproken gewoon door.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
30 dec 2018 21:05
Maar waarom gaat u naar de winkel om te verlengen? Een abonnement loopt normaal gesproken gewoon door.
Bijvoorbeeld om een nieuw toestel uit te zoeken? Of om je te laten adviseren? Wat is er mis met naar de winkel gaan?

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Moneyman schreef:
30 dec 2018 21:13
Lady1234 schreef:
30 dec 2018 21:05
Maar waarom gaat u naar de winkel om te verlengen? Een abonnement loopt normaal gesproken gewoon door.
Bijvoorbeeld om een nieuw toestel uit te zoeken? Of om je te laten adviseren? Wat is er mis met naar de winkel gaan?
Helemaal niets, maar nu kreeg de Ts dus niet echt de juiste informatie. Op internet kanmen alle ins enouts op je gemak doorlezen.

alfatrion
Berichten: 21896
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Heel soms wilt een aanbieder niet een contract met een partij, die daar op ieder moment en een opzegtermijn van een maand onderuit mag en dan is eindig het abonnement van rechtswege na de contractsduur. Andere aanbieder willen deze klanten aan hun bieden door een voordeel te bieden aan klanten die verlengen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zoiets heb ik nog nooit gehoord.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Revoked »

alfatrion schreef:
30 dec 2018 23:36
Heel soms wilt een aanbieder niet een contract met een partij, die daar op ieder moment en een opzegtermijn van een maand onderuit mag en dan is eindig het abonnement van rechtswege na de contractsduur. Andere aanbieder willen deze klanten aan hun bieden door een voordeel te bieden aan klanten die verlengen.
Volgens mij weet Stofzuiger de inloggegevens van Alfa.
Of hij is alvast begonnen met Oud& Nieuw....

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Goed geregeld.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
31 dec 2018 18:06
@allen Vandaag in de winkel geweest. Mijn probleem voorgelegd. De baas werd erbij gehaald omdat de verkoper niet begreep waarom er opties waren toegevoegd. Blijkbaar zijn vanuit het hoofdkantoor Deezer en Veilig online toegevoegd. Deezer kon vanuit de winkel geannuleerd worden. Veilig online moet via een speciale afdeling bij T-mobile verwijderd worden. Maar waren vandaag niet bereikbaar. Wordt op 2 januari gecorrigeerd is me beloofd.

Verkoopster die mij had gezegd dat Deezer gratis was kreeg ter plekke een reprimande van haar baas. Had voor mij niet gehoeven maar ja ze heeft mij wel fout voorgelicht.

Mocht op de volgende factuur nog extra kosten gerekend worden dan krijg ik die terug is me beloofd.
Heb je gelijk even je excuses aangeboden voor je onterechte aantijgingen mbt opzet?

alfatrion
Berichten: 21896
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Kees2850 schreef:
29 dec 2018 09:48
M.i. is dit echt geen " foutje bedankt" geval, maar heel bewust gemaakt.
Dit is niet gebleken. Misleiding ja, bewust nee.

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bewuste misleiding is bedrog, onbewuste misleiding is eerder dwaling.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online toe aan mijn abonnement.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
01 jan 2019 14:39
@moneyman de titel van dit onderwerp is: "T-mobile voegt ongevraagd Deezer en Veilig online aan mijn abonnement". En dat blijkt dus ook zo te zijn. Zij horen mij excuses te maken. Zelfs als het per ongeluk zou zijn gebeurd.

Ergens zeg jij: "goed controleren want ze willen gewoon geld verdienen" ..... Dus jij vindt dat als een klant niet attent is haar / hem geld uit de zak mag worden geklopt? En dan ga jij ook nog de moraalridder spelen hier. Je doet je naam wel eer aan Moneyman. Ik denk daar toch wat anders over.
Lees nog eens wat ik écht schreef, want dat heeft niets te maken met wat jij ervan maakt.

Gesloten